Cafe De Nachtvlucht |
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
So what, daar val je toch niemand lastig mee??? Wat is nou een flesje wijn??? Daar poets ik m'n tanden mee bij wijze van.  |
|
nietmeer
|
Maar de tijd van gaan is nu toch echt gekomen... Ga m'n knoken onder het dekbed stoppen en m'n oogjes van de binnenkant bekijken  Dikke  en tot morgen bij de koffie!  Slaap lekker straks  |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: So what, daar val je toch niemand lastig mee??? Wat is nou een flesje wijn??? Daar poets ik m'n tanden mee bij wijze van.  Ik drink bijna nooit, heb dus moeite om alles nog goed te typen...   Trusten  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
nietmeer
|
komt u maar   |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
oh zijn we nu hier  net een tijdreis ofzo gemaakt  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
ben er, @ posi in blog van aimed |
|
nietmeer
|
Had ie nog mazzel dat die webmeuker geen plaatje van een opengesperde *** had doorgelinkt bij een deeplink  |
|
Mier Oudgediende
*springt van de bank en gaat ff jumpen en probeert de draai te maken* hmm lukt me nog niet echt |
|
nietmeer
|
@Loek: gezien.eindelijk   Kpuc: dat hebben we een keer gehad in aftellen  was niet leuk meer  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ mier ik kan hem wil hem je wel leren  @ posi neej idd had het ook gezien.. |
|
Mier Oudgediende
*springt weer op de bank half op Loek* howw sorry Loekie   |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
goed, ik heb nu de weg ook gevonden... |
|
nietmeer
|
konden wij ook niks aandoen.............maar kee is opgelost   |
|
nietmeer
|
wb tom;) k had je anders een goede routebeschrijving meegegeven...........lagen allemaal gelukszaadjes op de grond   |
|
nietmeer
|
Nope, ik snap zoiets wel maar om dan zo een grof plaatje te doen, nee. Doeiiii, ik ga pitten nu, jawel, nu echt hoor  |
|
Loek
Oudgediende
|
truste kpuc |
|
nietmeer
|
|
|
Mier Oudgediende
|
|
ToMxlr
Erelid
|
truste, slaap zacht *begint te neurien* *daisy, daidy, over the world with you* |
|
Mier Oudgediende
*zingt* ik wil een knuffel en een kusje van jou |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Mier: *zingt* ik wil een knuffel en een kusje van jou fijn als je erbij zegt van wie, mier  , maar ik neem aan dat je Loek bedoelt |
|
nietmeer
|
*vraagt* van wie mier  |
|
Mier Oudgediende
@ ToM hoezo? we zegt dat ik Loek bedoel |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: fijn als je erbij zegt van wie, mier  , maar ik neem aan dat je Loek bedoelt ze zal mij denk ik niet bedoelen  |
|