|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik had laatst een autootje bij me die niet harder kon dan 100/110... dan ben ik een stuk relaxer  Normaal ben ik altijd best aan het jagen en bumperkleven... in deze auto had dat geen nut... dus maar gewoon lekker achter de vrachtwagens blijven hangen, lekker zuinig gereden... Maar wacht maar tot ik mijn eigen autootje weer bij me heb  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
oke oke heeel soms rij ik al 140  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe:       hoe is het   lukt het wat op school^^  . nee zal programma wel verwijderen en opnieuw erop zetten  . ben wel blij met weer 110gb aan ruimte  , hoe heeft het zover kunnen komen  xD. en google werkt weer   behalve hotmail  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
aso's  ik rij altijd heel netjes  |
|
Wolfje Oudgediende
|
roy geloof ik niets van  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy: daarom heb je ook al wat bekeuringen gehad  . |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Quote Roy: aso's  ik rij altijd heel netjes    |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy: loop je leeg?  |
|
Wolfje Oudgediende
|
@roy je komt ook erg geloofwaardig over  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
flyingdutchy: op je pc thuis?  ja hoor weer aan het soggen, ga van t weekend in de trein er wel een beetje aan werken  neem me flaptop wel mee  ah oke  hotmail heeft wel vaker kuren  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
flyingdutchy:  Dat is zijn portemonnee.  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik heb een keer 150 gereden  Maar dat was in Duitsland en tsja het ging zo lekker dat ik er zelfs niets van door had  En m'n vader meteen tegen m'n moeder: En nu begin je niet te piepen? Als ik 130 rij krijg ik al commentaar  . Waarop het antwoord van mijn moeder was: Het gaat toch goed? En toen had ik net 'n maandje m'n rijbewijs   |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ik ben er klaar voor! ik ben er klaar voor!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 In Frankrijk doen ze ook niet zo moeilijk toen ik daar rond Parijs heen reed in 1997.  Ik reed toen 165.  Ik moest alleen wel rechts blijven rijden zoveel mogelijk was van de politie.  |
|
Wolfje Oudgediende
|
me moeder begint al te piepen als ik 122 rij  maar daar zeg ik op wie rijd er? jij of ik? en trouwens mam jij rijd ook altijd te hardt  maar dan ben ik weer brutaal  maar dan drijg ik als je doorgaat dan stop ik langs de weg en dan kan je na huis lopen  (deden me ouders ook altijd bij ons als me broertje en ik ruzie maakte  ) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: ja thuis  , ben al vanaf 13:15uur thuis  xD, beetje mijn kamer opruimen  en uhmm mijn pc zonet nog uit elkaar gehad  , mocht ook nodig schoongemaakt worden  , de casefans dan, de rest was nog schoon  . haha toe maar weer   lekker niks doen daar  . dat mag  en tja in het weekend kan je hier er ook nog wel gewoon er aan werken hoor   . nou ja zonet kon ik ook niet op google komen  . omg  snappie was op de radio @WMR-kok: whaha ja dat denk ik ook of zijn kassa   . |
|
ladekast Oudgediende
|
als je 235 rijdt dan merk je wel dat je wat sneller gaat dan het overige verkeer  |
|
Wolfje Oudgediende
|
ich bine snappie das kleine crokodill en als ik honger heb bijt ik in jou bill  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
flyingdutchy: whahaha   snappie faalt  doe maar luxe zo vroeg uit, ik ook zo maar naar huis gaan snel eten en dan weer actief volleyballen  whaha grondige schoonmaak daar dus  (voor mij hoeft t niet hoor  ) joah zal even kijken t is toch meer dan 1 uur reizen dus kan ik ook behoorlijk wat doen  ^^ langzaamaan komt internet wel weer terug;) maar ik ga maar naar huis    |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Mijn moeder bleef ook altijd ouwehoeren tegen mij met het rijden. Peet, pas op voor die auto, pas op voor dit, kijk uit voor dat,... enz.  En aan één stuk door.  Dat werkt bijzonder irritant.  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
fijne reis na huis toe  doegg Irthe      @Wolfje: noooo niet zingen  xD het is irritant  xD. de maan van Saturnus lijkt op een spons net als de hersens van Dries Roelvink  (kwam net op de radio)  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik mis nog wel eens bordjes met de maximum snelheid erop   En dan begint meestal Timo te piepen  |
|