|
nietmeer
|
Number of the Beast  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Whahahah, ik las net oude mailtjes door, weet je hoe lachwekkend dat is, kwam echt hele foute dingen tegen  |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
ohoh, ik zou snel maar ergens reageren...   |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ben gelukkig niet bijgelovig ofzo  |
|
puppy Erelid
|
Quote Runalf: ohoh, ik zou snel maar ergens reageren...   Heb ik net gedaan  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Theemonster: Whahahah, ik las net oude mailtjes door, weet je hoe lachwekkend dat is, kwam echt hele foute dingen tegen  Ik zou de dossier vernietiging maar regelen - als je later Minister President van NL wordt kun je dat niet hebben - of juist wel.. Wij zijn met het volk en volk is met ons.. |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: Whahahah, ik las net oude mailtjes door, weet je hoe lachwekkend dat is, kwam echt hele foute dingen tegen  Heb ook iets gevonden en geblogd!  |
|
nietmeer
|
 Allemaal aan het lezen?  |
|
|
ja, heb het gelezen  , leuk stukje   , even vasaline kopen om een spelletje te spelen met de leider  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Idd, maar daarom zei ik ook dat 't op het randje was  Maar geen reactie erbij, Thee? |
|
nietmeer
|
Oke, tijd voor een verse pot koffie! |
|
puppy Erelid
|
lekker, ik kom weer net op tijd binnen vallen... |
|
nietmeer
|
Quote puppy: lekker, ik kom weer net op tijd binnen vallen...  *schenkt een mok in voor Pups* |
|
Theetje
Oudgediende
Is er ook verse thee? |
|
nietmeer
|
Tuurlijk Thee! *Schenkt heet water in een emmer en zet er een doos dropthee langs* |
|
Theetje
Oudgediende
Oew, lekker, dankje  |
|
puppy Erelid
|
Quote Cootje68: Quote puppy: lekker, ik kom weer net op tijd binnen vallen...  *schenkt een mok in voor Pups*  Ja moest er even tussen uit... |
|
nietmeer
|
|
|
Theetje
Oudgediende
hmmm, ik moet eigenlijk vakantie werk zoeken, maar wat? (ik moet eerst mijn oude baan opzeggen  ) |
|
puppy Erelid
|
hahaha, maar ik moet er zo vaak even tussenuit, als ik elke keer hoi en dag moet zeggen zou mijn OTindex het dubbele zijn denk ik  |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: hmmm, ik moet eigenlijk vakantie werk zoeken, maar wat? (ik moet eerst mijn oude baan opzeggen  ) Spareribexpress???  |
|
|
ik heb het koud   |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Cootje68: Quote Theemonster: hmmm, ik moet eigenlijk vakantie werk zoeken, maar wat? (ik moet eerst mijn oude baan opzeggen  ) Spareribexpress???  zoiets lijkt me wel gaaf... |
|
puppy Erelid
|
Quote Runalf: ik heb het koud   Ik ook, begon de dag heel zomers in een rokje en een shirtje zonder mouwen. Heb nu al een capribroek aan en een vestje. Zat net te bedenken om een lange broek aan te trekken  |
|