|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ja, en soms vind je direct wat je zoekt en soms duurt het uren en heb je nog eigenlijk niks  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ja maar oke ik ben blij dat ik je kon helpen (en ik blijf toch nog wel een schatje toch?;)) |
|
Blend
Oud Moderator
Je blijft een enorme schat   Ik vind het echt super lief dat je wilde helpen  |
|
Mier Oudgediende
zoals ik al zei ik ben gewoonweg altijd lief en een schatje  ze zeiden tegen mij dat ik een lief en vrolijk karakter heb  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Heb ik ook een lief en vrolijk karakter.  Fijne avond nog  Ik ga slapen.  |
|
Blend
Oud Moderator
Waren er dan maar meer mensen zoals jullie  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeienavond   |
|
Mier Oudgediende
die zijn er niet meer (nu snap ik waarom ik altijd alle kinderen om me heen heb hangen) vandaag ook 3 7/8 jarigen gingen vandaag aan me been hangen |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Avond  |
|
Blend
Oud Moderator
@MierDaar heb ik ook altijd last van  Kan ze niet van me af slaan  In het begin is het leuk, maar ze kunnne niet stoppen die kleine  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote mier: (nu snap ik waarom ik altijd alle kinderen om me heen heb hangen) vandaag ook 3 7/8 jarigen gingen vandaag aan me been hangen Dat is toch juist leuk, als je kinderen aan je hebt hangen  Ik vind het altijd wel schattig, als ze aan mijn benen gaan hangen  |
|
nietmeer
|
 Biertijd!!!  |
|
Mier Oudgediende
@ Blend en Ikky ja maar bij jou zijn ze zeker geen 7/ 8 jarigen (kinderen uit groep 4) van peuters en kleuters kan ik het nog begrijpen maar kinderen uit groep 4 nee die niet |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Hoor ik daar bier?  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Cootje68:  Biertijd!!!   Eindelijk iemand met verstand van zaken  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Mier, meisjes van 4 tot 6 jaar;) soms ook 7-jarigen @Cootje, bier?? waar? |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: Hoor ik daar bier?  Jaaaaaaaaaaaaaa! Om te proosten op JOU!  Quote Blend: Quote Cootje68:  Biertijd!!!   Eindelijk iemand met verstand van zaken  *Hips*  |
|
Blend
Oud Moderator
@MierEigenlijk varieren ze van 4 tot 12 jaar eerlijk gezegd   |
|
Mier Oudgediende
@ ikky en Blend  haha maar ik moest toen ook ingrijpen sleurde die ene kind gewoon mee over de grond met mijn been  |
|
nietmeer
|
*Loopt naar de toog en tapt een paar emmers BIER* één voor Thee, één voor Blend, één voor Ikky... Wie nog meer  *sluit ondertussen stiekum het infuus rechtstreeks aan op het vat* |
|
ikky
Oudgediende
|
@Mier, haha, dat heb ik ook wel eens meegemaakt  En een paar maanden geleden probeerden die meisjes opeens mijn broek en mijn shirt uit te trekken  Ze worden steeds brutaler @Cootje, dankje, je bent geweldig  |
|
Mier Oudgediende
@ ikky  bij mij doen ze dat gelukkig niet ze springen wel bij mij op de rug of ze gaan op me gekenuesde teen zitten |
|
Blend
Oud Moderator
Kleine kinderen kennen alleen de worden nee ophouden en stoppen niet  |
|
Mier Oudgediende
@ Blend de mijne gelukkig wel maar soms ook niet maar dan ga ik ze gewoon aankijken en dan houden ze op |
|
nietmeer
|
Quote Blend: Kleine kinderen kennen alleen de worden nee ophouden en stoppen niet  Is selectief gehoor... Bij die woorden horen ze alleen een piep.  |
|