|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote DreamerTje: CnC, wat heb jij op?  Vandaag? Ehm, bolletjes met worst, een glas sinaasappelsap, 3 plakken suikerbrood, yoghurt met muesli en rozijnen, koffie, en nog wat water |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Cee-N-Cee: Dus pakt ze maar een paard Maar het paard wil niet gepakt worden Dus een heftige achtervolging is geboren. Ondertussen wordt het leger ingeschakeld om de paardenstront op te ruimen omdat de politiemacht machteloos staat, ze moesten tenslotte de wc's van het bureau nog schoonmaken Daarom zeg ik maar altijd: "Als het paard ontsnapt op de A2, vangt de beer 'n ooievaar in Ijsland en zitten wij hier weer gebakken" |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
En omdat het wc-papier op was bi de politie moesten ze maar bekeuringen gebruiken, dus de man van mevrouw jansen kreeg zijn weggesleepte auto terug en nu kan hij naar de slager.. Maar de bakker mist de slager aan de overkant toch wel, want die is dood... Het schot in zijn neus werd hem fataal.. |
|
nietmeer
|
Njahh, wordt er nog bier getapt ipv geleuterd?  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Bier is op  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
De slagerszoon stapte vervolgens naar de politie, maar de politie was nog bezig met de plee's. Ondertussen liep Ikke in Ijsland op de snelweg een ijsbeer te bakken op het asfalt, hetgeen hem niet gemakkelijk afging. Daarom pakte hij de mobiele telefoon van Dreamer'tje, en belde de Amerikaanse luchtmacht, om wat napalm te droppen. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Mja, er zal wel iets verkeerd zijn gevallen ofzo  Of zitten jullie opeens allemaal in 'n melige bui? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kpuc: Njahh, wordt er nog bier getapt ipv geleuterd?  Sambal bij? |
|
Ikke
Oudgediende
*tapt een goeie pint vol voor kpuc* |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
tsjeeh er ligt vast geen rails hier, want iedereen spoort niet  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Je moet wel gek zijn, anders kom je niet in dit cafe.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik heb een turbo op mijn fiets Ik heb er eentje op gezet Zodat ik van school uit Alle zeemeeuwen plet
Want ik heb een turbo in mijn bed Een straaljager heeft nog minder vermogen Ja ik slaap met vol gas Ben nog nooit zo hard in slaap gevlogen
Ik heb een turbo in mijn huis Ik schrijf nu ineens een stuk sneller Stook toch een fikkie in de kamer Gooi er spiritus op dan brandt het nog feller |
|
nietmeer
|
Ha, bier, Ikke weet wat lekker is  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ehm.. hoi  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kpuc: Ha, bier, Ikke weet wat lekker is  Ik weet wat anderen lekker vinden... Ik lust geen bier  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Hmmm, daar zit wat in.. Dan ben ik dus ook gek  |
|
Waah  Ik heb een dubbele avatar  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Ik heb een turbo op mijn fiets Ik heb er eentje op gezet Zodat ik van school uit Alle zeemeeuwen plet
Want ik heb een turbo in mijn bed Een straaljager heeft nog minder vermogen Ja ik slaap met vol gas Ben nog nooit zo hard in slaap gevlogen
Ik heb een turbo in mijn huis Ik schrijf nu ineens een stuk sneller Stook toch een fikkie in de kamer Gooi er spiritus op dan brandt het nog feller   |
|
nietmeer
|
Uhm.. hoi Lananq  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Alle gekheid op een sticky |
|
nietmeer
|
hey mensen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Ik heb een turbo op mijn fiets Ik heb er eentje op gezet Zodat ik van school uit Alle zeemeeuwen plet
Ik heb een turbo in mijn huis Ik schrijf nu ineens een stuk sneller Stook toch een fikkie in de kamer Gooi er spiritus op dan brandt het nog feller Dit is echt iets voor Pluppel... Die kan zo enorm goed willekeurige onzin uitkramen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Lananq, waarom? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Alle gekheid op een sticky Buro Renkema  |
|
Op server 1 heb ik een  als avatar en op server 2 een zwart-witfoto van een cello  |
|