
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
moet je handschoenen aantrekken  en een muts op  winteroutfit  maar idd het is niet erg warm  hoop dat je niet heel ver moet rijden  haha oke kokkie!    vergeet je paraplu niet;)  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Tot later Kokkie!!!  Hoi Irthe, hoe was de stad??   |
|
TerrorJaap Erelid
 WMRindex: 827 OTindex: 2.472 T |
@Irthe: Hahaha, Ja daar had ik niet aan gedacht vanochtend. Nee, kilometertje of 5 denk ik. Hehe. Later Kokkie  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@sjefke: sjefkee!    prima  groot druk en onoverzichtelijk   en openbaar vervoer daar qua overzicht is een ramp  maar verder mooi  niet naar de camaret,cabaret, geweest, waren aan late kant dus zijn uitgebreid uit eten gegaan. was erg lekker en gezellig @TerrorJaap: haha oke  hmm dus die heb je nu ook niet bij je  ooh dan dat is maar 10 minuutjes rijden ongeveer  toch?  |
|
TerrorJaap Erelid
 WMRindex: 827 OTindex: 2.472 T |
@Irthe: Haha, Nee. Nouja, komt wel goed. Zodra ik maar thuiskom  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
idd  warmt dan wel weer op  ach over 10 minuten mag je weer gaan  |
|
TerrorJaap Erelid
 WMRindex: 827 OTindex: 2.472 T |
Ik ga van internet af, ben zo vrij  Laterss  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@TerrorJaap: oke succes met rijden  en geniet van je pilsje  doeg   auw¬¬ stoot teen aan tafel.. |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Luna: Ik heb net de Wii boven gezet, want daar heb ik meer ruimte voor de Balance Board  Dus genoeg beweging in de slaapkamer  Quote Giovanni: Kijk uit dat je er niet van afvalt  Koekje erbij?  |
|
TerrorJaap Erelid
 WMRindex: 827 OTindex: 2.472 T |
Zo, daar zijn we weer. *Opent het eerste pilsje* |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dat wordt zweten in de slaapkamer  |
|
TerrorJaap Erelid
 WMRindex: 827 OTindex: 2.472 T |
Haha, Shittttt. Ik gooi eerst de verwarming eens aan, mn arme handen. |
|
nietmeer
|
Straks maar weer tegen weerwolven en griffioenen vechten, nu eerst een welverdiende lunch  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote @Luna: Dat wordt zweten in de slaapkamer  Zet het raam open  |
|
Xyfi Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 97
|
De overkill aan gezichtsuitdrukkingen hier in het café is noemenswaardig! @TerrorJaap: Waarom vraag je de barman niet om een tap-biertje  , jij bent zeker zo'n huiskamerdrinker  ! Edit: Wie is de barman? Heb zin in een Erdinger van de tap. Ik ga om 2 uur sporten, dus moet wel goed indrinken! Al die beweging  (nu we het daar toch over hebben). |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Klinkt spannend, Vailan  |
|
nietmeer
|
@Luna: Is het ook  En het spel heet Legendary  . |
|
TerrorJaap Erelid
 WMRindex: 827 OTindex: 2.472 T |
@Xyfi: Geen huiskamerdrinker, meer een slaapkamerdrinker. Nee, als ik uit ga wil ik best een biertje van de tap, maar heb liever gewoon een flesje. Bier in uitgaansgelegenheden is meestal evenementenbier, dus zit meer water in als bier. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb gegoogled, straight to the point game  |
|
nietmeer
|
Haha  Ik vind de Nari het meest irritant in dat spel  , rotwezens  |
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
een konijn uit je hoed luna?
|
|
Xyfi Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 97
|
@TerrorJaap: Daar heb je een punt, je weet tegenwoordig nooit meer waar je nou echt bier krijgt. Maar hier in Nijmegen ken ik wel een paar café die geen evenementen bier durven te schenken. De term huiskamerdrinker is trouwens geen belediging, ik vind het op zijn tijd ook leuker om gewoon met vrienden thuis op de bank te hangen. |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
*eten is*  |
|
TerrorJaap Erelid
 WMRindex: 827 OTindex: 2.472 T |
@Xyfi: Sounds good to me. Ik weet dat je het niet als belediging gebruikte, maar vond ''slaapkamerdrinker'' meer gepast  |
|