|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*yawn* Goeiemorgen  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Lekkuuhhr, dank je!!  Ik heb in de aanbieding: gevulde paprika's en courgettes(met gehakt), gevulde tomaatjes (met rijst), gevulde champignongs met ham, ui, ei en pesto... De oven kan weer aan, want het is hier afgekoeld !!! @MIADIA: Anders vallen de left-overs van het bordje  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
pearlypuck: Hmmm... *valt aan*.. |
|
nietmeer
|
@Bamboo: 't Is karig, maar the Fab heeft dan ook goed zijn best gedaan tussen de middag  Mja, wie het eerst komt ...  Nog spannunde nieuwtjes hier, of life as usual??  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Goedemiddag Pareltje, ik hoorde je niet binnenkomen Ik was even iemand in het zonnetje aan het zetten op mijn blog  Klinkt allemaal heel erg lekker, maar ik hou het maar gewoon bij mijn 2 crackertjes @Jannick: Hoe is het met je behang?  |
|
Jannick
Oudgediende
@Umi Hoi  Eh, niet goed, ik heb vandaag eventjes uitgeslapen  Ga zo wel weer verder.. Even plantenspuit halen en met heel veel zeep proberen  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
pearlypuck: ah vandaar... |
|
Bamboo Erelid
@Jannick: Zo komt dat behang niet van de muur af he  @PearlyPuck:  het was inderdaad niet veel. The Fab is wel een vreetbeer he... @Yumi: Gelezen  |
|
Jannick
Oudgediende
@Bambo Oh jawel, zwaartekracht  |
|
Bamboo Erelid
Quote @Jannick: Bambo Oh jawel, zwaartekracht  Als je nog een jaartje of 100 hebt wel ja. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Yumi: Ook gelezen! Goed gedaan hoor! @MIADIA: Tja... Oh, kijk nou eens wat ik tegenkwam!!  Nja, heeft iig ook weinig haar @Bamboo: Quote: het was inderdaad niet veel. The Fab is wel een vreetbeer he.. Jah! Wat een aso hè??  |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Jannick: met een (klets)natte handdoek er tegenaan deppen wil ook wel helpen |
|
Jannick
Oudgediende
Yumi Bamboo's vader zegt van wel  Met lauw water. |
|
Jannick
Oudgediende
@Mladia Ik heb al een verfroller gebruikt en een kletsnatte autospons  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Jannick: En daar krijg je weer kletsnatte oksels van ... en misschien wel waterschade  |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Jannick: Hmm, dus het zit echt goed vast.... |
|
Jannick
Oudgediende
En ik heb ook al geprobeerd om een krassen in het behang met mijn plamuurmes te maken zodat het water er in theorie beter in zou trekken. Heeft ook niet geholpen  |
|
nietmeer
|
@Jannick: Is het speciaal behang soms?  Als ik dichterbij zat, kwam ik je helpen @Bamboo en pearlypuck: Dank je wel  De lessen van die lieverd helpen me weer opnieuw  |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Hayle: hallo
hee wat ik mij al tijden afvraag... heet jij selassie van de achternaam? |
|
nietmeer
|
@Jannick: je hebt daar ook zo'n speciale rol dingen voor die maakt gaatjes in het behang Nope maar Hayle is ook niet mijn echte naam |
|
Bamboo Erelid
@Jannick:  met een gasbrander komt het er ook wel af denk ik  |
|
Jannick
Oudgediende
Geen idee. Zal een close-up foto maken vandaag. Ribbelig textuur, en waar de ribbels het het diepst zijn trekt het er wel *redelijk* in, maar ja, dan heb je alsnog per strook 6 smalle losse stroken die nauwelijks kunnen intrekken..  |
|
Bamboo Erelid
|
|