|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
yep, ik zie het  |
|
nietmeer
|
en ik moet eerst even schijten  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Eet smakelijk  |
|
FrankB Oudgediende
|
 welterusten  |
|
nietmeer
|
Kpuc: ik was niet van plan dat op te eten eerlijk gezegd  trusten frank  |
|
FrankB Oudgediende
|
Taz, niet eens?  |
|
nietmeer
|
FrankB: nee dank je, al was het wel lekker warm dus je zou er ... weet je wat kunnen we het niet ergens anders over hebben?  |
|
FrankB Oudgediende
|
ik ga naar bed  |
|
nietmeer
|
ik zit al in bed hoef alleen de laptop aan de kant te leggen  Trusten Franky *boink*   |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
nietmeer
|
hai mensen, ik kom gelijk met de deur naar binnen vallen *zet 'm er weer subtiel in*
Weet iemand wie mijn zweecafé gesloopt heeft, en misschien waarom, of is hij vanzelf weggevlogen? Ik kan 'm in ieder geval niet meer vinden... |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@daniel120:    ik zou het niet weten, maar er is ooit wel eens eerder een topic zomaar verdwenen zonder dat iemand wist hoe het kwam... |
|
nietmeer
|
zweefcafe?  Geen idee, maar ik denbk dat MuseMatt hem heeft gesloopt omdat we al een gewoon cafe hebben  Ik ga pitten  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 792 OTindex: 22.683
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
maar, maar maar... Ik hoefde alleen de grondrechten te betalen voor het stukje grond waar die aan vast zat. Heeft hij het touw soms doorgeknipt? nou ja zeg.... slaap lekker iig  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
daniel120: ik denk niet dat hij het kan verwijderen, want hij had een tijdje geleden ook al een topic gesloten, maar die kun je nog wel terug vinden in de lijst, maar eerder daarvoor was er een ander topic waarin werd opgeteld met plaatjes en dat was ook zomaar verdwenen en niemand die wist hoe het kwam echt niks was er meer over te vinden. |
|
nietmeer
|
dus sommige topics woden opgegeten door een oneindig vergetelheid, een binair zwart gat, een...  Ik mis mijn vliegende zuipkeet |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
daniel120: ik zou het dus echt niet weten  , volgens mij was dit de link erna klik hier die staat nog op google, maar je verder is er niks meer over te vinden  . misschien toch even aan MM vragen of hij er wat van weet of anders de andere modjes. misschien heeft er wel iemand het verwijdert, maar ja ik zou niet weten wie. |
|
nietmeer
|
"reacties zijn op dit moment niet mogelijk"  Ik heb ook een linkje op m'n blog staan, krijg je hetzelfde verhaal. Wat ik mij kan voorstellen, is dat het verwijderd is omdat iemand aan het rellen was, maar ik weet het niet zeker... nou ja, slaap lekker, ik hoor het morgen wel weer  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
daniel120: oooh oké dat zou idd ook nog kunnen dat het daardoor verwijdert is al had er eerst ook wel een waarschuwing gegeven kunnen worden  . ik ga ook na bed ja  , morgen(vandaag) 8 uur weer met de trein weg   . welterusten allemaal  ^^ lekker slapen  en een hele fijne dag   laterr      |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Goeiemorgen Luitjes  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
wat een dooie boel hier  |
|
yes_my_dear Oudgediende