Cafe De Nachtvlucht |
nietmeer
|
nah mijn relatie zit wel snor  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
AerO vertel op die realties  niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo.. |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ pos waarom kom jij eigenlijk niet naar de meet? *shit, de andere timer heeft de rest van het licht ook uit gedaan  * |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Pfiew.. Later op de avond alweer.. |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: @ pos waarom kom jij eigenlijk niet naar de meet? *shit, de andere timer heeft de rest van het licht ook uit gedaan  * omdat wij niet kunnen die dag |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Oh ik zit achter de beste vriendin aan van mijn grote liefde die tegen mij had verklaard dat het nooit wat zou worden vanwege haar kijk op religie (zie mijn laatste blog). Laat ik 'mijn grote liefde' maar even mijn ex noemen, voor het gemak.
Ik kwam vandaag de hele vriendinnengroep tegen op het centrum, ontzettend fout omdat alle meiden mijn aandacht op wouden eisen. Ik was eerst erg op mijn ex gericht ondanks het feit dat ze mij (zonder haar eigen weten) van mijn nachtrust had beroofd.
Enfin, lief met d'r omgegaan, zij moest eerder weg dan de rest dus ik was samen met haar naar haar fiets gelopen, afscheid genomen, ik loop terug naar de rest.
Een goede maat van mij was ook bij de groep gebleven en wist mij te vertellen dat mijn ex' beste vriendin ook een oogje op mij had. Ik liet er geen gras over groeien en liet mijn charmes de vrije loop. Wat krijg ik? Het stille, vage, rare meisje dat constant aan mijn arm bengelt.
Toch maar afgesproken met de vriendin van mijn ex, naar het park geweest, gekeken naar het water. Geroddeld over mijn ex.
Wat weet ik nu? Mijn ex was erg jaloers op haar beste vriendin omdat ik haar mijn 'aandacht' gaf op een feestje afgelopen Zaterdag. En dat terwijl ze religie als reden gebruikt waarom het niks zou worden. En haar beste vriendin wou wel wat, dat had ik wel door, maar juist omdat ik de 'scharrel' van haar beste vriendin was, werd de date driedubbel niks.
.... En ik maar denken dat de puberteit inmiddels over zou zijn. |
|
nietmeer
|
zelfs ouderen puberen nog weleens;) |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ aerO ik denk dat dit niet aan jouw puberteit ligt, maar aan het hunne als zij zo'n stom excuus nodig heeft om te breken met je " mijn religie staat tussen ons in", dan is ze je niet waard man. misschien is het inderdaad niet zo tactvol om het meteen met haar beste vriendin aan te pappen  mijn advies. blijf een maandje of 2 single bekijk de boel eens, en ga dan weer vol de markt op  succes man |
|
|
*ziet de conversatie met de buik omhoog in het water drijven* Volgens mij was dat te zwaar  |
|
nietmeer
|
helemaal met ToM eens;) |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote positivily: zelfs ouderen puberen nog weleens;) ik merk an mezelf dat ik het afgelopen jaar er een heel eind uit ben gegaan, de hormonen razen net meer door m'n lichaam, ik begin me ook duidelijk ouder te voelen.. weet niet of ik er blij mee ben... |
|
ToMxlr
Erelid
|
|
|
|
Quote ToM_xlr: @ aerO ik denk dat dit niet aan jouw puberteit ligt, maar aan het hunne als zij zo'n stom excuus nodig heeft om te breken met je " mijn religie staat tussen ons in", dan is ze je niet waard man. misschien is het inderdaad niet zo tactvol om het meteen met haar beste vriendin aan te pappen  mijn advies. blijf een maandje of 2 single bekijk de boel eens, en ga dan weer vol de markt op  succes man Ik ben al vijf jaar single. Als ik heel streng moet gaan rekenen kan ik zeggen dat ik mijn leven lang al single ben. We zijn... 'goede vrienden'... Ja... dat is het  |
|
Thommy Erelid
|
Quote positivily: zelfs ouderen puberen nog weleens;) Zoals Posi, continu   |
|
nietmeer
|
Quote Thommy: Quote positivily: zelfs ouderen puberen nog weleens;) Zoals Posi, continu   ik blijf puberen   |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: ik merk an mezelf dat ik het afgelopen jaar er een heel eind uit ben gegaan, de hormonen razen net meer door m'n lichaam, ik begin me ook duidelijk ouder te voelen.. weet niet of ik er blij mee ben... dat kan alleen jij bepalen..........niet ik of een ander |
|
Thommy Erelid
|
Deze is vermoeid, en gaat op kooi. Tot de morgen, wanneer de dag is aangebroken  |
|
nietmeer
|
slaap ze thommy   |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Heey Tom  Trusten Thom  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@AerOwas je verliefd? zoende je ermee? saliep je ermee? je kunt nu wel zeggen dat jullie alleen maar betse vrienden waren, maar ik denk dat je een week geleden het een relatie had genoemd. het is ook wat, na 5 jaar weer alleen, en dan vooral met zo'n reden, mar kop op. denk maar zo, t waren 5 mooie jaren, nu moet ik verder  oeh, ik voel me nu een beetje een guru  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Enkie: Heey Tom  Trusten Thom  Hee Enkie  Nou, dan blijf ik nog effe  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Trusten naamgenoot, slaap lekker, en niet aan roken denken, denk maar aan de US of A  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Thommy: Hee Enkie  Nou, dan blijf ik nog effe  Als er Rodeo's zijn, ik ook  |
|
Thommy Erelid
|
*Rodeo naar Enks  * |
|
|
Nee, we hebben nog nooit gezoend, alleen ontzettend veel geknuffeld, kusjes gegeven, kleffe dingen gedaan. Het hele drop vind dat we een stelletje zijn.
Het is altijd een spelletje van kat en muis (en veel flirten) geweest.
Maar dat soort dingen komen tot een climax nu de middelbare school voorbij is en zij naar België gaat, zodoende. |
|