Cafe De Nachtvlucht |
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
|
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Nee hoor als Ron online is is het zo gedaan. |
|
nietmeer
|
Quote Roselien: Wacht daarna tot Ron je de rest komt vertellen lol  Het begint me nog niet te dagen? Ron? Is die zo handig dan?  Welke Ron? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Gewoon de FAQ lezen  |
|
Roselien Erelid
|
Tis toch wat tistochwat. Ron Hunter kijk maar even in mijn vorige blog met het youtube filmpje dan begrijp je het wel (van Can you)  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
afbeelding en klaar is tistochwat  Je kan misschien ipv imgshack ook de vogelsite gebruiken, of is dat niet toegestaan? |
|
nietmeer
|
Ik ga snel even kijken, Roselien!  Quote Ikke: Gewoon de FAQ lezen  Ha ha, ja, maar ik moet eerst aan een http adres zien te komen. |
|
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
hahahahahaha    KPUC... alles goed man??? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Tistochwat: Ha ha, ja, maar ik moet eerst aan een http adres zien te komen. Wat netjes in de adresbalk van je browser staat |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: afbeelding en klaar is tistochwat  Je kan misschien ipv imgshack ook de vogelsite gebruiken, of is dat niet toegestaan? De site is nog onder constructie maar ik kan er naar informeren. Er komen trouwens ook veel van die 'parkieten'gesprekken op te staan. Hij had allang af moeten zijn, maar we hebben de eerste sitebouwer de laan moeten uitsturen en dat heeft de boel geremd.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hoi Kpuc  , eene piraatje?  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kpuc: je kan misschien ipv imgshack ook de vogelsite gebruiken, of is dat niet toegestaan? Welke vogelsite bedoel je? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Smorges Bras en iedereen hier. Nahh, ik ben uit m'n bed gejaagd door muggen, heb er tig te pakken gehad maar eentje, minstens, die blijft me achtervolgen  |
|
Roselien Erelid
|
Hee Kpuc, wil je iets drinken? |
|
nietmeer
|
www.ljfaahw.eu We zijn aan het bouwen op een andere host, maar het komt helemaal goed. |
|
WMR-kok
Oudgediende
*tapt maar vast een pilse voor Kpuc* |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Smorges Bras en iedereen hier. Nahh, ik ben uit m'n bed gejaagd door muggen, heb er tig te pakken gehad maar eentje, minstens, die blijft me achtervolgen  Waarom leer je Joep dan niet om die mormels te vangen? |
|
nietmeer
|
Das fijn Peter, proost  Nahh, Joep jaagt op muizen en vogeltjes  |
|
Roselien Erelid
|
Fijn he Kpuc dat die kleintjes naar bed zijn  |
|
nietmeer
|
@ Kpuc Ik heb tientallen bijen per dag hier op de kamer en ik weet niet waar ze vandaan komen. |
|
Ikke
Oudgediende
Ik leef onderhand in symbiose met de insecten hier  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Gemeente bellen Tis  |
|
nietmeer