hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 18:00 - 77964 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 249 250 251 [252] 253 254 255 497 498 499 500

13-02-11 13:53:56
nietmeer
@Delevene: ja nog een maandje:P en danj zal ik hem zeker knuffelen m'n leeftijd8-)

@Proudy je ava mag geupload worden:D

13-02-11 13:54:33
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
@Tazmanian Devil: Nja moet eerst kijken of ik mag van ouders dus

13-02-11 13:54:58
Proud2BWitch
Erelid


WMRindex: 574
OTindex: 1.174
S
zo ga eens mijn avatar plaatsen nu!

yesyesyes eindelijk hahaha

13-02-11 13:55:21
nietmeer
Delevene: laat ze anders even voogeltje bellen;) Dan gaan ze vaak wel overstag:D

13-02-11 13:55:28
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
@Proud2BWitch: Ik ben benieuwd

13-02-11 13:55:46
nietmeer
Quote Delevene:
@Proud2BWitch: Ik ben benieuwd
me too:ja

13-02-11 13:56:13
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
Tazmanian Devil: Kan wel :ja

Ze weten dat ik vaak op WMR zit

Ik zit gewoon meer op WMR dan op hyves :P

13-02-11 13:57:26
nietmeer
Ja dat komt omdat WMR veel gezelliger is en verslavender:ja

13-02-11 13:57:58
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
Tazmanian Devil: True story :P

13-02-11 14:00:02
nietmeer
Delevene: I know8) Anders had ik het er nooit 3,5 jaar volgehouden:P

13-02-11 14:00:29
Proud2BWitch
Erelid


WMRindex: 574
OTindex: 1.174
S
nou hier is tie dan!!:D

Huh?? Ik zie hem niet, hoe kan dat?8O

13-02-11 14:00:52
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
@Proud2BWitch: Het duurd even voordat hij bij ons aankomt,We zien m zo ;)

Dus geen nood het duurd even

13-02-11 14:01:12
Proud2BWitch
Erelid


WMRindex: 574
OTindex: 1.174
S
Delevene: O, Oke, ik schrok al hahaha

13-02-11 14:02:22
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
@Proud2BWitch: En wat is je avatar dan (6):P

13-02-11 14:03:07
Proud2BWitch
Erelid


WMRindex: 574
OTindex: 1.174
S
Delevene: Dat zie je dan vanzelf hè? ! hahaha:P

mmmm hij komt minder mooi uit dan ik dacht, moet hem nog ff aanpassen denk ik in paintshoppro

13-02-11 14:04:10
nietmeer
Ik zie hem Proudy:jeej

13-02-11 14:04:33
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
Ik zie m nu ook (blijheid)

13-02-11 14:05:50
Proud2BWitch
Erelid


WMRindex: 574
OTindex: 1.174
S
Delevene: hij is nog niet helemaal naar mijn zin, probeer hem nog ff te veranderen!

13-02-11 14:08:18
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
@Proud2BWitch: Nja je ziet hem idd slecht

Niet zoals mijn huisdier(cookie monster)

13-02-11 14:08:34
nietmeer
@Proud2BWitch: kleiner komt ie toch altijd slechter uit dan dat je had gehoopt he?:D

13-02-11 14:09:01
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
Tazmanian Devil: Was bij mijn eerste avatar ook zo :P

13-02-11 14:10:49
nietmeer
Delevene: ik weet niet eens meer hoe die eruit zag*8

13-02-11 14:10:51
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Mijn Kammie-ava is goed :D

13-02-11 14:11:24
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
Tazmanian Devil: een haring xD

13-02-11 14:12:19
nietmeer
@Kamsel je hebt geen kam als ava gek8O Dat is een kameleon8-)
Delevene oh ja nu je het zegt staat me zoiets vaags bij:P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 249 250 251 [252] 253 254 255 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven