|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Cootje68: *haalt de tosti's eruit, schuift er stiekum een plakje annanas ertussen. Legt een servetje op 't bordje en zet een schaaltje tom.ketchup erlangs* Puppy... Eten!  Joepie, jammie met ananas  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Brie; mijn moeder mag ook mij niet bellen, ik bel haar wel   |
|
nietmeer
|
hm... de bel... eten... Ik wens jullie veel "plezier" tijdens het wachten, en ik duim voor jullie. schrik je geen rolberoerte als de telefoon gaat Spreek jullie allemaal  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik denk dat ik me maar is ga aankleden  |
|
nietmeer
|
 Smakelijk Muad!  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Jaaaa hoor, gaat er nu eentje mij opfokken dat de berekening vet streng is  , kreeg net een beetje hoop  Smakelijk Muad  |
|
Theetje
Oudgediende
@Brie; rustig aan, VWO toch? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Wow, ik ben cru..  Mijn ma is beneden christelijke muziek aan het afspelen, samen met nog 2 mevrouwen, en ik zit Rootwater met Hava Nagila op, hardrock..  |
|
Brie Erelid
|
|
|
Theetje
Oudgediende
Alleen duits 1,2; engels; spaans en natuurkunde 1,2 hebben een zwardere normering.. dus daar zit je dichterbij het lage getal van de berekeningen die je zelf hebt gemaakt.. voor de rest allemaal netjes rond de 1... dus dan zit je in het midden van die 2 getallen die berekend zijn door jezelf.. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
   zenuwachtige mensen... Ik ben (helaas) weer wat werk aan het doen. Tot later allemaal.. @Cootje, de tosties waren heerlijk;).. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik ga, school begint over 3minuten en dan 2 uur vervelen, doei  |
|
Theetje
Oudgediende
Ciao elro... ik sms je wel als ik het weet   |
|
puppy Erelid
|
Ja het is een zenuwachtige bedoening hier  Ik weet nog dat ik geslaagd was. Durfde t eerst niet te geloven, ben pas na een half uur gaan bellen na de afgesproken tijd. Toen naar school gegaan en 's avonds feestje gegeven  |
|
nietmeer
|
|
|
Brie Erelid
|
@TheE, maar is dat voor VWO of HAVO? |
|
Theetje
Oudgediende
Vwo, Havo is ongeveer even streng, maar voor andere vakken... Jullie krijgen voor engels nog 0,1 erbij, ik 0,0   |
|
nietmeer Erelid
|
 Cootje.... ohja, heb smakelijk gelachen om je poedersuiker incidentje;)... geen mooier vermaak dan leedvermaak he  |
|
puppy Erelid
|
Doeii Elro   |
|
nietmeer Erelid
|
Thee(niet)muts(en), engels had je goed gedaan... dan maakt die 0,1 ook geen fuckaduck meer uit  |
|
nietmeer Erelid
|
 Doei Puppy  |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
|
|
Theetje
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: Thee(niet)muts(en), engels had je goed gedaan... dan maakt die 0,1 ook geen fuckaduck meer uit  maar toch... liever 0,1 erbij toch? |
|
nietmeer
|
Quote ElrohirElensar:  Cootje.... ohja, heb smakelijk gelachen om je poedersuiker incidentje;)... geen mooier vermaak dan leedvermaak he  Kon er uiteindelijk ook wel mee lachen, hoor! Heb ook eerst foto's gemaakt en toen gemopperd... |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Hey Hoskeu! Alles goed? Natuurlijk!!...  Vanavond om 19.00uur zweten op mijn toets wiskunde...  Ben ondertussen de toets van vorig jaar aant maken... dus het kan zijn dat ik wat laat reageer...  En met jou??... ook alles goed??... (hoeveel dagen nog??...) |
|