|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Goeienmiddag   |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Runalf PC zijn soms vage dingen!
@ Hoskeu.. Ja zeg dat wel.. Gelukkig moet ze nu elke dag werken.. Anders zou ze echt stomme dingen gaan doen |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Wow, maak daar 3 gezakt van  dit is echt killing  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Theemonster: @Hoskeu;  mag je geen grafische gebruiken?  wat stom..  Op de uni krijg ik straks statistiek en geen wiskunde... Volgens die lui wordt statistiek met een grafische rekemachine te makkelijk...  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ik word helemaal zenuwachtig van jullie  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Gaat lekker daar zeg... veel mensen gezakt...   |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
liz, idd  hij doet het nu weer goed  Brie, een beetje zelfvertrouwen he, je betn gewoon geslaagd, klaar  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Theemonster: @Hoskeu;  mag je geen grafische gebruiken?  wat stom..  Op de uni krijg ik straks statistiek en geen wiskunde... Volgens die lui wordt statistiek met een grafische rekemachine te makkelijk...  klopt, met al die statestieken functies   |
|
|
bij ons was er helemaal niemand gezakt toen ik exames had, |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Bij mij 1 iemand gezakt omdat hij geen profielwerkstuk had, en 5 man herkansing en dat was het bij havo en vwo was helemaal geen herkaningen.
blijkbaar een goed jaar ofzow |
|
Liz87 Erelid
|
Ik wil ook weer terug naar school en examenstress hebben! Ik vond dat echt heerlijk.. Net als het maken van mn examens..!  ( Ik weet het,ben niet helemaal normaal) |
|
hugo456 Senior lid
|
liz was ook mooie tijd, ik heb er toen ook van genoten, geef mij ook maar weer examen jaar havo hoor  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Waarom zit iedereen zo in de stress over uitslagen??... Als je het verziekt hebt... dan had je dat al bij het inleveren van je papieren...  Nu zwaar in de stress zitten helpt niet aan het verbeteren van je resultaten hoor...  Je kan er toch niets meer aan veranderen... Ik zou zeggen: Neem een biertje... sit back and relax...  (of relativeer ik nou alles weg??...) |
|
|
ik had voor geen 1 exame geleerd, maar ik vond het ook te makkelijk, was vmbo-k haha  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Vorig jaar was er 1 iemand gezakt  . Voor de examens stonden er bij ons 20 op zakken  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hoooooooi  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
wauwh, My angel heeft nu al 10 minuten zijn vinger in de lucht en leraar is er nogsteeds niet  .. nu kan ik dus niks doen  |
|
Theetje
Oudgediende
Bij mij staan er behoorlijk wat op zakken.. Maar 1 daarvan is vorig jaar ook gezakt...  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Runalf ik had ook niet geleerd, maar dat was havo @Hoskeu goed gezegd zo deed ikd at bij mijn uitslag ook, maar wist 99% zeker dat ik was geslaagd, alleen als ik lager dan 1.3 voor wiskunde zou krijgen zou ik zakken @Brie 20 op zakken is best heftig  |
|
|
Brie, hoe heb jij het dit schooljaar gedaan? als je gewoon bijna allemaal voldoendes heb, ben je gewoon geslaagt, no doubt about it  , heb je het dit jaar een beetje verpest.. tja, dan moet je stressen |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Haaaaaaaaaaaai  MA |
|
nietmeer
|
Op een broodje of zo uit de hand bro? |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: Haaaaaaaaaaaai  MA dat klinkt een beetje verwijfd elro  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hugo... Ja ik zou zo ook nog een examen jaar willen doen..
Als je het hele jaar al goede cijfers hebt, dan hoef je je toch geen zorgen te maken over je examenuitslag..! |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Met spek en uitjes bro  en doe het met maar op een "tijger"broodje |
|