hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 34 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 134 135 136 [137] 138 139 140 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

13-08-13 10:28:42
nietmeer
SamuiAxe: Tja dan zou ik het ook even niet weten hoe dat komt:P Misschien word het wel geblokkeerd in jouw land*8

13-08-13 10:34:46
nietmeer
Dat is inderdaad een redelijke mogelijkheid, er wordt wel vaker niet alle content weergegeven hier 8O

13-08-13 10:40:53
nietmeer
Het is daar in die contreien wel vaker zo dat er van alles gecencureerd wordt. Vandaar dat ik er aan dacht ;)

13-08-13 10:41:21
balou
Erelid


WMRindex: 2.233
OTindex: 127
Hey SamuiAxe, dan heb ik de gouden tip voor je vandaag!!!!!!!!!

Download de app Shazam !!!!!!!!
Kan op je mobieltje of tablet, als je muziek hoort en je wilt weten van wie het is, dan zet je de app aan en houd hem ff bij de muziek, je krijgt dan meteen titel en uitvoerende artiest!!!!

13-08-13 13:30:02
nietmeer
Dat zal hoogstwaarschijnlijk hier ook geblokt zijn. Maar het komt niet zo vaak voor dat ik een titel niet weet hoor, evengoed bedankt voor de tip! ok

14-08-13 23:43:43
nietmeer
Hee Axe! Het is hier zo maar stilletjes....Dus: Hoe gaat het met de gezondheid? Medicijn aangeslagen, uitgeplast en uitgedronken? :P
Wel ironisch hoor, rook je nog maar een derde van wat je eerst rookte, krijg je een bronchitisaanval.....:D

15-08-13 01:53:51
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.663
OTindex: 28.417
Quote @Lennie:

Wel ironisch hoor, rook je nog maar een derde van wat je eerst rookte, krijg je een bronchitisaanval.....:D

Vast ontwenningsverschijnselen :D

15-08-13 02:06:23
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
de blaasjes komen in opstand.. where is our parfum?

15-08-13 02:20:11
lepeltjes
Oudgediende


WMRindex: 2.486
OTindex: 5.862
Als je wekelijk aanzienlijk bent gestopt met veel roken moet je eigenlijk niet verstelt staan dat je longen gaan protesteren :nee die teerweg die je hebt aangelegd heeft ook een beschermend laagje gehad dus wees lief voor jezelf en vreet veel vitamine om weer een beetje in ballans te komen. ;)

15-08-13 12:05:53
nietmeer
@Emmo: @lepeltjes: Het schijnt meer voor te komen. Mijn moeder heeft ook altijd stevig gerookt, maar mankeerde nooit wat. Ze stopte met roken en in één keer kreeg ze last van allerlei kwaaltjes.

15-08-13 12:30:52
nietmeer
@Lennie: Ben klaar met de Prednison, drinken en plassen weer terug naar normaal. Hoesten is veel minder nu, dus het heeft wel geholpen. Ik rook overigens nog steeds, hoewel veel minder heb ik toch verrekte veel moeite om het helemaal te laten gaan :$

Wat je schreef over je moeder: Mijn vader stopte Cold Turkey na zo'n 45 jaar gerookt te hebben, binnen één jaar had hij longkanker, nogeens 8 maanden later was hij dood.. Bizar: Toen hij al ziek was las ik een artikel waarin geschreven werd dat als je na zoveel jaar roken plotsklaps stopt, je de eerste vijf jaar een verhoogd risico op het krijgen van longkanker loopt.. Had hij blijven roken, wie weet? 8O

15-08-13 13:30:21
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.587
OTindex: 7.907
Quote SamuiAxe:
Mijn vader stopte Cold Turkey na zo'n 45 jaar gerookt te hebben, binnen één jaar had hij longkanker, nogeens 8 maanden later was hij dood..
Niet zo bizar hoor. Misschien gewoon een gevalletje "he had it coming", gecombineerd met de toevalligheid van het stoppen.
En waarom was hij eigenlijk gestopt? Was het wel zo toevallig? Mensen die 'nooit wat mankeren' zijn vaak ware meesters in het verbergen van toch optredende ongemakken.

Wat de moeder van @Lennie betreft: Kijk altijd uit met het leggen van causale verbanden! Zou het krijgen van die kwaaltjes misschien gewoon te maken hebben gehad met de omstandigheid dat ze op een leeftijd was gekomen waarop de kwaaltjes doorgaans beginnen?

15-08-13 15:25:32
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Ik sluit me bij @venzje aan, dat het geen zin heeft om te praten over "als".
Als ik eerder gestopt was met roken, of juist als ik niet gestopt was met roken. Daar maak je jezelf alleen maar ongelukkig mee en het antwoord zul je ooit weten.
Dat betreft niet alleen roken, maar alles in het leven.
"Als" ik eerder van huis was gegaan .........
"Als" ik harder gewerkt had voor mijn examen...
enz.

15-08-13 21:14:25
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.700
OTindex: 3.186
SamuiAxe: Tegenwoordig zijn ze verder in de geneeskunde, dus het is geen excuus om te blijven roken :nee
Er zijn altijd toevalligheden die opvallen, maar het gebeurt ook als men niet zou gestopt zijn. Kijk maar eens op de afdelingen in de ziekenhuizen.

Ik hoop dan ook voor jou dat je doorzet wat je begonnen bent, al is het om de veertien dagen een minder. Doe alsof je in de rimboe ben en niet meer hebt per dag, dan leer je het goed te verdelen.

Echt vervelend dat je steeds iets tussendoor moet meemaken, dat maakt het er niet makkelijker op. Maar jongeman, blijf het proberen. Wij staan achter je, nou spreekwoordelijk dan. :D

15-08-13 21:47:01
nietmeer
@venzje: @ledi: @omabep:

Klaarblijkelijk heb ik de indruk gewekt dat ik niet stop met roken omdat ik bang zou zijn dat mij hetzelfde overkomt als hetgeen mijn vader is overkomen? Nou, dat is dus niet zo; Ik zei dat ik het bizar vond, dat vond en vind ik nog steeds, maar de reden dat ik nog steeds rook is eigenlijk veel simpeler: ik ben schijnbaar nog niet sterk genoeg om de laatste stap te nemen.. Da's alles.....

15-08-13 23:20:17
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.700
OTindex: 3.186
SamuiAxe: Op hoeveel sta je nu?

16-08-13 00:52:50
nietmeer
Ja, dat vind ik dus vrij logisch...Je hebt gekozen voor afbouwen in plaats van Cold Turkey stoppen. Ik vind het al verdomd knap dat je van ruim 50 sigaretten per dag naar 15 of twintig bent gegaan! En dan bedoel ik écht knap! Tussendoor kreeg je ook nog het verdwijnen van Odi erbij...Niet te onderschatten, een beest war je van houdt is er opeens niet meer..
Je zult de laatste dagen niet zo heel veel meer gerookt hebben, met die bronchitis en zo...:P
Je bent goed bezig Axe en doe het gewoon in je eigen tempo, gaat het niet, dan gaat het niet...Leg jezelf niks onmogelijks op, volg je lijf, dan komt het helemaal goed!

16-08-13 00:59:31
nietmeer
@venzje: Je hebt misschien gelijk, maar het was wel érg opvallend...Toen mijn moeder nog rookte had ze nooit of te nimmer last van een verkoudheid of zo...Nooit last van bronchitis of wat dan ook...Ze was gestopt en in de winter er na had ze dus een zware bronchitis-aanval en was ze twee keer zeer verkouden! Dat heeft volgens mij niks met leeftijd te maken....

16-08-13 01:03:53
nietmeer
@Lennie: *) Ik zit onder één pakje per dag, soms 12, soms 16. Ik ben nog steeds moed aan het verzamelen, al duurt dat wel erg lang inmiddels... Maar eigenlijk ben ik stiekem denk ik zo ook al redelijk tevreden :$ De kuur heeft goed geholpen, hoewel de bijwerkingen vreselijk waren. Ik heb gisteren veel geslapen, ik was echt moe van het slaaptekort, inmiddels voel ik me weer een beetje mens :)

16-08-13 11:29:37
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.861
OTindex: 90.717
Quote SamuiAxe:
@allone: Voelde je jezelf aangesproken dan? Goh, 'geen respect', 'medelijden mee hebben', negeren'... Tsja, maar oké hoor, ook ik heb op deze prachtige dag eigenlijk geen behoefte aan een diepgaande discussie. Fijne dag! *)

zoek je ruzie of zo? :P

ik vond het alleen maar een juiste opmerking van Grommer, dat hij zich afvroeg waarom sommige mensen altijd zo negatief over geloof uitlaten..

16-08-13 11:38:24
nietmeer
@allone: Nee hoor, ik zoek eigenlijk nooit ruzie. Maar daar waar jij en Grommer negativiteit zien, zie ik humor. Da's alles..

16-08-13 12:47:10
nietmeer
Druiven, heerlijk!

Druiven behoren tot mijn favoriete fruitsoort, ik vind ze heerlijk! Zojuist voor €1,35 ruim een kilo heerlijke blauwe druiven ingekocht. Een poosje in de koelkast en dan pitten spugen 8) Overigens vreemd; ik kan medicijnen slikken als de beste, grote tabletten of capsules gooi ik zo naar binnen, maar druivenpitten? Kan ik schudden, die dingen krijg ik niet weg, met geen mogelijkheid 8-) Gewoon, even vergelijken, wat kosten de druiven nu in NL, beetje betaalbaar? Hier zijn ze relatief duur, Thailand verbouwt geen druiven maar importeert ze, v.n.l. uit China.

16-08-13 13:30:16
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.861
OTindex: 90.717
SamuiAxe: soms is het idd humor, soms negativiteit, ligt er aan waar je kijkt :D

17-08-13 05:16:50
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S

17-08-13 16:39:27
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.663
OTindex: 28.417
@heraux: Ik heb vier stokken in m'n tuin. Ik hoop dat de spreeuwen de boel niet opgevroten hebben.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 134 135 136 [137] 138 139 140 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven