|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Naaoomii: Ja, nu is ie afgelopen  Erwin!  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cee-N-Cee: Quote Jannick: Ik wil een looprek..  Ik wil een draadloze kabel voor mijn spaakloze fietswiel omdat het zadel niet blijft zitten Ik wil cnc |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
It's a late goodbye, such a late goodbye |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
nu luister ik frank van etten leef als een zigeuner Leef als een zigeuner lach als een clown geniet van de momenten ook al ben je down vergeet nu het verleden lach de toekomst tegemoet dat doet je goed |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Quote Jannick: Ik wil een looprek..  Ik wil een draadloze kabel voor mijn spaakloze fietswiel omdat het zadel niet blijft zitten Ik wil cnc Dat heb ik al, dus die hoef ik niet  Ik wil Naomi  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Quote Jannick: Ik wil een looprek..  Ik wil een draadloze kabel voor mijn spaakloze fietswiel omdat het zadel niet blijft zitten Ik wil cnc Ik wil een avatar  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Quote Jannick: Ik wil een looprek..  Ik wil een draadloze kabel voor mijn spaakloze fietswiel omdat het zadel niet blijft zitten Ik wil cnc Ik wil een avatar  Ja, doosje, moet je vaker op wmr komen  |
|
Jannick
Oudgediende
Wie wilt een knuppel?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cnc, je hebt me al  En ik heb jou, wat zeur ik eigelijk  @ Dreamer, meer spammen jij  |
|
DreamerTje Oudgediende
@CNC, ik ben er ook weer vaker  Alleen nog niet vaak genoeg ofzo  Ik wil m'n avatar  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Ik wil geen knuppel |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Cnc, je hebt me al  En ik heb jou, wat zeur ik eigelijk  @ Dreamer, meer spammen jij  Jaa tochhh |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: CNC, ik ben er ook weer vaker  Alleen nog niet vaak genoeg ofzo  Ik wil m'n avatar  Hoezo wil je Jou avatar, je hebt er nog geen! Bwuahahahahahhahahahahaha! Hm..  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Cnc, je hebt me al  En ik heb jou, wat zeur ik eigelijk  @ Dreamer, meer spammen jij  Help eens even mee dan  Kan onmogelijk in m'n uppie gaan spammen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Dreamer, ja hoor is goed  |
|
Jannick
Oudgediende
CNC? Ben je er nog? Je bent zo stil..  |
|
DreamerTje Oudgediende
CNC  Dat snap je toch wel  |
|
DreamerTje Oudgediende
Noompje  Goed,  Gaan we samen spammen  Doet CNC ook mee dan?  en Jannick ?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jannick: CNC? Ben je er nog? Je bent zo stil..  Echo echo Delta charlie foxtrot zulu Come in Spammick Over Ze birds are flyink over ze fince. I shiet one with my oxe |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Noompje  Goed,  Gaan we samen spammen  Doet CNC ook mee dan?  en Jannick ?  Nee ik ga eerst bunkeren  |
|
Jannick
Oudgediende
CNC, Arne, Anne, Anneke, Biertje, of hoe je ook mag heten, ik ga, doei  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote DreamerTje: Noompje  Goed,  Gaan we samen spammen  Doet CNC ook mee dan?  en Jannick ?  Nee ik ga eerst bunkeren  Nu nog eten?  Of heb je zoals gewoonlijk weer honger?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote DreamerTje: Noompje  Goed,  Gaan we samen spammen  Doet CNC ook mee dan?  en Jannick ?  We hebben een doel  |
|
DreamerTje Oudgediende
Noompje  Gelukkig wel, maar waar gaan we het zo eens over hebben?  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Mensen  |
|