Cafe De Nachtvlucht |
nietmeer
|
Quote AerO: Ik ben gewoon positivily bezig  waarmee aero  |
|
nietmeer
|
ik ga mooi op de bank plat denk ik, lekker aso met de tv in slaap vallen, zal mij nog mn reet roesten, iedereen doet maf dus dan doe ik nu maar ff lekker mee.. |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Dat nummer dat ik op de vorige pagina had gepost. Ik ben al een hele act aan het voorbereiden met die tekst. Werkt goed bij de meiden denk ik  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Zwaar dagje vandaag.. Ik ga op kooi  Slaap ze Chris! |
|
nietmeer
|
Quote AerO: Dat nummer dat ik op de vorige pagina had gepost. Ik ben al een hele act aan het voorbereiden met die tekst. Werkt goed bij de meiden denk ik  maar ik ben geen meid   slaap ze Kpuc en sterkte morgen    slaap ze thommy;) |
|
nietmeer
|
Maf ze allemaal en Thom, je weet t, komt wel goed, met een boink op je schouders red je t wel. |
|
|
Welterusten kpuc! Quote positivily: Quote AerO: Dat nummer dat ik op de vorige pagina had gepost. Ik ben al een hele act aan het voorbereiden met die tekst. Werkt goed bij de meiden denk ik  maar ik ben geen meid  *loopt naar de volgende* ;) Nee joh, ik begon neutraal door dat nummer hier mee te schrijven (het swingt zo heerlijk), en nu had ik me nader verklaard  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Bedankt, Chris. Tot morgen mensen! |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
slaap lekker Kpuc!! hoop ook voor je dat het goed werkt AerO  |
|
Loek
Oudgediende
|
wn Thommy, ook lekker slapen hè!!! |
|
nietmeer
|
zijn er nog meiden int cafe  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 719 OTindex: 22.435
|
|
|
Loek
Oudgediende
|
@ posi, denk het niet tenzij Enkie nog binnenkomt!!  |
|
|
Sleur d'r naar binnen!  |
|
Loek
Oudgediende
|
EEEENKIEEEE!!! |
|
nietmeer
|
|
|
Peterisbeter Senior lid WMRindex: 107 OTindex: 74 Wnplts: Purmerend
|
gratis bier? |
|
Loek
Oudgediende
|
ze is nog wel op msn  en chica, stuur haar dan ff een berichtje  da's een SPW studente dus kan niet al te oud zijn, sreek ik enkie wel ff aan  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: ze is nog wel op msn  en chica, stuur haar dan ff een berichtje  da's een SPW studente dus kan niet al te oud zijn, sreek ik enkie wel ff aan  ik stuur niks ik heb niemand op msn....... dag peterisbeter   virtueel bier is meestal gratis;) |
|
|
Ze heeft het wat druk. Het spijt me positivily  |
|
nietmeer
|
|
|
Loek
Oudgediende
|
@AerO wie had je berichtje gestuurd?  |
|
|
Nope, ik wou haar vragen om even binnen te komen maar het lijkt erop dat iemand anders haar al bezig houdt  |
|
nietmeer
|
weer te laat aero  |
|
Loek
Oudgediende
|
loek ® zegt: heey kom je in café we vervelen ons  Enkie zegt: oh vriendelijk ook enzo  |
|