Cafe De Nachtvlucht |
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
een tray'tje rodeo voor mevrouw, dat je me maar lang mag vergezellen op mijnnshift van vannacht..  |
|
nietmeer
|
die zijn er *vraagt dr ff af wat Enkie bedoelt  * |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Posi: Rodeo is een energiedrank  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Positivily, weet je niet wat Rodeo's zijn @tom en Thom, danku, dan weet ik ook zeker dat ik wakker blijf vannacht  Doe ik sowieso wel, want ik word volgens m'n ritme pas om een uur of 4 moe  |
|
nietmeer
|
Quote Thommy: Posi: Rodeo is een energiedrank  ach zoiets als red bull   weer wat geleerd  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote positivily: die zijn er *vraagt dr ff af wat Enkie bedoelt  * energydrink..  voor mensen die geen koffie drinken nee enkie, niet slaan,  |
|
Thommy Erelid
|
Nu ik gestopt ben, wordt ik sneller moe..  |
|
nietmeer
|
Quote Enkie: Positivily, weet je niet wat Rodeo's zijn  nu wel   |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Quote Enkie: Positivily, weet je niet wat Rodeo's zijn  Hé doe gek, het is de goedkope versie van Red Bull. Goedkope merken staan niet vaak bekend  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote positivily: ach zoiets als red bull   weer wat geleerd  Jep, smaakt hetzelfde  Alleen kost de naam Red Bull 2 euro en Rodeo 25 cent  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ enkie, lees m'n blog even, dan weet je het van mij  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@AerO, jawel, maar gezien het feit dat ik al een jaar alleen maar Rodeo's drink in het Café  |
|
nietmeer
|
Quote AerO: Hé doe gek, het is de goedkope versie van Red Bull. Goedkope merken staan niet vaak bekend  nee daarom riep ik ook al red bull  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Enkie: @AerO, jawel, maar gezien het feit dat ik al een jaar alleen maar Rodeo's drink in het Café  Jep, een echte Rodeogirl  |
|
nietmeer
|
Quote Enkie: @AerO, jawel, maar gezien het feit dat ik al een jaar alleen maar Rodeo's drink in het Café  maar ik kom jou hier nooit tegen  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Positivily, nee klopt, ik ben er alleen maar 's avonds  Overdag vind ik het hier te druk. |
|
|
Quote Thommy: Quote Enkie: @AerO, jawel, maar gezien het feit dat ik al een jaar alleen maar Rodeo's drink in het Café  Jep, een echte Rodeogirl  Het is maar net dat ik elk tussenuur van school naar de lokale Edah ging voor een Rodeo en twee croissants anders had ik ook meteen een beeld van een ontzettend wilde meid met een cowgirlhoed op  |
|
nietmeer
|
Quote Enkie: Positivily, nee klopt, ik ben er alleen maar 's avonds  Overdag vind ik het hier te druk. ik zit hier ook meestal ff in de avond;) |
|
Enkie
Oudgediende
|
Mja, niet dat het nu avond is, maar je snapt wat ik bedoel  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik alleen als ik dienst heb, of als ik me verveel, of als er niks op tv is, of laat ook maar, gewoon veel te vaak *verslaafd* |
|
Enkie
Oudgediende
|
@tom, ligt eraan hoevaak je dienst hebt, je je verveelt en er niks op tv is  |
|
|
Meh, elke avond/nacht zo'n beetje. Overdags heb ik andere dingen aan mijn hoofd en ik begin de avondploeg steeds beter te kennen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
te vaak, veel te vaak  |
|
ToMxlr
Erelid
|
AerO, mijn nachtbraak-maatje  |