|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Theemonster: Elro; ik ben net aan mijn ontbijt bezig  Dus?  Ehm, oke.. Ik vindt je raar, half 1 en ontbijt..  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Kpuc: Vanaf Apeldoorn wordt er met bussen gereden richting het westen  Hoe zit dat? Ik moet morgen naar Apeldoorn en Zaterdag weer terug.. |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Ja hoor en met jou?   Hi Elro!  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Jannick: Quote Theemonster: Elro; ik ben net aan mijn ontbijt bezig  Dus?  Ehm, oke.. Ik vindt je raar, half 1 en ontbijt..  Hmmm, ik ben net een half uurtje wakker...  |
|
nietmeer
|
Dat wordt bussen Mmore  |
|
Mmore
Administrator
|
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
nu.nl: "Dode man gevonden in woning Amstelveen" @TheE... Wat zit jij te ontbijten??? rauwe rosbief ofzo  ... @Cootje, lekker doe mij maar 2 tosties ham kaas  ... @Liz...  Haai |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hai Thee.. Wanneer hoor je of je bent geslaagd? |
|
nietmeer
|
Grinzz, er is een staking van wilde mieren, ze eisen veilig overgangen. |
|
Mmore
Administrator
|
Tijd Additionele informatie Station Spoor Richting Reisdetails 16:22 i Leiden Centraal 1 Utrecht Centraal Intercity 8861 NS 17:09 i Utrecht Centraal 19a
-------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- 17:17 Utrecht Centraal 11 Amersfoort Intercity 12561 NS 17:31 i Amersfoort 4a
-------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- 17:36 Amersfoort 5a Apeldoorn Intercity 1561 NS 18:01 i Apeldoorn 3
|
|
Theetje
Oudgediende
Elro; nee, 2 broodjes, 1 met veels te veel vlokken en 1 met veels te veel vruchtenhagel liz; vanmiddag tussen 3 en 6  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik heb brood gepakt..  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Ik ben nog steeds niet gebeld!! Dit gaat de goede kant op  . @TheE, das nog best lang wachten! |
|
Mmore
Administrator
|
Vanmiddag tussen 3 en 6.. Spannend!  |
|
Theetje
Oudgediende
@Brie; ja; die luilakken op school hebben de vergadering in de middag geplanned  |
|
Brie Erelid
|
@TheE, wat stom! Bij ons wordt er 's ochtends vergaderd.. en 's ochtends en begin van de middag worden de mensen die gezakt zijn gebeld en daarna de mensen die geslaagd zijn. Vorig jaar werden mensen die geslaagd zijn om 12 uur al gebeld!! |
|
Mmore
Administrator
|
Kunnen ze niet gewoon meteen een mail sturen: Je bent geslaagd / Je bent gezakt  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
Theetje
Oudgediende
Als ik door de conrector wordt gebeld ben ik gezakt, door mijn mentor ben ik geslaagd  |
|
Brie Erelid
|
@TheE, ik wordt sowieso door mn persoonlijk mentor gebeld.. mnr stolwijk, maar noem m altijd Stollie.. wordt ie altijd boos  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Spannend Thee  |
|
Mmore
Administrator
|
Haha belt je conrector om te zeggen dat je bent geslaagd, ben je al bij de eerst 'hoi' dood gegaan door een hartaanval  |
|
Theetje
Oudgediende
Slecht nieuws wordt bij ons gebracht door de conrector  |
|
nietmeer
|
*haalt twee tosti's ham kaas uit het ijzer en legt deze op een bordje. Legt er een servetje langs, en zet er een klein schaaltje tomatenketchup op* Here you are Elro  Smakelijk! |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Mmore: Haha belt je conrector om te zeggen dat je bent geslaagd, ben je al bij de eerst 'hoi' dood gegaan door een hartaanval  Hahah, ja, dat had ik voorgesteld als grap  Tegen iedereen zeggen dat als je door de conrector wordt gebeld je gezakt bent en dan de conrector laten bellen als je geslaagd bent  zou wel flauw zijn  |
|