Cafe De Nachtvlucht |
nietmeer
|
*zet modderbad klaar en trekt een strak rubber pakkie aan * |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Strak rubber pakkie is voor SEALS. Niet voor mij dus. En modder hebben we genoeg hier op het eiland. |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: *zet modderbad klaar en trekt een strak rubber pakkie aan * EDIT: Moest je nog ff een keer extra trusten wensen van Posi |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Strak rubber pakkie is voor SEALS. Niet voor mij dus. En modder hebben we genoeg hier op het eiland. Geeft niks, niet zo flauw... Hup dat bad in  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Hey, muts 68, try Dire Straits.Goeie achtergrond muziek. blijf je wakker van. |
|
nietmeer
|
Heb nu ff chicago aanstaan... ook mooi
|
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
nietmeer
|
Je nachtzuster is offline gegaan...EDIT: En ik ga zo ook maar eens |
|
RonHunter
Oud Moderator
Weet ik, maar toch bereikbaar hoor.  Net als jij, offline en toch te bereiken.  |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Weet ik, maar toch berijkbaar hoor.  Net als jij, offline en toch te berijken.   Jups  The power of MSN  |
|
nietmeer
|
Heb nog ff een nummertje voor je geblogd  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nee Henise der msn heb ik niet. |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Nee Henise der msn heb ik niet. Mail dan?  |
|
nietmeer
|
Damp nog een peukje weg, lurk m'n laatste kledje wijn en dan slaapjes maken... Morgen moet ik weer in m'n moederrol kruipen  |
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
nietmeer
|
Heb die DVD "When hell freezes over" heb 'm in één ruk uitgekeken Allemachtig prachtig!  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ik hou wel van die muziek uit "mijn" tijd, of onze tijd, Veel inhoud en muziekaal perfect. heb er bij dat de tranen in m'n ogen komen. But what the f**k. |
|
nietmeer
|
Ken het gevoel...  Als het Harmonieus is (tekst en muzike voor mijn gevoel klopt), en als ik er dan ook npg een situatie bij kan bedenken... |
|
nietmeer
|
Pfff... wijntje begint te werken  Denk dat ik maar eens naar bed moet gaan  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Tja, dan moet je wel eens "slikken" Nu dus.  Doe den Teun de groeten van mij, laat hem lekker uitslapen, die kleine grote dondersteen.  |
|
nietmeer
|
Mmmm... lastig als je alleen bent  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ben je alleen dan???  |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Ben je alleen dan???   Ja.... helmaal alleen  Waarom denk je dat ik nog zo laat op ben  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Om dezelfde reden als ik, geen slaap en toch lekker bezig.  |
|
nietmeer
|
Ehhh... eerder geen zin om alleen in bed te gaan liggen! Alhoewel dat nu wel beter voor me is, aangezien ik een fles wijn achter de kiezen heb  |
|