|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Gitte Dat ziet er goed uit  Ik wordt al een beetje jaloers  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Little Queen: @ Gitte, ik zit in het dode domein.. heb hier geen bereik  ojeeeeee.... zal ik voor je sms-en? denk niet dat ie daar blij van word maar ok... |
|
nietmeer
|
Gitte, wow... mooie koop! Hoop voor je dat het lukt  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Blend: Gitte Dat ziet er goed uit  Ik wordt al een beetje jaloers  ach als ik het huis koop samen met mijn lief is er genoeg ruimte voor logees! en een party ruimte met bar!  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cootje68: Gitte, wow... mooie koop! Hoop voor je dat het lukt  wij zijn het nog niet aan het kopen. hebben er wel interesse voor maar willen het huis a.s. zondag eerst bekijken. |
|
Zwelgje Erelid
verwachting is dat de prijzen van huizen in duitsland vlak over de grens de komende jaren flink omhoog zullen gaan. dus nu is het een ideale tijd om te kopen daar. het huis uit de link is hier in nederland ongeveer 3 ton waard |
|
nietmeer
|
Veel plezier met rondsnuffelen dan!  |
|
Zwelgje Erelid
|
|
Zwelgje Erelid
Quote Cootje68: Veel plezier met rondsnuffelen dan!  gaat wel lukken. mijn lief zoekt alles uit en maakt een lijst en ik schrap wat ik niet mooi vind. |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
@gitte, Met een pilaar in de kamer, veeeet!  Erg mooi voor maar 1 ton  Edit: 2e huis vind ik er toch wel gezelliger uitzien, maar het zijn allebei hele mooie huizen!! en voor bijna geen geld  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Runalf: gitte, Met een pilaar in de kamer, veeeet!  Erg mooi voor maar 1 ton  Edit: 2e huis vind ik er toch wel gezelliger uitzien, maar het zijn allebei hele mooie huizen!! en voor bijna geen geld  uhm... schat... dat is de garage. daarboven zit een partykamer met bar! |
|
nietmeer
|
Moeilijke keus... Maar idd gewoon gaan kijken en op jullie gevoel afgaan! Inrichting maak je toch zelf, en da ziet 't er anders uit!  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cootje68: Moeilijke keus... Maar idd gewoon gaan kijken en op jullie gevoel afgaan! Inrichting maak je toch zelf, en da ziet 't er anders uit!  daarom. en foto's zijn vaak ouder he. dus gewoon ff kijken zondag en als het dan nog steeds zo gewild is door ons gaan we een afspraak maken voor bezichtiging. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Gitte. Het eerste huis: Quote: aan doorgaande weg  En let op. In Duitsland moet je de keuken altijd apart kopen. Die zit niet bij de prijs inbegrepen. |
|
|
dus... geen pilaar in de woonkamer..   |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
morge mensen |
|
|
|
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
hoe is het leven hier op deze te vroege ochtend  |
|
nietmeer
|
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
mogguh  |
|
nietmeer
|
Mogguh Twags, koffie of een kater wegwerken? |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hmmz beide  |
|
nietmeer
|
Njahh, het bier ligt in het vriesvak, ik denk nu een half uurtje, nog een kwartier en dan is t net goed  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Mogu Twaggy, je lieffie is er niet  Al terug van vakantie? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|