Cafe De Nachtvlucht |
nietmeer
|
@ Lananq Hoe krijg jij die foto's zo mooi groot geplaatst, op WMR? Ja, daar gaat ze weer!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
Zullen we gezellig naar een belspelletje gaan kijken?  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ik ga me toch niet de moeite doen om een film te downloaden alleen omdat SBS6 het blijkbaar niet erg vindt een film zomaar te stoppen voor meer winstgevende dingen als belspelletjes?  Daar word ik alleen maar bozer van  Tistochwat: ik voeg ze alleen in, als ze van het beste formaat zijn (ik dacht |
|
WMR-kok
Oudgediende
Tis...Jakkes.....te gemakkelijk |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Lananq: Ik ga me toch niet de moeite doen om een film te downloaden alleen omdat SBS6 het blijkbaar niet erg vindt een film zomaar te stoppen voor meer winstgevende dingen als belspelletjes?  Daar word ik alleen maar bozer van  Zonder reclame, zonder belspelletjes  en voordat ie in de bioscoop draait.  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
wie heeft zin een patatie te tekenen tegen bel-spellen op SBS6/RTL ETC |
|
Zonder ondertiteling, nu is dat Engels nog niet zo erg maar ik spreek geen Russisch en Japans  En om hier thuis een film te zien op computer (geen brander) is bijzonder ongemakkelijk. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote heraux: wie heeft zin een patatie te tekenen tegen bel-spellen op SBS6/RTL ETC Ikke  |
|
@heraux: ik vind de belspellen niet zo erg, maar de film zou om 2 uur afgelopen zijn en niet kwart voor twee. Ze hoeven toch niet midden in een spannend moment het geheel stop te zetten!  |
|
|
|
nietmeer
|
Quote heraux: wie heeft zin een patatie te tekenen tegen bel-spellen op SBS6/RTL ETC Ik vind het volksverlakkerij en te stompzinnig voor woorden, die 'belspelletjes'. Wat een poppenkast!  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Lananq: @heraux: ik vind de belspellen niet zo erg, maar de film zou om 2 uur afgelopen zijn en niet kwart voor twee. Ze hoeven toch niet midden in een spannend moment het geheel stop te zetten!  ScanDAALig.. Give back our TV control! :> |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ach Lananq, het gebeurt tegenwoordig zo vaak.  En dat alles in naam van het winstbejach. (de ******vullers)  |
|
nietmeer
|
En dan doen ze net alsof ze zitten te wachten op bellers met het juiste antwoord!  |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Ja, en ze krijgen volop mensen aan de lijn, en nog heeft er volgens hun niemand gebeld.  Het is een grote oplichterij.  |
|
nietmeer
|
Staat er ook nog zo'n domme koe te loeien en 80.000 keer hetzelfde te blaten!  (de presentatrice) |
|
WMR-kok
Oudgediende
Eens kijken: 5 miljoen mensen à 60 cent per gesprek =  3 miljoen euro. |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Eens kijken: 5 miljoen mensen à 60 cent per gesprek =  3 miljoen euro. Precies; en daar kunnen dan wel 1000 hele eurootjes vanaf voor de geniale hoofdprijs winnnaar!  |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
 ... is die Pool pleite ? ...  P.S. Ik mag Kpuc graag, maar ik uit het slecht  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Tistochwat: Quote Peter Willemse: Eens kijken: 5 miljoen mensen à 60 cent per gesprek =  3 miljoen euro. Precies; en daar kunnen dan wel 1000 hele eurootjes vanaf voor de geniale hoofdprijs winnnaar!  En een kans op de Jackpot (alhoewel ik die nooit heb zien vallen)  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Haiii Igorrrrrr de Verschrikkelijkeeee  |
|
nietmeer
|
Het is me toch wat, al het gedoe.  |
|
nietmeer
|