|
nietmeer
|
Beetje vroeg vanochtend, maar wel lekker  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
goedemorge allemaal |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Goeiemorgen Gitte!  Hoe gaat het? Jij ook al cootje... ik was er een half uur geleden uit, (zie mijn blog) na een week van gemiddeld 5 uur er uit  |
|
nietmeer
|
@ MA: je moeder heeft iets met brillen, hè? @Gitte:  Goeiemorgen  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
goedemorgen MA en Cootje.
MA: niet zo heel erg goed. gisteren mijn kater (zie blog gisteren) in laten slapen, vannacht heel slecht geslapen, nu ontzettend moe en last van mijn rug gekregen toen ik uit de auto wilde stappen 15 minuten geleden. |
|
my-angel
Oudgediende
@Cootje ja, ik wil zo eigenlijk de WC-bril losdraaien en die bij de supermarkt afleveren waar ze werkt  |
|
nietmeer
|
Moet je doen  |
|
my-angel
Oudgediende
@Cootje wil wel, maar ik heb ook net bij de supermarkt gesolliciteerd  en dat is niet zo fris  |
|
nietmeer
|
Tja, dan heb je inderdaad een dilemma... Dan moet je ff een nieuw geintje bedenken! Misschien zo'n cheap-ass leesbrilletje bij 't kruidvat ofzo...  |
|
my-angel
Oudgediende
@Cootje er liggen er hier 3  ken al iemand die er werkt (goeie vriendin van me)  zal wel vragen of die mijn moeder eens een brilletje wil geven  |
|
nietmeer
|
Gaaf... en een rol ducktape... |
|
my-angel
Oudgediende
Whaha  dat zou een goeie zijn  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Goede morgen!!
Hoe is het met iedereen vandaag??... |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goedemorgen allemaal  Edit, heey Hoskeu!  Met mij gaat het wel goed vandaag, het is eindelijk een beetje lekker weer  En hoe is het met jou? |
|
nietmeer
|
Tja, helaas maken ze geen brillen die beginnen te fluiten als je ze vergeet... Dat zou natuurlijk de meest ideale oplossing zijn voor je moeder  |
|
my-angel
Oudgediende
Hoi Hoskeu, met mij gaat het goed, en met jou? Ikky  Hoe gaat het? |
|
nietmeer
|
|
|
ikky
Oudgediende
|
MA   zie mijn vorige reactie;) |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Cootje68: Tja, helaas maken ze geen brillen die beginnen te fluiten als je ze vergeet... Dat zou natuurlijk de meest ideale oplossing zijn voor je moeder  Inderdaad  Edit, Ikky zag het  Ga je nog wat leuks doen? |
|
Hoskeu Erelid
|
Met mij??... Met een Hoskeu gaat het altijd goed...  (Nog 24.5werkdagen tegaan...  ) |
|
nietmeer
|
 Heb je al een kalender met poezieplaatjes Hos?  |
|
ikky
Oudgediende
|
MA, nee niet echt, hard leren voor de toetsweek @Hoskeu, ik moet nog 1 week, en dan ehb ik vakantie (alleen jamemr dat die laatste week toetsweek is  ) |
|
my-angel
Oudgediende
@ikky, heb jij geen naschoolse activiteiten?  Die heb ik wel, moet nog 2.5 weken, 2 weken naschoolse activiteiten ofzo  Houdt in ongeveer nog 5 dagen extra na school  nog 1 toets en 1 presentatie net is af  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Cootje... lol Ik zat meer tedenken aan vakjes met chocolaatjes...  Of mischien met flesjes bier... of een borreltje... Kan ik me direct een beetje moed indrinken voor de laatste lootjes...  |
|
nietmeer
|
Het kan zijn dat ik zometeen in één keer wegben... Ik krijg bezoek (zie blog gisteren) Maar tot die tijd blijf ik lekker online  |
|