|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
CNCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Wat nou  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Wat nou?  ? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik heb een kip En een ei En ze zijn allebei Voor mij  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: Wat nou?  ? Dat dacht ik dus ook al  |
|
Theetje
Oudgediende
ja... inderdaad, ben het helemaal met je eens... Dus ik zeg tegen die gozer: mijn soep is koud.. |
|
DreamerTje Oudgediende
Jullie benne gek  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: ja... inderdaad, ben het helemaal met je eens... Dus ik zeg tegen die gozer: mijn soep is koud.. En toen zei ik tegen diezelfde gozer van Hey dr zit een vlieg in je oor Waarna hij met zijn soeplepel in zijn oor ging pulken En met een rietje maar verder ging eten |
|
Theetje
Oudgediende
maar die lepel mocht neit terug naar de keuken, daar moest zijn buurman zijn toetje mee eten... |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Insane in the membrain insane in the brain  Ben niet gek, ben een douchegordijn.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Maar dat zou moeilijk worden want de buurman was op vakantie met zijn bitch. En die bitch had een kennis in de buurt wonen die met zijn gang zou komen chillen bij de barbapapa's als ze geen shoarma in de brievenbus meer mochten doen. Dus daarom heeft de bakker nu een geweer om zichzelf te beschermen tegen vliegen in zijn oor |
|
Theetje
Oudgediende
ik ben nog 10 daagjes kind  dan wordt ik eindelijk 18  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Insane in the membrain insane in the brain  Ben niet gek, ben een douchegordijn.  Membrane! God, engels is moeilijk *zucht* voor sommigen  |
|
Theetje
Oudgediende
maar de bakker vergiste zich ooit, zag een vlieg bij de slager op zijn neus, en schoot toen de neus van de slager eraf... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
I need you, you, you! I need you, you, you! I need you, you, you! I need you, you, you! Sorry  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Die werd ter recycling in het half om half gehakt verwerkt. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Giovanni: Insane in the membrain insane in the brain  Ben niet gek, ben een douchegordijn.  Membrane! God, engels is moeilijk *zucht* voor sommigen  Muggezifter  Jij maakt zeker geen fouten.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: I need you, you, you! I need you, you, you! I need you, you, you! I need you, you, you! Sorry  *schopt Ikke naar het "Ik zing nu..." topic*  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Quote Cee-N-Cee: Quote Giovanni: Insane in the membrain insane in the brain  Ben niet gek, ben een douchegordijn.  Membrane! God, engels is moeilijk *zucht* voor sommigen  Muggezifter  Jij maakt zeker geen fouten.  Ik probeer jou wat te leren knul  |
|
Theetje
Oudgediende
maar nu wil er niemand meer bij die slager kopen, want ze zijn bang dat er mensenvlees inzit, het geroddel gaat snel... Dus nu kan mevrouw Jansen niet meer naar de slager en moet ze een neiuwe slager vinden, maar die zit aan de andere kant van het dorp en ze heeft geen fiets of auto.. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Dus pakt ze maar een paard Maar het paard wil niet gepakt worden Dus een heftige achtervolging is geboren. Ondertussen wordt het leger ingeschakeld om de paardenstront op te ruimen omdat de politiemacht machteloos staat, ze moesten tenslotte de wc's van het bureau nog schoonmaken |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Theemonster: maar nu wil er niemand meer bij die slager kopen, want ze zijn bang dat er mensenvlees inzit, het geroddel gaat snel... Dus nu kan mevrouw Jansen niet meer naar de slager en moet ze een neiuwe slager vinden, maar die zit aan de andere kant van het dorp en ze heeft geen fiets of auto.. dus ging ze lopen. CNC je bent nooit te oud om te leren, dus...kom maar op.  |
|
DreamerTje Oudgediende
CnC, wat heb jij op?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Mijn muziek staat best wel zacht  papa is thuis  .. |
|