|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Jij Blend,  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
kan iemand trouwens vertellen waarom mijn otindex bij mij blijft hangen? ik sta al 10 post op 251 |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Quote ToM_xlr: kan iemand trouwens vertellen waarom mijn otindex bij mij blijft hangen? ik sta al 10 post op 251 word per uur vernieuwt |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@tom, lekker, doe maar ice tea ofzo  |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Quote ikky: @Dreamer, als je wat met mij hebben pech hebben noemt heeft hij inderdaad pech   is het een doordenkertje?  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Komt omdat er om de zoveel tijd maar word geverfrist. @tasar zucht... |
|
ikky
Oudgediende
|
@tasar, nee, gewoon logisch nadenken;) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@tasarniet telang bij stilstaan  Gewoon wat drinken  Of eten  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote tasar: Quote ikky: @Dreamer, als je wat met mij hebben pech hebben noemt heeft hij inderdaad pech   is het een doordenkertje?  Dat vraag ik me ook 'n beetje af, beeetje rare zin Ikky  |
|
ToMxlr
Erelid
|
thank you very much for the info. een ice Tea coming up |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
|
|
yakkiba Erelid
|
Er staan pinda´s opde bar... Owh en pizza´s in de oven. |
|
ikky
Oudgediende
|
@Dreamer, hij klopt wel, soort van  Er staat alleen een beetje veel "hebben" in  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend:  ik heb pech (of was het nou Ikky???  ) Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
pech (de ~ (m.)) 1 tegenspoed => mazzel 2 oponthoud door mankementen aan een vervoermiddel
Heeft ikky zijn vervoersmiddel gesaboteerd of hoe zit het nou??...  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote ikky: @Dreamer, hij klopt wel, soort van  Er staat alleen een beetje veel "hebben" in  Jaah idd, is er niet 1 hebben 'n beetje overbodig?  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote DreamerTje: Quote tasar: Quote ikky: @Dreamer, als je wat met mij hebben pech hebben noemt heeft hij inderdaad pech   is het een doordenkertje?  Dat vraag ik me ook 'n beetje af, beeetje rare zin Ikky  Hij klopt gewoon hoor Oja, op dat hebben na  |
|
yakkiba Erelid
|
Het is zo van dat blend zijn zus geen behoeft heeft aan blend dat vond dreamer pech hebben voor blend en toen zei ikky dat als dreamer dat pech hebben betekent wat te hebben met ikky dat blend dan heel veel pech heeft...
Zoiets toch ikky? |
|
ikky
Oudgediende
|
@Dreamer, nee ik formuleer het gewoon duidelijk @Hoskeu, ja heb ik stiekem gedaan toen hij niet keek @Puck, dat dacht ik dus ook  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote yakkiba: Het is zo van dat blend zijn zus geen behoeft heeft aan blend dat vond dreamer pech hebben voor blend en toen zei ikky dat als dreamer dat pech hebben betekent wat te hebben met ikky dat blend dan heel veel pech heeft...
Zoiets toch ikky? juist, en ik ga even mijn kop onder de kraan stoppen om niet gek te worden..  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik denk eerder dat Blend pech heeft als Blend met z'n zus gaat want dan issie Ikky kwijt, zoiets denk ik  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Puck: Quote DreamerTje: Quote tasar: Quote ikky: @Dreamer, als je wat met mij hebben pech hebben noemt heeft hij inderdaad pech   is het een doordenkertje?  Dat vraag ik me ook 'n beetje af, beeetje rare zin Ikky  Hij klopt gewoon hoor Oja, op dat hebben na  Vind ik ook ja  En mijn spatie en wtoets doen nog steeds k*ttig |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
*sluipt stilletjes weg* |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote ikky: @Dreamer, nee ik formuleer het gewoon duidelijk Nou, zo duidelijk was het anders niet  |
|
ikky
Oudgediende
|
Jeetje, mijn zin maakt een hele discussie los  Doe ik toch weer goed. Weer een mijlpaal in mijn leven bereikt  |
|