|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
*Biertje naar Ikky/Thom* *Bitter-Lemon naar Ikke* |
|
ikky
Oudgediende
|
@Thom, je maakt mijn dag weer goed  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
We zitten nu de hele dag de bakker te klooien, die heeft gisteren 'n pallet vol met 10-liter emmers calvé-mayo omgegooid  Dat was 'n puinzooi   |
|
Thommy Erelid
|
I'm just the messenger  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Thommy Erelid
|
Hm, lekker glibberig.. Ik hoor de lullige opmerkingen nu al  |
|
Ikke
Oudgediende
De bakker is ook degene die 't proefeiland bezet deze week, dus iedere keer wannneer ie klanten aan 't voeden was en uit aan 't leggen was wat erin zat wij zo: "Geen mayonaise?"  En vanavond had de 21:00-ploeg friet, wij zo: geen mayonaise, die heeft de bakker kapotgegooid  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, haha, jullie hebben wel veel lol daar  Mag ik daar ook komen werken??  |
|
Ikke
Oudgediende
Van mij wel  Vandaag met de elektrische pompwagen lopen spelen  Dat ding is echt lomp, je kunt 'm niet meetrekken, je moet 'm met de knopjes vooruit en achteruit bewegen... Alleen de eerste seconde doet dat ding niks, en dan schiettie ineens voor- of achteruit...  Dat was ook lachen  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, daar wil ik echt een keer bij zijn   Klinkt echt heel leuk daar  Maar aan de andere kant, waar ik nu werk, heb ik ook best leuke collega's  |
|
Thommy Erelid
|
Ik werk als kok.. €7,50 per uur in de winkel, 20 uur per week. €4,00 in de kantine, 5 uur per week. Verdiend ook zeer goed dus  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik heb nogsteeds geen baan  |
|
Ikke
Oudgediende
En in de kantine is 't bijna vechten om zitplaatsen aan de deurkant van de tafel.... Dan kijk je namelijk door 't raam naar de parkeerplaats... En zie je dus precies wie er allemaal binnenkomt  Dus m'n collega's constant: "kijk daar wat 'n schoonheid!" Dan draait de helft die met z'n rug naar 't raam zit zich weer abrupt om... echt erg sommigen   |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
ik ben een kantoorslaaf.. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Thom: Ik werk als kok.. €7,50 per uur in de winkel, 20 uur per week. €4,00 in de kantine, 5 uur per week. Verdiend ook zeer goed dus  Je werkt alleen iets langer dan wettelijk toegestaan  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, maak me maar weer jaloers, het lijkt me echt super om daar te werken   |
|
Tim-kun Erelid
|
ik zal maar niet over mijn salaris beginnen dat lijkt me flauw  we spreken wel als jullie dan ook mijn leeftijd hebben |
|
Thommy Erelid
|
Ikke, maar dat mag best  Niemand die het controleerd, en ik heb er alleen maar plezier van  |
|
Ikke
Oudgediende
Werkt nu ook zo'n marokkaanse jongen bij ons als manusje-van-alles.... Rent hij naar 't raam toe om te kijken naar weer 'n 'schoonheid'.... Roept 'n andere collega van mij: "Daar mag je niet naar kijken, da's geen hallal-vlees'  Gelukkig kon die jongen er zelf ook mee lachen  |
|
ikky
Oudgediende
|
@tim, ja maar jij moet ook je eigen huis enzo betalen  Voor ons is het gewoon iets extra's, wij hoeven er nog niks van te betalen Vrijheid, blijheid  |
|
Ikke
Oudgediende
Straks moet ik voor 't grootste gedeelte leven van stufi... Daar koop je ook net 'n droge boterham met beleg van  |
|
Tim-kun Erelid
|
dat is wel zo..maar ik heb ook vanaf mn 14de altijd bijbaantjes gehad als ik dingen wou, mn ouders gaven niet extreem veel wat ik ook wel weer goede manier van opvoeden vind, hou niet van teveel verwennen en maar alles geven |
|
Thommy Erelid
|
En, als je eigen boontjes mag doppen, is kookervaring wel handig..  |
|