hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 18:00 - 77964 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 248 249 250 [251] 252 253 254 497 498 499 500

13-02-11 13:41:42
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Delevene: enigst*

13-02-11 13:41:56
nietmeer
Delevene: gezellig:D Maak je op voor veel geknuffel:P*)

13-02-11 13:41:58
Proud2BWitch
Erelid


WMRindex: 574
OTindex: 1.174
S
Delevene: Dus je word lekker verwend! Of valt dat wel mee?

13-02-11 13:42:12
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
@Sto: Dankje

13-02-11 13:42:51
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Delevene: graag gedaan :ja

13-02-11 13:42:56
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
@Proud2BWitch: Jawel, Mwa valt ee maar ik word aardig verwend ja :P

Tazmanian Devil: Haha xD oowgod xD

13-02-11 13:43:23
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
@Sto: Niet dat ik hem ga verbeteren (6)

13-02-11 13:43:55
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
DP, Delevene ;)hallo :w

13-02-11 13:43:58
Proud2BWitch
Erelid


WMRindex: 574
OTindex: 1.174
S
Delevene: Niet dat mijn kinderen niet verwend worden, maar ja ze moeten delen hè? Daar heb jij natuurlijk geen last van :P

13-02-11 13:44:15
nietmeer
Delevene: kan toch niet meer dat verbeteren:P
En ik ben nogwel degene die het minste knuffel(A):P

13-02-11 13:44:25
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
@Proud2BWitch: :nee

Heeft zijn voordelen :ja

Tazmanian Devil Waarom xD


13-02-11 13:44:41
Proud2BWitch
Erelid


WMRindex: 574
OTindex: 1.174
S
@FrankB: mooie avatar heb jij! Ik ben gek op tijgers!

13-02-11 13:44:57
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
whaha dank je O+
foto zelfgemaakt in Normandië ;)

13-02-11 13:46:00
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
@Proud2BWitch: Nog 3 reacties mijn teller stond eens vast op 999 :( 8-)

13-02-11 13:46:13
Proud2BWitch
Erelid


WMRindex: 574
OTindex: 1.174
S
Tazmanian Devil: *)*)*)*)*) heb je hier een paar knuffels van mij!

13-02-11 13:47:15
Proud2BWitch
Erelid


WMRindex: 574
OTindex: 1.174
S
FrankB: Zelf gemaakt! Dat maakt het nog mooier!
Delevene: nou ik hoop het niet bij mij hahaha

oeps dubbelpost....doe ik niet express 8O

13-02-11 13:48:08
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
@Proud2BWitch: Ik weet xD

Toen heb ik op mijn Psp verder gepraat in het cafe :P

maar dat gaat traag op die dingen 8O

13-02-11 13:48:16
nietmeer
Proudy:D Nou ok dan:P*)*)*)*)*)*)
Delevene waarom? Nou omdat veel mensen nog vrij jong zijn en anders gaan ze vreemde dingen denken:P

13-02-11 13:48:47
Proud2BWitch
Erelid


WMRindex: 574
OTindex: 1.174
S
Delevene: ik zou het niet weten, ik heb die niet 8O:P

13-02-11 13:49:08
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
Tazmanian Devil: Achja :P

als ik kom geef ik je wel een knuffel *)

13-02-11 13:50:35
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
8) Ik maak alleen maar lekkere avatars. :P

13-02-11 13:50:52
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
@WMR-kok: Daar geef ik je 100% gelijk in :ja

@Proud2BWitch: Heb i kwel maar gebruik m nooit :nee

13-02-11 13:51:41
nietmeer
Delevene: in dat geval knuffel ik terug, maar ik begin er niet mee:P*)

13-02-11 13:52:55
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
Tazmanian Devil: Achja Gewoon je eigen leeftijd gaan knuffelen

13-02-11 13:53:54
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
@Proud2BWitch: Gefeliciteert

*bouwt het cafe om in een disco*

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 248 249 250 [251] 252 253 254 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven