|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Cootje68: Ik ook niet, maar blijkbaar hebben veel mensen overlast gehad... Wij hebben het alleen voorbij zien komen (bewolking)  wij hadden helemaal niks. zelfs geen dreigende buien die overdreven. |
|
Zwelgje Erelid
spelletje spelen LQ? op www.puzzelsport.nl of www.denksport.nl? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Blegh.. |
|
nietmeer
|
of dat spel met Gonzo...http://coolflashgames.free.fr/jouer.php?jeu=144&titre=Flying-Gonzo Lekker melig  |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
iedereen zegt dat het keihard heeft geregend overal, ook op me werk (stage, LAATSTE DAG  ) zeggen ze het, maar gisteravond op me werk, geen druppel, en later in de nacht ook niet  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
We zitten nu met 'n paar mensen filmpjes te kijken  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Little Queen: We zitten nu met 'n paar mensen filmpjes te kijken  ook gezellig. goedemorgen Runalf! ik heb ook geen regen gezien hoor! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Gaap.. over een kwartier moet ik weer voor 10 minuten naar de les  slaat nergens op  |
|
|
Wij wonen allebei gewoon in het subtropisch nederland  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Little Queen: Gaap.. over een kwartier moet ik weer voor 10 minuten naar de les  slaat nergens op  tja.... ff doorbijten meid! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ach jaa.. ik vermaak me hier wel hoor  , alleen jammer dat Ikke er niet is  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Runalf: Wij wonen allebei gewoon in het subtropisch nederland  lijkt er wel op. hoop dat het morgen en zondag nog een beetje droog blijft bij ons. gezien we een verjaardag hebben morgen en zondag huisjes gaan kijken vlak over de grens in Duitsland. |
|
Zwelgje Erelid
Quote Little Queen: Ach jaa.. ik vermaak me hier wel hoor  , alleen jammer dat Ikke er niet is  je hebt hier in ieder geval mij, Cootje en Runalf nog! |
|
|
ja ik hoop ook dat het droog blijft, Gaan jullie in Duitsl. wonen?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Gitte: Quote Little Queen: Ach jaa.. ik vermaak me hier wel hoor  , alleen jammer dat Ikke er niet is  je hebt hier in ieder geval mij, Cootje en Runalf nog! Precies  .. en my angel komt denk ik zo aan op school  |
|
nietmeer
|
Quote Gitte: Quote Little Queen: Ach jaa.. ik vermaak me hier wel hoor  , alleen jammer dat Ikke er niet is  je hebt hier in ieder geval mij, Cootje en Runalf nog! Jaaaaaaaa Wij zijn er toch voor je  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Gitte: Quote Little Queen: Ach jaa.. ik vermaak me hier wel hoor  , alleen jammer dat Ikke er niet is  je hebt hier in ieder geval mij, Cootje en Runalf nog! en de volgende mensen als ze naar het cafe komen: Kumiko, Renegade of Funk, heraux, PP, Wolventand, Mmore, heb ik, BAZiS, ExtraMedium, Blend, Phoenix, Voogeltje, backscaper, loesie, Kpuc |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik kan ikke wel gaan wakker smsen  .. denk niet dat ie dat zo leuk vind  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Runalf: ja ik hoop ook dat het droog blijft, Gaan jullie in Duitsl. wonen?  misschien hebben een huis met 2 garage's, kelder die uit 3 vertrekken bestaat, een party ruimte boven de garage en een loods van 150 m2 gezien op een stuk grond van bijna 800 m2 voor 110.000 euri's!!!! |
|
Zwelgje Erelid
Quote Little Queen: Ik kan ikke wel gaan wakker smsen  .. denk niet dat ie dat zo leuk vind  gewoon doen!  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Gitte, ik zit in het dode domein.. heb hier geen bereik  |
|
|
huh 110.000 euri maar??? Is dat allemaal zo goedkoop in duitsland? ik ga ook naar duitsland!!!  , maar klinkt goed, ga je foto's maken?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik ga maar 'ns kijken of My angel al gearriveerd is  en ik ga mijn lieverd eventjes smsen  |
|
Zwelgje Erelid
LINK!deze woning bedoel ik. hebben er nog meer ook wat voor minder als 100.000 euri! gezien wij beide vlakbij de grens geboren zijn is de keuze voor duitsland makkelijker. |
|
Zwelgje Erelid
Quote Little Queen: Ik ga maar 'ns kijken of My angel al gearriveerd is  en ik ga mijn lieverd eventjes smsen  ok.! |
|