|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Koken is leuk om te doen  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@tim, das waar, ik moet ook wel redelijk veel zelf betalen, maar dingen als de huur en verzekeringen enzo hoef je dan natuurlijk nog niet te betalen  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Ikke: Koken is leuk om te doen  Absoluut. Ik ben nu volledig opgenomen in een Italiaanse leefomgeving! Wordt uitgenodigt om mee te gaan naar Italië, om de oogsten te gaan bekijken. Waar onze producten vandaan komen enzo  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
nee dat niet, maar ik heb wel vanaf mn 18de ziektekostenverzekering moeten betalen, krijgen jullie daalijk ook |
|
Ikke
Oudgediende
Alles wat ik hier op m'n kamer heb staan (afgezien van meubilair) is of van school, of heb ik zelf gekocht... Vind ik niet erg, omdat ik ervoor heb gewerkt geeft 't veel voldoening  Voor m'n PC heb ik anderhalf jaar folders bezorgd.... Ik was echt heel blij en trots op mezelf toen ik 'm eindelijk bijeen had... Sindsdien heeft m'n spaarvarken last van boulimia. Alles wat ik erin stopt wordt heel snel weer uitgekotst  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Tim-kun: nee dat niet, maar ik heb wel vanaf mn 18de ziektekostenverzekering moeten betalen, krijgen jullie daalijk ook Weet ik, sommigen in mijn klas, doubleurs, zijn al 18... Die hebben nu al moeite met 't betalen van alle verzekeringen... En straks van stufi moet je ook niet al teveel verwachten.... |
|
ikky
Oudgediende
|
@tim, ja, maar dan heb je ook studiefinanciering, en dan heb je als het goed is ook een bijbaantje @Ikke, ik ben nu aan het sparen voor een ander beeldscherm, en een I-pod. Geeft vast ook voldoening als ik dat dan uiteindelijk heb  |
|
Tim-kun Erelid
|
ik heb ook mn eigen computer destijds gekocht toen ik 17 was, eigen ps, later ps2, tvm teveel om op te noemen maar geeft inderdaad goed gevoel dat je er zelf voor gewerkt hebt enzo, ik zo me vervelend vinden als ik alles maar zo in mn handen kreeg geschoven |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ikky: studiefinanciering Paar honderd euro per maand. Daar moet je van betalen: - verzekeringen - huur - gas - stroom - water - eten - drinken - .... |
|
Thommy Erelid
|
Geeft altijd voldoening, sparen om iets te kopen wat je echt graag wilt  |
|
Tim-kun Erelid
|
ik heb bv een neefje en ik erger me best aan mn oom..die koopt echt alles voor hem en hij is 13, eigen gloednieuwe computer, hij heeft een PSP, Xbox, Gamecube, PS3 en hij krijgt bijna elke week wel weer een nieuw spel |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, als je daarbij een goed bijbaantje hebt lukt dat wel;) Gewoon zuinig doen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ikky: @Ikke, als je daarbij een goed bijbaantje hebt lukt dat wel;) Gewoon zuinig doen  't blijft krap.... Anders ga ik gewoon iedere dag bij iemand anders eten  Genoeg WMR vrienden in de buurt en 'n OV-kaart  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Tim-kun: ik heb bv een neefje en ik erger me best aan mn oom..die koopt echt alles voor hem en hij is 13, eigen gloednieuwe computer, hij heeft een PSP, Xbox, Gamecube, PS3 en hij krijgt bijna elke week wel weer een nieuw spel Eerst verwennen, en als ze groot zijn.. Redden ze het niet  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Whaah dit is echt maf  .. m'n oom gaat morgen trouwen, gaat ie met de streekbus naar 't stadhuis  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, maar altijd thuis blijven wonen is ook niks  Edit: dat is ook een oplossing  Van mij mag je bij mij komen eten hoor  |
|
Tim-kun Erelid
|
idd..dat zal vast gebeuren, gelukkig heb ik dat niet gehad..maar ik leef nu goed en ik moet zeggen dat alles hier denk ik wel goedkoper is om te wonen en het salaris ligt iets hoger dus ideaal |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ikky: @Ikke, maar altijd thuis blijven wonen is ook niks  Ik zal wel op kamers moeten.... En ik verheug me er enorm op  maar wishful thinking helpt ook niet  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Little Queen: Whaah dit is echt maf  .. m'n oom gaat morgen trouwen, gaat ie met de streekbus naar 't stadhuis  Lol  |
|
Ikke
Oudgediende
Maandag: Mmore Dinsdag: Voogeltje Woensdag: Ikky Donderdag: Elro & Less Vrijdag: Muaddhib Zaterdag: Ouders, daar oa ook vuile was dumpen en laten wassen Zondag: Ergens anders |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Little Queen: Whaah dit is echt maf  .. m'n oom gaat morgen trouwen, gaat ie met de streekbus naar 't stadhuis  LOL, best raar   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Jah in Utrecht woont m'n oom  |
|
Ikke
Oudgediende
En ieder jaar kan ik ook nog Thom 'n half jaar voor me laten koken  Dan kom ik toch iedere dag in Delft  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Little Queen: Jah in Utrecht woont m'n oom  En mijn zus  |
|
Tim-kun Erelid
|
En niemand die ik ken  behalve Kpuc dan.. |
|