|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
@flyingdutchy: Hoe kom je aan die key??  en als je het pakket kan kopen via surfspot maakt het niet uit wat voor opleiding je doet.. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@pearlypuck: ik ook  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Zullen we dan maar samen gaan "lunzen" ??  |
|
Bamboo Erelid
hmmm... lunch bij de chinees.. niks mis mee  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Ik zag het Alleen Google translate maakte er een cryptische tekst van Ik kan je hoogstens het een en ander opsturen als je wilt  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Bamboo: haha nou ja een jongen bij ons op school liep stage bij een bedrijf en had een verslag gemaakt en ook allemaal keys van dat bedrijf in een document en hij was zo dom om al die documenten in dropbox te zetten waar iedereen uit onze klas bij kon  dus iedereen kon al zijn spullen eruit halen en bekijken  . tja alleen ik kan me niet aanmelden daar want mijn school staat er niet bij  dus helaas XD, zit nu op het mbo en denk dat die site voor hbo en hoger is  . |
|
Bamboo Erelid
voor MBO moet je op slim.nl zijn  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote pearlypuck: @ladekast: Zullen we dan maar samen gaan "lunzen" ??  ik heb gehoord dat jij goed in de slappe was zit dussu, jij betaalt ?  |
|
nietmeer
|
Yumi: Goed idee die koffie  Lekker bakje zwart graag  |
|
Bamboo Erelid
Quote @ladekast: Quote pearlypuck: @ladekast: Zullen we dan maar samen gaan "lunzen" ??  ik heb gehoord dat jij goed in de slappe was zit dussu, jij betaalt ?  Stijve was draagt niet zo lekker..  |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Kijk even op Slim of je school daar wel voorkomt! |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Met z'n drietjes naar de chinees dan maar?  Niet vergeten doggy-bag voor the Fab te vragen!!  Is goed hoor: ik betaal  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: gezellig.. geen doggy bag nodig toch? Neem je voor hem gewoon wat afhaal mee  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: jij kent Bamboo en mij nog niet  Denk dat de Fab maar een hotdog moet gaan halen of zo want er blijft niks over  |
|
nietmeer
|
*zet een zwart kopje koffie bij Grouse neer  * Ik kan wel een chinese maaltijd koken. maar kom je het dan wel afhalen? Voor de Fab maak ik gewoon een extra portie, die kunnen we niet met een doggiebag afschepen  |
|
Bamboo Erelid
Quote @ladekast: pearlypuck: jij kent Bamboo en mij nog niet  Denk dat de Fab maar een hotdog moet gaan halen of zo want er blijft niks over  Spreek voor jezelf vullisvat  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Bamboo & Yumi: maar ik ben niet slim  dus daar hoor ik niet thuis  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Bamboo: ouc ouc, mij de schuld weer geven ... jij bent 2 meter, ik niet  |
|
Bamboo Erelid
1,98... en jij hebt een lintworm... niet ik.. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Ik ook niet misschien, maar heb er wel een paar keer iets besteld voor de kinderen toen ze nog op de middelbare zaten  Als ik jou was keek ik toch eens of je school in hun lijst staat  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Bamboo: dat zeggen ze nou ook altijd tegen mij dat ik een lintworm heb  , ik eet te veel en kom niks aan  . Yumi: ja mijn school staat er wel tussen  , er staat dat de licentie 3 jaar geldig is voor autodesk software. |
|
ladekast Oudgediende
|
ja ja, zou ik ook zeggen  |
|