hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-4 16:00 - 74464 artikelen - nu online 17 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 82 83 84 [85] 86 87 88 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

25-04-13 23:37:42
nietmeer
@Lennie: Nog zo'n hypocriete 'regel' van de R.K. kerk: Na excommunicatie wordt je dus niet geschrapt als lid van de kerk, men wil je zieltje nog gebruiken om het ledenbestand zo hoog mogelijk te houden :ja Slechts in bijzonder zeldzame gevallen wordt je daadwerkelijk uitgeschreven.... *8

26-04-13 00:03:58
nietmeer
SamuiAxe: Nou, dat valt wel mee hoor! mijn broer en mijn schoonzus wilden zich uitschrijven bij de Katholieke Kerk....was in een vloek(!) en een zucht gebeurd...:P Maar ik heb van meerdere mensen begrepen dat ze er behoorlijk moeilijk over kunnen doen, maar dat scheelt dus van parochie naar parochie blijkbaar...

26-04-13 00:09:01
nietmeer
SamuiAxe: Ik was net aan het reageren op Frits van Turenhout en Philip Bloemendaal en zo en toen kwamen heel die oude televisiebeelden weer voor mijn geest...even een walk over Memory Lane...Herinner jij je je nog het zaterdagavondprogramma MIK? Met Kees Schilperoort, die altijd opkwam met de woorden: Mijn naam is Gait-Jan Kruutmoes en ik zeg: Gojjenavend, dames en heren! En heel de zaal brulde terug: Gojjenavend...:P En Swiebertje? En Rikki en Slingertje? Dat was een woensdagmiddagprogramma toen, volgens mij...

26-04-13 01:51:29
nietmeer
@Lennie: Heh, natuurlijk ken ik die nog :ja Wat dacht je van 'Het Gulden Schot'? Ook met Schilperoort.. Swiebertje... Swiebertje heb ik een paar jaar geleden nog eens wat afleveringen van gedownload en geprobeerd te kijken, maar dat ben ik duidelijk ontgroeid :) Snip & Snap, De Mounties, lachen was dat :D

Dan had je de oude Wrekers, John Steed en Emma Peel, ow, en The Untouchables! Weet je nog? Die zwart wit serie over Elliot Ness en Al Capone? Machtig mooi, je zat aan de buis gekluisterd :ja

26-04-13 02:17:07
nietmeer
SamuiAxe: Die ouwe Wrekers serie kan ik me nog heel goed herinneren! En uiteraard Snip en Snap en de Mounties! En ik herinner me nog Cannon, die dikke, weet je wel? En een serie over de FBI, ik weet niet meer hoe hij heet, maar Efraim Zimbalist Jr. speelde de hoofdrol...Dat zie ik nog zo op mijn netvlies staan...:P En je had Peyton Place en Mannix....Pfffff....Je had toen eigenlijk best wel veel en we zijn er veel van vergeten....:P We worden oud, mijn vriend! (L)

26-04-13 02:26:04
nietmeer
@Lennie: Efrim Zimbalist Jr. Speelde in....... The F.B.I. :D

Cannon met William Conrad, die was niet dik, die was moddervet :ja Ik weet niet of we er veel vergeten zijn, als we wat langer nadenken dan komen er allerlei namen bovendrijven, The Thornbirds, Coronation Street, Monty Python's Flying Circus, Ronnie Bartlet, The Jordaches enzovoorts.. Het zit er nog wel lieverd, enkel is het inmiddels bedekt met een decennia dikke laag van andere series, films en andere dingen :ja

26-04-13 05:45:37
nietmeer
En op de radio
maandags de fam Doorsnee
De bontedinsdagavondtrein
en donderdags
Paul Vlaanderen

26-04-13 19:36:28
nietmeer
@Lennie: héél christelijk! 8-) daarom hopen ze die strijdbijl op zijn minst de grond in te krijgen, tegen de tijd dat die begraven is staan ze dan in ieder geval iets minder op het randje van knokken...
Hoop dat dat dus een beetje gaat lukken...

27-04-13 00:47:32
nietmeer
wortel: Dat hoop ik ook voor jou én je vader!

Opa Zot: Ojee....daar ben ik dan weer net iets te jong voor..Net zoals voor The Untouchables van Axe...Voordat dat kwam was het voor mij bedtijd......
Maar the Thornbirds herinner ik me wel, met Richard Chamberlain, toch? En speelde die niet ook in King Solomons Mines en Shogun?? Dit was effe uit het blote koppie....Ik weet het dus niet zeker....En Coronation Street...Ja daar was mijn moeder een fan van...Vooral van Ena...dat dikke vrouwtje met altijd haar haar in rollers onder dat netje...Monty Python hoef ik niet over uit te weiden....gewéldig! The Jordaches...effe denken..eeh, je had Rudy Jordache, dat was de goeie, voor zover ik het me herinner. Maar ik weet zo de naam van de acteur niet meer.... En er was nog een Jordache, die werd gespeeld door Nick Nolte en dat was een bokser volgens mij en die deugde niet, maar ik weet zijn naam in de serie niet meer. En dan had je nog de bad guy in de film, die Italiaanse vent......Hoe heet hij nou ook weer? Oh ja...Falconetti! Oh en nou weet ik ook de acteur weer die Rudy speelde...Peter Strauss....Pffff....kost kruim hoor! Om effe on Memory Lane te walken...:P

27-04-13 00:53:34
nietmeer
@Lennie: Kost kruim, maar doordat te doen train je onbewust je geheugen, en da's goed! Ik deed met mijn zoon altijd dit soort spelletjes, zoveel mogelijk details uit films opnoemen, is bewezen dat het een zeer goede geheugentraining is :ja Euh, waar hebben we het ook alweer over? _O-

27-04-13 01:00:40
nietmeer
Ik ben een liefhebber van goede SF & Fantasy films, Avatar vind ik een hele goede film, dun verhaaltje, maar spectaculaire special effects! Ik heb gister voor de derde of vierde keer Avatar gekeken. Deze keer de Extended Collectors Edition. Bijna drie uur lang de meest waanzinnige beelden! Tot op heden, dus na drie keer gezien te hebben, heb ik niet één enkel foutje kunnen ontdekken. Prachtige film :ja

27-04-13 01:03:32
nietmeer
SamuiAxe: Avatar is een van de films die wij wel hebben, maar nog steeds niet hebben gekeken....
Zoveel mogelijk details opnoemen uit bepaalde films? Zoals: ..You need a bigger boat.....Uit Jaws?

27-04-13 01:08:15
nietmeer
Of : Smile....you son of a bitch.....Ook uit Jaws...

27-04-13 01:08:23
nietmeer
@Lennie: WAT??? Schaam je! Kijken, en gauw un bietje! LOL! Serieus lieverd, doe jezelf een plezier en neem er de tijd voor, kijk 'm als je weet dat je een paar uur niet gestoord zal worden, neem er een wijntje en een stukje kaas bij en sluit de gordijnen. Ga gemakkelijk zitten en geniet met volle teugen van deze erg mooi gemaakte film. Ik klap niet uit de school v.w.b. wat er gaat gebeuren, maar ik garandeer je dat je zou zweren dat de planeet waar de film zich afspeelt even levensecht lijkt als onze eigen moeder aarde :ja

27-04-13 01:11:56
nietmeer
Of: Ik ga slapen want gisteren werd het al zo laat......:P Truste!!

Okee. okee....we gaan hem kijken! :D

Maar toch: truste voor nou....tot morgen!

27-04-13 01:14:32
nietmeer
@Lennie: :ja, is een prachtige scene, absoluut :D

Dolf Lundgren tegen een 'bad guy' van een andere planeet: Bad guy: 'I come in peace', Lundgren: 'And you go in pieces' en schiet 'm vervolgens aan flarden :D

When Harry met Sally: De hele beroemde scene waarin Meg Ryan in een restaurant aan tafel een orgasme faked: Oudere dame aan een tafeltje vlakbij zegt tegen de ober; 'I want what she ordered'.. :D

Trusten lieve vriendin, slaap lekker!

27-04-13 01:20:36
nietmeer
SamuiAxe: Ghehehe...die wil dus: Orgasme take out....En nou ga ik echt naar bed!

27-04-13 07:02:30
nietmeer
Dead Can Dance

Ik wil deze groep graag even onder je aandacht brengen. Binnenkort ga ik een Blog wijden aan Dead Can Dance, voor nu wil ik je attent maken op 'Kiko', een wondermooie song van hun laatste album 'Anastasis'. De zangeres wiens stem je wellicht herkent is Lisa Gerrard. Bekend van vele filmscores zoals 'The Gladiator' en 'The Insider'. Binnenkort meer over Dead Can Dance & Lisa Gerrard!

27-04-13 10:05:39
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Hehe, ik maakte me al zorgen toen er hier gisteren bijna geen berichten verschenen ; gelukkig schijnt iedereen - en vooral Sammie - nog te leven. :ja

27-04-13 10:24:57
nietmeer
@ledi: Still very much alive and bitching kicking honey :ja

27-04-13 10:28:00
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
SamuiAxe: pleased to hear! *)*)

27-04-13 10:42:12
nietmeer
SamuiAxe: Ben der zelf ook wel redelijk content mee :D *)

27-04-13 20:10:55
nietmeer
Nu is het ineens veel drukker dan anders ik gewend ben!

28-04-13 09:35:55
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.685
OTindex: 28.417
wortel: Hollen of stilstaan.
Komt vaker voor.

28-04-13 09:44:43
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.877
OTindex: 90.735
Quote SamuiAxe: :
Quote @allone: :
idem dito met wat je daarvoor zei: dat god niet zou bestaan omdat er kinderen ziek worden/oorlog worden gevoerd/enz.. wat een logica 8-) daar is god niet voor verantwoordelijk,
ieder mens maakt zijn eigen beslissingen, en oogst die vrucht die hij zelf gezaaid heeft ..'.


Hmmm... Is god wel ergens verantwoordelijk voor dan?

god is verantwoordelijk voor het universum...
m.a.w planten, dieren, en andere wezens, volgen de 'natuurwetten' (=gods wil), en hebben géén eigen wil..
maar mensen hebben een keuzevrijheid, hebben wel een eigen wil, en daarom zijn ze verantwoordelijk voor hun daden.

quote MAHARISHI: „…So, the man has such a great responsibility with this knowledge of the unfathomable influence of every action of his...

...Because the activity of the lower species is taken care of by Mother Nature. It’s the man who is free to act… Freedom of action is in this more developed state of men’s species.


Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 82 83 84 [85] 86 87 88 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven