|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Oh, precies  Ik heb net muziek uitgezocht voor m'n feestje. 82 liedjes  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Lekker late reactie, hoi brie  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Zijn de uitnodigingen al de deur uit?  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: Zijn de uitnodigingen al de deur uit?  Nee dat zal vast niet... want ik heb nog niets ondvangen... EDIT: Volgende keer wat meer zout ik de stuiterkoffie plz blend... ik wordt er zo flauw van...  |
|
Brie Erelid
|
haha hoii hugo  en de uitnodigingen zijn de deur al uit  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Brie dus binnekort krijgt heel wmr een uitnodiging in de bus  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuIk maakte de voorzet, jij kopte hem in;) Maar ik zie nu dat de postbode onze deuren waarschijnlijk niet kon vinden  |
|
Brie Erelid
|
Ik denk dat de postbode jullie huizen niet kan vinden  Edit: Blend, wat jij zegt  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Blend en hoskeu, wou ook zon inkoppertje bedenken maar jullie waren me voor  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote brie: Ik denk dat de postbode jullie huizen niet kan vinden  Edit: Blend, wat jij zegt  Dus bij deze zijn we samen uitgenodigd?    |
|
hugo456 Senior lid
|
Noua ja geen feestje dan ook geen walibi voro brie  , zal tegen poortwachters zeggen dat ze haar niet binnen moeten laten als ze er een keer heengaat   |
|
Brie Erelid
|
@Blend, als jij met een uitnodiging komt opdagen, mag jij komen @Hugo, jij bent gemeen  . Niet achter je gezocht  |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieJe weet dat ik dat dus ga doen  Wat een feest Laat je niet op de kast jagen hoor, plagen is leuk |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Goeiemiddag  .. ik ben weer thuis  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Brie ben niet gemeen hoor, gewoon aan geinen  , had alleen zin in party  , maja volgende keer beter   , zal je niet uit walibi weren hoor;) |
|
Brie Erelid
|
Hoii LQ  |
|
Brie Erelid
|
@Hugo, zo mag ik 't horen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote brie: @Blend, als jij met een uitnodiging komt opdagen, mag jij komen  Hmmm... laat ik maar eens op ebay kijken of er mischien nog kaarten aangeboden worden tegen een zacht prijsje... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Little Queen: Goeiemiddag  .. ik ben weer thuis  Woon jij hier??...  Ben je bij Kpuc in de kelder ingetrokken??...  |
|
Brie Erelid
|
|
|
Brie Erelid
|
Maarrem, ik moet weer gaan. Denk dat ik m'n ma best n handje kan helpen. Doegdoeg   |
|
Blend
Oud Moderator
Nou, dat valt dan weer allemaal vies tegen  Maar wat voor soort nummers heb je geselecteerd? Misschien als ik dat weer vind ik het niet zo erg meer  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Slechterik!!... EDIT: Het duurde ons niet zo lang voor ze er snel weer vandoorging deze keer Blend...  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Hoskeu, blend kan best gelijk hebben  met slechte muziek wil ik ook niet naar een efestje  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuOok daar zijn we goed in, maar of we daar blij mee moeten zijn?? @HugoPrecies  Maar misschien zijn er lekke leuke dames mensen aanwezig |
|