Cafe De Nachtvlucht |
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Theemonster: arg... Argh?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Kriebeltje: Quote Theemonster: arg... Argh?  prrr |
|
Kriebeltje Erelid
|
Miauw...  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Hoi  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kriebeltje: Miauw...  pas op hoor.. anders gaan mensen nog rare dingen denken   |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
heey lananq |
|
Kriebeltje Erelid
|
Rare dingen?  Wat is raar?  |
|
Theetje
Oudgediende
@k; jij bent raar, ik ben raar en samen zijn wij raar... @Lananq; goedenacht, hoe is het? |
|
Het gaat wel goed  Ik heb een chocoladetaart gemaakt en tv gekeken tot er naakte dames op het scherm verschenen  |
|
Theetje
Oudgediende
@Lananq; ik kijk nog steeds tv.. Maar geen naakte dames, ik kijk pokeren, vind ik leuk  |
|
Pokeren  Ik vind het wel leuk om eens te doen, maar om het nu op tv te zien   |
|
Theetje
Oudgediende
ik vind het wel interresant, maar het zelf doen is ook erg leuk  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Wat, naakte dames?  |
|
Theetje
Oudgediende
@k; misschien moet je gewoon alleen maar tv aanvragen voor die hele mooie Bel Mij reclames  |
|
Die reclames zijn soms ook leuk om eens even te kijken. Niet zozeer vanwege die naakte dames maar meer om de belachelijkste dingen die erin voorkomen. Dat iemand opgewonden kan raken van een dikke naakte dame die voor tandarts speelt en ondeugende woordjes in het Indonesisch zegt   |
|
Theetje
Oudgediende
@Lananq; ik lach met altijd dood om de commentaren van de degene die alles aanprijsd.. En hoe die vrouwen doen, sorry, maar zo doe ik niet  |
|
Ik besef me natuurlijk dat er commentaar kan worden gemaakt op het feit dat ik dit onthouden heb, maar er is een reclame erin met een zekere Kelly die aan een schoolbankje zit en 'strafwerk' moet maken. Op het laatst zegt er een geile stem "Oh Kelly, ik wil je spanken!" Ik lach zowat in een deuk  |
|
Theetje
Oudgediende
@Lananq; die met Kelly is echt heel erg.. Dat er dus mannen zijn die een omgebouwde man aantrekkelijk vinden...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Bier?  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ lanang of zo'n schoonmaaktser die erg goed in zuigen is..  en staat er dan ook met een stofzuiger in d'r handen.. |
|
Theetje
Oudgediende
Ik ben ook goed in zuigen... Stofzuigen.. van mijn kamer  |
|
Loek
Oudgediende
|
die kelly is idd echt ranzig ja, ze had bij ons in de kroeg een cursus paaldansen gegeven, ben toen echt niet uit gegaan.. |
|
Dat een man opgewonden raakt van een knappe vrouw snap ik wel, maar wat heeft zo'n stofzuiger daar nu mee te maken?  Met zo'n lawaai gaat alle romantiek verloren en je wilt toch niet dat er delen worden weggezogen die je nog nodig hebt in je verdere leven?  |
|
Is Kelly een man?  |
|
Theetje
Oudgediende
Kelly was een man... Ze/hij/het deed mee in de 1e serie van Big Brother.. Toen was ze/hij/het al een vrouw... Haar/zijn/het IQ is lager dan dan van een aap  |
|