
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Hoezo, ben je er al geweest dan?  |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
@Caster: dat ik weet. Films gezien, ik heb |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
@MC, jaaa hmmm zo een lekkere oude vent  Ehm. Nee.  Uberhaupt hoef ik niet naar de Playboy mansion @Nijn, goed, dat is  Jij leuk vond ze? |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@MC:  haha ik denk dat hij er posters van heeft op zijn kamer  . @Caster: nee nog nooit geweest  , maar voor mij hoeft het niet meer  . |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Wel briljant dat MC ook een lid is, maar gewoon een totaal inactief lid  flyingdutchy, want?  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Caster: ik heb er geen behoefte aan  , heb wel wat beters  ene die wijven daar hebben het vast ook al te vaak gedaan  , dus ja hoeft het al helemaal niet meer  . |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Oke, MC, kijk. Als ik @M-Cyclone typ wordt dat een groen linkje dat naar jouw profiel verwijst. Nu zou je dus denken dat @MC niet werkt, maar dat wordt ook een linkje, maar dan naar een of ander lid met de nickname MC  flyingdutchy, goed punt  |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
@Caster: ja vond ik  maar ik ben dan ook een raar meisje *hoor ik van vrienden*. Kijk liever actiefilms of films die geacht zijn echte mannenfilms te zijn *Star Wars, Transformers, Gone in 60 seconds, The fast and the furious 1 tot en met 3 ofzo) |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
@Nijn, cewl  Haha dat zal je vriend dan wel op prijs stellen toch? *Aangenomen dat je er een hebt* |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@Caster: Ja, dat is best wel irritant. Quote MC's profiel: Laatst online: Nog nooit |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
Ja heb ik. En ja hij is er blij mee  Al ga ik zondag dan wel weer naar Sonny Boy. Ow en films als Despicable me vind ik dan ook weer helemaal geweldig. |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
@M-Cyclone: De oplossing is klikken op dat linkje  Die zijn ook geweldig  Vooral omdat er ook gewoon volwassen humor in zit  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Caster: weet ik   en vaak zien ze er in het echt ook niet super uit  , want nu hebben ze dik de make-up op het gezicht en zo  xD. en heb hier alles wel wat ik wil   . @Nijn: maar dat zijn ook leuke films  , ik kijk bijna alles wel  , heb echt al te veel films gekeken   . Dispicable me is een geweldige film   . ergens in april ook na zo'n soort film toe  . Rio   |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
Jups. Er zit in Despicble me ook een link naar Annie. En die is toch best uit 1982 (net als ik trouwens  ). "I thought it would be just like Annie. A bald guy and all". |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Ik kijk minder films dan ik zou willen  Annie zegt me niks  Haha. Te ver voor mijn geboortejaar denk ik  |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
ja, zo'n 12 jaar... MAN Ik voel me oud nu  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Nijn: Annie heb ik wel gezien  , maar ja dat is niet echt een film waar ik van hou  , Dispicable me is heel veel leuker  @Caster: moet je er tijd voor maken  . ik heb al zoveel films gekeken dat het niet meer te tellen is   en sommige films al meer dan 10x gezien  . Annie is een wat meisjes film waarin ze zingen  . edit: je hebt het vast wel eens gezien of een stukje  , het is deze klik hier |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Op het moment zit al mijn tijd in mn studie  Haha, en nog een beetje vrije tijd gaat naar werk, ander projectje, familie, vrienden  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@Caster: Annie is die rode krullebol, die ken je toch wel? |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
Nah ik vond het vroeger wel een leuke film. Maar toen was ik nog een klein meisje.
En ja ik heb sommige films ook vaak gezien. En ik kijk regelmatig films, hetzij thuis, hetzij in de bioscoop. |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Hmm. De foto komt me bekend voor, maar verder... Nooit gezien hoor  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Caster: tja dat doe je ook zelf  , moet je maar wat meer op school doen  , zodat je er thuis minder werk aan hebt  . ik heb best veel vrije tijd  , ik kan mijn eigen dagen inplannen op school en mag thuis werken  . enkel in het weekend af en toe eens hele dag weg  , maar ja zijn wel leuke dagen dan  . @Nijn: ach ja het is ook een echte meisjes film  . films kijken blijft altijd geweldig  , ik maak er altijd wel tijd voor  . ik ben lang niet in de bios geweest, maar vorig jaar na de film SINT geweest en dit jaar staan er sowieso al een paar op de planning  en 1 daarvan had ik zonet een linkje geplaatst  . |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
flyingdutchy, die is grappig.. 5 dagen per week van 8:45 tot 17:30 college en dan moet ik meer thuis doen (wat ik al doe)  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@Caster: Jij krijgt tenminste college voor dat collegegeld wat je dokt.  |
|