|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hoi aimed, doei Jannick  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goedemorgen allen  *kijkt met halfdichte oogjes het café in* |
|
nietmeer
|
*knuffel* |
|
my-angel
Oudgediende
Ikky  Ben je al wakker? Kpuc! *boink* |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
|
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
|
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
my-angel
Oudgediende
@ikky... jij ook al niet  ik heb een half uur zitten klooien met het uitprinten van een verslag net  |
|
ikky
Oudgediende
|
MA, owwww goed dat je het zegt, ik moet ook nog iets uitprinten  Maar ik ga straks maar even douchen, misschien word ik dan wat meer wakker  |
|
my-angel
Oudgediende
Nou veel succes met wakker worden dan maar  |
|
ikky
Oudgediende
|
MA, dankje  Moet lukken hoor  Alleen straks heb ik gelijk engels op school, dat is pas saai  Een blokuur  En die man praat alleen maar, verder doen we niks.. Hij praat, wij zitten daar als decoratie  |
|
my-angel
Oudgediende
@ikky.. geniaal  dan werk ik vaak aan iets anders  Ik heb zo Wiskunde (sommen oefenen  maandag toets van 2.5 uur   ) en biologie.. lekker vervelen  |
|
ikky
Oudgediende
|
MA, wiskunde is leuk Maar wij mogen bij engels niet aan iets anders werken, dat is het enige dat niet mag.. Voor de rest mag je gewoon met je benen op tafel gaan zitten enzo, dat boeit hem allemaal niet. Ongeveer de helft van de klas zit letterlijk te slapen bij die les  |
|
my-angel
Oudgediende
@ikky.. whaha dat lijkt op mijn manier om 2 uur KBS (Bio & ANW) lerares uit te zitten.. half slapen, en af en toe een bladzijde omslaan en wat opkrabbelen  (heb het boek al 2/3 weken uit ofzo  ) |
|
ikky
Oudgediende
|
MA, ik vind het echt belachelijk hoe er tegenwoordig les word gegeven, en hoeveel uren er uitvallen Als ik thuiskom heb ik echt het idee dat ik gewoon helemaal niks geleerd heb  |
|
my-angel
Oudgediende
@ikky jij ook al niet.. ik heb alleen bij nederlands, wiskunde, maatschapijleer en af en toe scheikunde het gevoel dat we echt wat leren... |
|
ikky
Oudgediende
|
MA, ik heb dat gevoel alleen maar bij wiskunde.. Verder heb ik echt het idee alsof ik er niks van opsteek. Het lijkt me dat dat niet de bedoeling is  |
|
my-angel
Oudgediende
Nope... ik denk dat een leraar beter in het midden van het jaar een PO kan geven, en dan een extra toets in de toetsweek.. dat scheeld veel stressen in de laatste paar weken (heb 3 po' s deze week  1 inleveren, 2 na de toetsweek..) |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote: Nu op het forum -- ikky in [OFT] MA, ik heb dat g my-angel in [OFT] @ikky jij ook al ikky in [OFT] MA, ik vind het my-angel in [OFT] @ikky.. whaha dat ikky in [OFT] Nu online ikky in [OFT] MA, wiskunde is ikky in [OFT] jaa DPNM moet dat my-angel in [OFT] @ikky.. geniaal Best een mooi rijtje, vind je niet, My-angel?  |
|
my-angel
Oudgediende
Yup.. vind ik ook  |
|
ikky
Oudgediende
|
MA, ja, die PO's moeten inderdaad in het midden van het jaar. Bij ons doen ze ook alles op het einde. Dat is echt geen goed beleid vind ik  Maar ik vind dat de school sowieso heel veel dingen verkeerd aanpakt  Maar daar ben ik vast de enige in die dat denkt  |
|
my-angel
Oudgediende
Vast niet  Ik zit nu gauw wat voor CKV te doen  |
|
ikky
Oudgediende
|
MA, haha, nu nog? Ik ga douchen en naar school, tot vanmiddag!   |
|