|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@MA, nee dat hebben wij niet  Gelukkig  Over 3 weken ben ik al lekker op vakantie met mijn vriendinnen  En over 1 week dus eigenlijk gewoon al vakantie |
|
nietmeer
|
 ik heb geen vakantie  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@ikky, lucky you wij: maandag ANW presentaties (laatste keer ANW  ) en dan nog 2 dagen voor het profielwerkstuk beginnen  Boeken inleveren en dan vrijdag over 2 weken rapoort ophalen  edit, typefoutje   |
|
ikky
Oudgediende
|
MA, mijn naam is hier ikky he  Ik heb vanaf morgen toetsweek, word best zwaar, alles hangt van die week af.. of ik overga Dus duim aub voor me  |
|
my-angel
Oudgediende
@ikky, zag het net  Ik zal voor je duimen  |
|
ikky
Oudgediende
|
MA,  , dankje, denk dat dat echt gaat helpen  |
|
my-angel
Oudgediende
En dan in de Vakantie een keer lekker gezellig met ons wat doen  Alleen een datum prikken (damn mijn planning voor de zomervakantie is nu al leuker dan die van vorig jaar  ) |
|
ikky
Oudgediende
|
MA,  Jaaaa  Heb ik best wel zin in. Die datum prikken gaat alleen denk ik nogal moeilijk, want ik moet ook werken;) Maar komt vast goed  |
|
my-angel
Oudgediende
@ikky, ik ook  Bij mijn vader (niet echt leuk, maar het verdient wel meer dan ergens anders) en heb nog gesoliciteerd bij een supermarkt  DUs dat wordt druk  en ik ga nog een keer met 2 andere 2 dagen wat doen, wil nog naar iemand toe in het zuiden, moet met nog iemand wat afspreken  , en vorig jaar heb ik bijna niks gedaan in de vakantie  |
|
ikky
Oudgediende
|
MA, dat heb ik dus ook, drukke, leuke vakantie Heb er echt zin in  |
|
my-angel
Oudgediende
Ik ook  Ik was net bezig met mijn website, bezig met de functie bewerken van een gastenboek bericht, heb ik de verkeerde code gebruikt waardoor het er opnieuw i n komt te staan, dubbel commentaar  even aanpassen! |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Ik ga niets doen in de vakantie... ik moet sparen voor volgend jaar... Want dan moet ik ineens met een studiefinancieringje rondkomen ipv een slaris(je)...   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuJa, dat zal echt wennen zijn  Mijn vakantie zal ook niet zo heel spannend zijn, veel werken  |
|
nietmeer
|
hey vroege vogels  |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Hey iedereen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Oow wacht... ik ga nog wel wat doen in de vakantie...  Ik moet nogsteeds een kamer afschilderen bij mij boven... buitenom moet het huis nog geschilderd... de cv-ketel krijgt kuren en doet het afentoe ineens niet meer en dan weer wel, dus die moet vervangen worden... uhmmm... van mijn "natuurtuin" moet ik nog een tuin gaan maken zonder onkruid en met wat inrichting met voorbedachte rade (een vijver zit ook in het plan... maar ik denk dat het de bezuinigde versie zonder vijver gaat worden)...  Ik heb nog genoeg tedoen...  Is er nog iemand die zich verveeld in de vakantie??...  |
|
er zijn nu precies 6600 artikelen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Hoi aimed en tasar...  Hoe is het vandaag de dag??... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hoi....  |
|
goed, ik verveel me alleen de eerste 4 weken van de vakantie hoor  |
|
Hoskeu Erelid
|
hoi terug...   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote tasar: goed, ik verveel me alleen de eerste 4 weken van de vakantie hoor  Kan je met de kwast overweg??...  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hoskeu: hoi terug...   ke   |
|
Quote Hoskeu: Kan je met de kwast overweg??...  Een beetje  |
|
Theetje
Oudgediende