|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
nou, ik heb best trek maar ken niet weg  |
|
ladekast Oudgediende
|
ok ok, wie weet waar ik mijn koffie heb neergezet ?  ah, kheb em al  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
|
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
Op de ladekast in de gang...  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Yumi: alstublieft  ja dat kan ik me voorstellen  , hopelijk kan er snel wat gevonden worden waarmee het opgelost is. aww dus nog meer zorgen erbij  en school is niet bepaald het goedkoopste wat er is  meer dan duizend euro aan schoolgeld per jaar en dan de boeken er nog bij echt niet normaal meer  . ik weet niet van wat voor werk je houd  , maar als het je leuk lijkt zou ik zeggen doen  , je kan het altijd proberen   . kom je dan ook gezellig naar Leeuwarden  en andere steden hier XD. |
|
ladekast Oudgediende
|
@Violetje: dat kan ja Ranie, hahaha, ik heb geen gang hier  |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
 o sorry |
|
ladekast Oudgediende
|
@Ranie: hehe, maakt niet uit hoor  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
Ik gaat zwemmen  doeiiiiii |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
|
|
nietmeer
|
@flyingdutchy: Collegegeld voor hun is ongeveer 1800 euro per persoon en daar komt het boekengeld nog bij... De jongste gaat naar de uni in Groningen en de oudste gaat hbo doen, ook in Groningen. Aangezien ik dicht bij Lemmer woon, zal ik wel niet tot Leeuwarden komen, maar wie weet  Ik zou het nu wel aandurven, dat had ik een half jaar geleden niet gekund  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Goeieavond Lisbeth! |
|
nietmeer
|
Zwem ze Violetje    Goedemorgen aan iedereen die net binnenkomt Koffie? |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
|
|
ladekast Oudgediende
|
@Violetje: veel plezier  morgu Lisbeth Muse en bamboo  |
|
Bamboo Erelid
 Yumi.. lekker hoor een bakkie.. Ohja.. Hallo allemaal en iedereen   *schopt het kastje op zijn plek* |
|
ladekast Oudgediende
|
hou nou eens op met trappen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Lisbeth-Salander: hey oma     Yumi: wow dat is inderdaad heel erg veel ja  , het word straks gewoon echt onbetaalbaar om nog naar school te gaan  . ik zal dat volgend jaar ook moeten betalen  plus voor mij komt er dan nog heel wat kosten overheen omdat ik bepaalde software moet hebben wat heel erg duur is helaas, volgens mij kost het programma 4000 euro  . hmm ja dat is inderdaad wel erg ver dan ja  , maar het kan altijd wel een keer gebeuren dat er iemand ziek is en dat jij dan hierheen moet  . ik zou zeggen gewoon doen, je kan beter elke kans pakken dan dat je het laat gaan  . goedemorgen MM & Bamboo    |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Hoe wil je je koffie het liefst?  ladekastje stond toch al achter zijn toonbank?  |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: niet zeuren, gewoon betalen joh  |
|
Bamboo Erelid
Yumi: Zwart met een beetje suiker graag  . Dat is wel te hopen. Want als ie voor de toonbank gaat staan wie helpt de klanten dan?? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@ladekast: ja dat doe ik ook zomaar even  , eerst 1800 aan schoolgeld en dan nog even 4000 erboven op  , waar moet ik het geld vandaan halen  , ik ben ook maar een arme student  en er komen vast nog wel wat kosten overheen  , aangezien ik binnen de opleiding 3 verschillende richtingen moet proberen dus voor elke richting software moet hebben  . kun jij het niet even voor mij halen   . |
|
ladekast Oudgediende
|
niemand... was het maar zo'n feest  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ik wil even water  Koffie heb ik niet zoveel zin in nu  |
|