Cafe De Nachtvlucht |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Roselien, ik ben of hier, of aan mijn website aan het werken. Bezig mijn navigatiebalken aan te passen.  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Quote Tistochwat: Wacht maar tot ik heb geleerd hoe je plaatjes moet plakken. Jullie gaan het nog druk krijgen!  Ik kijk er naar uit  |
|
Roselien Erelid
|
Quote Peter Willemse: Roselien, ik ben of hier, of aan mijn website aan het werken. Bezig mijn navigatiebalken aan te passen.  Website? was is het adres kom ik ff kijken  Wat is in G*Dsnaam een navigatiebalk, heb ik het ff makkelijk ik heb al dingen niet nodig lol  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Roselien Erelid
|
Vrouwen online koken? recepten? Wat is dit nou weer?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Een navigatiebalk is een gedeelte waar de links in staan naar andere gedeeltes van de site. |
|
Roselien Erelid
|
Ooooh je bent een man naar mijn hart! Kook jij?  Ik heb ook een site die ligt alleen wat zwaarder op de maag.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Roselien: Vrouwen online koken? recepten? Wat is dit nou weer?  Een kooksite met recepten, emoticons, een gastenboek, een verhaaltje, ect, ect. En ja, ik kook, wie moet het anders doen?  Woow, weer drie bezoekers    |
|
Roselien Erelid
|
@peterNee dat was ik  Ik kwam nog ff een keer terug voor een goed recept |
|
nietmeer
|
@ Peter W Wat een mooie site! Helemaal 'handwerk'. Die van mij is gewoon joomla.
|
|
WMR-kok
Oudgediende
@RoselienHet waren drie nieuwe unieke bezoekers. iedereen, wie zit er in Engeland??  |
|
nietmeer
|
Ik niet! |
|
Roselien Erelid
|
Quote Peter Willemse: @RoselienHet waren drie nieuwe unieke bezoekers. iedereen, wie zit er in Engeland??  Geen idee iemand die van koken houd?  |
|
nietmeer
|
Ik zit bij de Australische grasparkieten! |
|
Roselien Erelid
|
Jeeee zit ik hier nu in mijn eentje?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Tistochwat: @ Peter W Wat een mooie site! Helemaal 'handwerk'. Die van mij is gewoon joomla.
Klopt, helemaal handwerk. Maar ik ga de navigatiebalk aanpassen, zodat op elke pagina de complete navigatie staat. Van de bovenste nav.balk moet ik nog 1600 links corrigeren. Dan zit ik op ongeveer een derde van het geheel.  Nee, Roselien. Ik ben er Tis is er  |
|
nietmeer
|
@ PW Knap hoor! |
|
nietmeer
|
Roselien, heb jij Skype op je PC?
|
|
nietmeer
|
|
|
Roselien Erelid
|
Tistochwat ik zag net je weblog. ik wil je iets vertellen over een parkiet die ooit heb gehad, belangstelling voor een leuk verhaal? |
|
Roselien Erelid
|
Quote Tistochwat: Roselien, heb jij Skype op je PC?
Ja |
|
nietmeer
|
Kijk maar in je mail? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik verveel me  |
|
WMR-kok