Cafe De Nachtvlucht |
nietmeer
|
Het gaat er ooit wel van komen, beetje dom en achteraf gelul natuurlijk, maar ja, de staat verdient ook zoveel op tabak dat ze het nooit bij de opiumwet willen zetten. |
|
nietmeer
|
Er is een pittig stukje verwijderd zie ik, voor degeen die zich aangevallen voelde, excuus voor mijn persoonlijke mening maar ik neem die mening dus echt nooit en te nimmer terug. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Er is een pittig stukje verwijderd zie ik, voor degeen die zich aangevallen voelde, excuus voor mijn persoonlijke mening maar ik neem die mening dus echt nooit en te nimmer terug. dat moet je ook niet doen..............das jou recht om een eigen mening te hebben;) edit: heb je mijn meel nog gehad? |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
|
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Het bedrag van een 25 peuken ligt op 4,60. Zelfde voor pakkie shag.. In de meeste gevallen dan. |
|
nietmeer
|
gewoon de goedkope shag nemen  rookt net zo goed |
|
nietmeer
|
Posi, ik heb m gehad en snap je, ben nog wat te van slag om te antwoorden, doe ik morgen als t lukt ok? |
|
Thommy Erelid
|
Quote positivily: gewoon de goedkope shag nemen  rookt net zo goed Ik ben op dit moment into Davidoff  |
|
nietmeer
|
isse goed en als het niet lukt?? ook goed  was alleen ff een hart onder je riem  |
|
nietmeer
|
Quote Thommy: Quote positivily: gewoon de goedkope shag nemen  rookt net zo goed Ik ben op dit moment into Davidoff  doe maar duur  |
|
nietmeer
|
Morgen eerst naar t Overvecht voor onderzoek, buurman heeft de sleutel voor Joep mocht ik moeten blijven dus kan niks beloven. |
|
Thommy Erelid
|
Jaja, werken.. Al is dat een wederkerend effect, wat daar wordt ook aardig wat afgepaft.. |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Morgen eerst naar t Overvecht voor onderzoek, buurman heeft de sleutel voor Joep mocht ik moeten blijven dus kan niks beloven. doe kalm aan en sterkte morgen  toch niks ernstigs???  |
|
Loek
Oudgediende
|
gewoon niet roken wel zo goedkoop  |
|
nietmeer
|
klopt Loek maar toen ik begon met roken waren de sigaretten nog heel goedkoop;) |
|
Thommy Erelid
|
Quote positivily: klopt Loek maar toen ik begon met roken waren de sigaretten nog heel goedkoop;) Na je eerste trek, heb je dat ding snel alweer in je bek.. |
|
nietmeer
|
Toen ik begon was een pak marlboro 1 gulden en 25 cent, en nu is de adem onbetaalbaar, dus ok, weer hypocriet, maar kap ermee want roken is echt dodelijk. |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
You're so sly Why, it's a pleasure to meet ya You look like one incredible creature wanna Treat you fine Let’s dance and grind Get so funk inflicted It’s a crime You’re divine You’re sublime And well ya blow my mind http://www.youtube.com/watch?v=QtFxo4mpiKg |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Toen ik begon was een pak marlboro 1 gulden en 25 cent, en nu is de adem onbetaalbaar, dus ok, weer hypocriet, maar kap ermee want roken is echt dodelijk. ik weet..............maar om te stoppen  ach ooit stop ik  |
|
nietmeer
|
Ik ook Posi, al is het in de schoorsteen  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik ben gewoon nooit begonnen @ AerO, da's wel erg blij voor als je net naar Tristania aan het luisteren bent  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Ik ook Posi, al is het in de schoorsteen  of onder de grond maar stoppen zal ik eens    |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Ik ben gewoon positivily bezig  |
|