hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 14:00 - 77962 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 234 235 236 [237] 238 239 240 497 498 499 500

12-02-11 11:42:26
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
8O Regen???
*8 Die moet ik even voor blijven. :P
8) Ik ben boodschappen halen. :P
Tot laters allemaal *)*)*)*) :w

12-02-11 11:43:48
Irthe
Erelid


WMRindex: 640
OTindex: 4.970
S
moet je handschoenen aantrekken:P en een muts op:P winteroutfit :P maar idd het is niet erg warm :P hoop dat je niet heel ver moet rijden:P

haha oke kokkie!:D*)*) vergeet je paraplu niet;)*)

12-02-11 11:46:42
sjefke
Oudgediende


WMRindex: 1.674
OTindex: 13.736
S
Tot later Kokkie!!!:w

Hoi Irthe, hoe was de stad??:D*)

12-02-11 11:50:35
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
@Irthe: Hahaha, Ja daar had ik niet aan gedacht vanochtend. Nee, kilometertje of 5 denk ik. Hehe.

Later Kokkie:w

12-02-11 11:56:45
Irthe
Erelid


WMRindex: 640
OTindex: 4.970
S
@sjefke: sjefkee!*)*):D
prima:D groot druk en onoverzichtelijk:ja:P en openbaar vervoer daar qua overzicht is een ramp:P maar verder mooi:ja niet naar de camaret,cabaret, geweest, waren aan late kant dus zijn uitgebreid uit eten gegaan. was erg lekker en gezellig:D

@TerrorJaap: haha oke:P hmm dus die heb je nu ook niet bij je:P ooh dan dat is maar 10 minuutjes rijden ongeveer:P toch?:P

12-02-11 11:57:53
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
@Irthe: Haha, Nee.
Nouja, komt wel goed. Zodra ik maar thuiskom8)

12-02-11 12:07:14
Irthe
Erelid


WMRindex: 640
OTindex: 4.970
S
idd:P warmt dan wel weer op:P
ach over 10 minuten mag je weer gaan:P

12-02-11 12:09:36
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Ik ga van internet af, ben zo vrij 8)

Laterss :w

12-02-11 12:11:38
Irthe
Erelid


WMRindex: 640
OTindex: 4.970
S
@TerrorJaap: oke succes met rijden:P en geniet van je pilsje:P

doeg:w*)

auw¬¬ stoot teen aan tafel..

12-02-11 12:32:57
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote Luna:
Ik heb net de Wii boven gezet, want daar heb ik meer ruimte voor de Balance Board (A)
Dus genoeg beweging in de slaapkamer :P


Quote Giovanni:
Kijk uit dat je er niet van afvalt_O-


Koekje erbij?:P

12-02-11 12:34:40
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Zo, daar zijn we weer.
*Opent het eerste pilsje*

12-02-11 12:36:28
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Dat wordt zweten in de slaapkamer :P

12-02-11 12:37:17
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Haha, Shittttt.
Ik gooi eerst de verwarming eens aan, mn arme handen.

12-02-11 12:38:07
nietmeer
Straks maar weer tegen weerwolven en griffioenen vechten, nu eerst een welverdiende lunch :P

12-02-11 12:38:13
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote @Luna:
Dat wordt zweten in de slaapkamer :P
Zet het raam open:P

12-02-11 12:38:51
Xyfi
Senior lid

WMRindex: 437
OTindex: 97
De overkill aan gezichtsuitdrukkingen hier in het café is noemenswaardig!

@TerrorJaap: Waarom vraag je de barman niet om een tap-biertje ;), jij bent zeker zo'n huiskamerdrinker :D!

Edit: Wie is de barman? Heb zin in een Erdinger van de tap. Ik ga om 2 uur sporten, dus moet wel goed indrinken! Al die beweging :r (nu we het daar toch over hebben).

12-02-11 12:38:57
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Klinkt spannend, Vailan :D

12-02-11 12:39:40
nietmeer
@Luna: Is het ook :)

En het spel heet Legendary :D.

12-02-11 12:40:13
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
@Xyfi: Geen huiskamerdrinker, meer een slaapkamerdrinker. Nee, als ik uit ga wil ik best een biertje van de tap, maar heb liever gewoon een flesje. Bier in uitgaansgelegenheden is meestal evenementenbier, dus zit meer water in als bier.

12-02-11 12:41:23
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik heb gegoogled, straight to the point game :P

12-02-11 12:41:46
nietmeer
Haha :P

Ik vind de Nari het meest irritant in dat spel 8O, rotwezens :P

12-02-11 12:42:00
Whiteshade
Erelid


WMRindex: 1.518
OTindex: 4.953
een konijn uit je hoed luna?

12-02-11 12:42:12
Xyfi
Senior lid

WMRindex: 437
OTindex: 97
@TerrorJaap: Daar heb je een punt, je weet tegenwoordig nooit meer waar je nou echt bier krijgt. Maar hier in Nijmegen ken ik wel een paar café die geen evenementen bier durven te schenken.

De term huiskamerdrinker is trouwens geen belediging, ik vind het op zijn tijd ook leuker om gewoon met vrienden thuis op de bank te hangen.

12-02-11 12:43:07
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
*eten is*

:w

12-02-11 12:43:29
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
@Xyfi: Sounds good to me.
Ik weet dat je het niet als belediging gebruikte, maar vond ''slaapkamerdrinker'' meer gepast 8)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 234 235 236 [237] 238 239 240 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven