|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Ikke.. Hoelang heb je nu vakantie? |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Euhm volgens mij tot 2 weken voordat ik jarig ben..... ergens in begin Augustus dus... Maar ik heb officieel nog geen vakantie  Maar ik doe geen herkansingen meer, dus hoef ik alleen nog maar m'n boeken in te leveren en punten op te halen  Volgend jaar eindelijk 6VWO  |
|
Ikke
Oudgediende
Woei! M'n subwoofer staat nu zo hard dat ik de grond voel trillen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik moet dus op een dag toetsen herkansen, punten ophalen, boeken inleveren en tegelijkertijd heb ik ook nog sportdag  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@tom, druk daggie  hoiii trouwens  |
|
Ikke
Oudgediende
Als computers broodroosters waren...
De broodrooster met Windows zou je meteen kunnen inpluggen en hij zou dan meteen operationeel zijn. Maar na 'n paar keer gebruiken kom je erachter dat 't brood soms wit, soms mooi bruin en soms verkoold is. Na 30 dagen weigert de broodrooster dienst en dwingt je om microsoft op te bellen om 'm te laten heractiveren.
Een Apple broodrooster zou er het beste uitzien van allemaal. Je moet je brood echter halen bij 'n gecertificeerde mac-dealer. Het brood komt altijd prima bruin uit de rooster, je kunt 't alleen niet eten. Als je Apple broodrooster kapot gaat moet je 'm opsturen naar Apple om 'm te laten repareren.
Een Linux broodrooster zou er oud en lelijk uitzien, met kabels die werkelijk overal uitsteken. Je snapt er in het begin niks van en je brood wordt zwart. Dan pas je wat instellingen in /etc/brood.conf en /etc/temperatuur.x aan, je brood wordt perfect en je hebt er nooit meer omkijken naar... |
|
ToMxlr
Erelid
|
|
|
ToMxlr
Erelid
|
@Ikkeiemand houdt er van linux. heel begrijpelijk |
|
Liz87 Erelid
|
Het is hier nu al droog.. |
|
Ikke
Oudgediende
@tom: kun je alsjeblieft geen lange lappen tekst quoten, je kunt ook gewoon zoals ik nu @<naam> gebruiken... |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: @tom: kun je alsjeblieft geen lange lappen tekst quoten, je kunt ook gewoon zoals ik nu @ gebruiken... no problemo al gefixt |
|
ToMxlr
Erelid
|
toen was het {alweer] stil |
|
Brie Erelid
|
@tom, ik ga ook bijna 18 worden  en ik zou eerst ook naar RHCP gaan, VIPkaarten zelfs.. maar gaat niet door  |
|
Liz87 Erelid
|
Ik word bijna 20..  En ga bijna op vakantie! |
|
Brie Erelid
|
Wanneer ben je jarig Liz? En wanneer ga je op vakantie? En waar naar toe  ? |
|
ToMxlr
Erelid
|
@Brieik kan je wel meesmokkelen in een koffer ofzo...  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Brie..
15 juli jarig vier het 7 juli 11 juli op (werk) vakantie Naar Zuid-Afrika, Johannesburg wijk Hilbrow |
|
Brie Erelid
|
Oeww klinkt lekker Liz! @tom, nou ja.. ik heb nu dat weekend een strandfeest, emm, ik geef dat weekend zelf een strandfeest bedoel ik  omdat ik dus 18 wordt en mn broertje 16 is geworden  |
|
Brie Erelid
|
en het was [alweer] stil ghehe  gezellig |
|
ToMxlr
Erelid
|
@Briefeliciteer je broertje van me @liz nice, zo'n vakantie wil ik ook wel; wat ga je daar doen? |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Goedemiddag  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hoi mensen, ik ben nu op school..  |
|
ToMxlr