|
nietmeer
|
Kpuc: hoezo, wat mag je nu weer zoeken?  |
|
nietmeer
|
Zucht, gevonden en het heeft weer een wereld voor me geopend  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Ikke; waarom? ik mag niet van haar naar amstelveen voor een dag om kleding te kopen.. en ik heb geen kleding in mijn bezig waar ik mee naar mijn diploma-uitreiking kan... Ik moet van haar maar in beverwijk shoppen, ik weet alleen niet hoe ik daar kom, wat daar allemaal is en of ze daar wel hebben wat ik wil... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Vervelend  |
|
Theetje
Oudgediende
het is meer ronduit *piep* |
|
Ikke
Oudgediende
Nja, ik hoop voor je dat je 'n oplossing vindt   |
|
Theetje
Oudgediende
ja.. ik hoop het ook.. ik ga straks maar mijn moeder bellen |
|
Ikke
Oudgediende
Vandaag wordt 't haasten... Ik moet over 'n half uur op m'n werk zijn, dan om 1 uur moet ik weg naar huis om m'n schoolboeken bij mekaar te rapen en te ontkaften, daarna naar het oude schoolgebouw racen om de boeken die ik nog in m'n kluis heb liggen te pakken, dan naar 't nieuwe gebouw rijden om de boeken in te leveren en dan weer terug naar 't werk  |
|
nietmeer
|
Maar verder een rustig dagje dus, Ikke  |
|
Theetje
Oudgediende
ik wou dat ik wist waar ik aan toe was vandaag... |
|
nietmeer
|
das niet zo moeilijk, je neemt de fiets, kart de Zeestraat af en gaat op zoek naar een leuke toko met kleding |
|
Ikke
Oudgediende
Op 't werk wordt 't niet rustig, drukke week... Maandag is normaal de rustigste dag om te verzamelen, eergisteren hebben we 2300 colli (1 product is 1 colli) verzameld... Gisteren zaten we vroeg in de middag al op 1800 colli, dus we zullen wel over de 2000 gegaan zijn. En de drukste dag is altijd de woensdag en we komen 'n man tekort  |
|
Theetje
Oudgediende
maar het moet wel kleding zijn die ik kan dragen, die me past, die leuk staat, die aan kan naar mijn diploma-uitreiking.. En geld? ik zou het niet weten... |
|
nietmeer
|
@Ikke; succes dan maar de rest van de week  |
|
nietmeer
|
Wat is dat toch met meiden en vrouwen, voor elk feestje een nieuw kloffie  Zucht, als ik ooit nog eens in een bootje stap dan doe ik net als mn zwager, in een ouwe spijkerbroek met dito hemd  |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: maar het moet wel kleding zijn die ik kan dragen, die me past, die leuk staat, die aan kan naar mijn diploma-uitreiking.. En geld? ik zou het niet weten... Ach Thee, een nieuw truitje of shirtje op een broek die je al in je bezit hebt kan ook al een wereld van verschil maken...  Maak je niet zo druk, de meesten zie je toch niet meer na de uitreiking  |
|
Theetje
Oudgediende
dat kan ik niet aantrekken naar mijn diploma-uitreiking, al zou ik het wel heel graag willen.. |
|
Theetje
Oudgediende
Ik mag niet in mijn overseaz.. Dat is zo'n hele laag hangende broek.. en ik heb geen andere broeken, en broeken kopen vind ik een crime.. ik haaaaat broeken passen...  |
|
nietmeer
|
Van wie mag dat niet Thee? |
|
Theetje
Oudgediende
mijn ouders.. Zelfs mijn zusje moet kleding aan die wat netter is dan haar normale kleding.. |
|
Ikke
Oudgediende
Ik gaat... Moet gaan werken    Oftewel: Rondrennen en colli verzamelen, misschien korte pauze tussendoor en voor de rest: zo snel mogelijk de zooi bijeen rapen |
|
nietmeer
|
 Succes Ikke, tot vanavond  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Goeienmorgen mensen   |
|
nietmeer
|