|
nietmeer
|
Zal eens kijken of er bij jou een filiaal in de buurt zit! |
|
nietmeer
|
Spare Rib Express Amstelveen Telnr: 020-4413424 Bezorggebied: Amstelveen, Aalsmeer, Uithoorn, Schiphol, Ouderkerk a/d Amstel, Bovenkerk. Emailadres: amstelveen@ spareribexpress.nl
|
|
nietmeer
|
Kan iemand nog ff wat koffie inschenken? |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
*Schenkt koffie in, terwijl ze leest in de artikelen* |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
*Hoskeu doet zijn schortje voor en huppelt naar de keuken voor een nieuwe ronde koffie*
Koffie thee limonade!!! Wat zal het zijn??... suiker en melk??... Met cola en frietsaus??... |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@Hoskeu graag een limonade met frietsaus |
|
puppy Erelid
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote hugo456: @Hoskeu graag een limonade met frietsaus Oke... rijd u maar door naar het volgende luik... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: @Hoskeu, was je voor schatteke  Ja... maar... jij had minder lettertjes in je bericht...   |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: @Hoskeu, was je voor schatteke  Ja... maar... jij had minder lettertjes in je bericht...   Ik maak me niet te druk  |
|
nietmeer
|
 verzuip dadelijk nog in de rondjes koffie!  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Ik maak me niet te druk  Ik ook niet... ik doe alleen druk... zodat het voor mijn baas net lijkt of ik me druk maak...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuZolang hij net doet alsof hij me veel betaald, doe ik net alsof ik veel werk;) |
|
puppy Erelid
|
Ik ga even een lange broek aan trekken (en sokken) Ik heb het echt koud. TOT ZO  (Zo goed Co  ) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuZolang hij net doet alsof hij me veel betaald, doe ik net alsof ik veel werk;) Precies!! Afentoe ros ik eens een bureaula open en dicht en ritsel wat met grote stapels papier voor de werkgeluiden...  |
|
nietmeer
|
Quote puppy: Ik ga even een lange broek aan trekken (en sokken) Ik heb het echt koud. TOT ZO  (Zo goed Co  ) Prima, Puppy!  Je leert snel  |
|
Hoskeu Erelid
|
tot zo puppy...  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote puppy: Ik ga even een lange broek aan trekken (en sokken) Ik heb het echt koud. TOT ZO  (Zo goed Co  ) Vooral die sokken doen de das om @HoskeuIdd, en als ik een reactie hier post kijk ik heel serieus. Lijkt het tenminste nog wat  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Quote Blend: @HoskeuZolang hij net doet alsof hij me veel betaald, doe ik net alsof ik veel werk;) Precies!! Afentoe ros ik eens een bureaula open en dicht en ritsel wat met grote stapels papier voor de werkgeluiden...  Ach ja, Hos... Je gaat toch weg, dus wat maakt het uit? |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Nog het meeste moeite heb ik om hersendood naar mijn scherm te blijven kijken en niet in de lach te schieten afentoe...  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: @Blend... Nog het meeste moeite heb ik om hersendood naar mijn scherm te blijven kijken en niet in de lach te schieten afentoe...  Dan moet je m'n laatste post maar niet lezen dan!  Dan lig je dubbel achter je bureau  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68:
Ach ja, Hos... Je gaat toch weg, dus wat maakt het uit? Als ze me ontslaan wordt ik er alleen maar beter van...  Heb namelijk nog een studieschuld staan... en als ze me ontslaan hoef ik die niet meer terug te betalen...  Hoe moeilijk zou het zijn om op staande voet ontslag uit te lokken... want het moet wel binnen 1,5 maanden...  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuDaar ben ik bijna meester in nu, het subtiel ombuigen van een lach naar een hoestbui  Ze zeggen nu wel dat ik misschien eens naar de dokter moet omdat ik steeds zit te hoesten  |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: Elke dag te laat komen (al is het maar 10 min. ofzo...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68: @Hoskeu: Elke dag te laat komen (al is het maar 10 min. ofzo...  Dat werkt dus niet...  Ik heb een flexibel rooster... ik moet 160uur maken in 4weken... maakt in princiepe niet uit wanneer... maar waar mogelijk onder kantoor uren... De uren die ik na 4 weken onder de 160 zit... die gaan van mijn vakantie uren af...  |
|