|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ach LQ, gewoon laten piepen  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 @LQ: piep piep piep pieeeep pieeeep pieeeep piep piep piep.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Wolfje: broodje shoarma lekker   , die wou ik vandaag nog kopen in de winkel maar het was op  . |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: hoe kan nou een broodje shoarma op zijn ???? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Roy: Ik had 'm toen ook gemist toen ik de bob moest zijn toen ik bij jullie de snelweg opreed  Kreeg 'n hele preek over dat ik op die kleine bordjes moest letten enzo  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy: uhmmm ze lagen niet meer in de winkel  , tenminste niet in die winkel  en daar kun je ze ook alleen maar kopen  en ik ga niet na de andere kant van de stad om daar 1 te halen  . |
|
Wolfje Oudgediende
|
ik hoef eigenlijk nooit shoarma geef mij maar lekker pizza  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Broodje shoarma in Parijs wordt geserveerd op een stokbrood.  |
|
Wolfje Oudgediende
|
 dat lijkt me helemaal niets geef mij maar die pizza's in duitsland waar het nog zelf gemaakte pizza's en uit steenovengebakken met echt vuur  |
|
WMR-kok
Oudgediende
flyingdutchy: Niet bij de shoarmatent hier.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: dat is ook lekker  , heb ik ook wel gehad  . hier is het wel lekker   en de knoflooksaus die erbij zit is ook goed, daarmee wordt het nog lekkerder    . @Wolfje: dat is gewoon heel erg lekker joh  pizza met saus erop en dan shoarma en kaas en als ie klaar is nog wat knoflooksaus erover en heerlijk genieten   . uit de steenoven kun je in Nederland ook nog wel krijgen  en bij de pizzeria worden ze ook zelf gemaakt  xD |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
photoshop CS 4 op de windows is klote jalalala  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: ging jij niet na huis toe   ik heb er geen problemen mee  , maar heb zonet cs4 verwijdert  want heb cs5 erop staan  XD. |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Little Queen: Roy: Ik had 'm toen ook gemist toen ik de bob moest zijn toen ik bij jullie de snelweg opreed  Kreeg 'n hele preek over dat ik op die kleine bordjes moest letten enzo  heel simpel, stoppen op de vluchtstrook en uitstappen, hem laten rijden als hij het zo goed weet  |
|
Wolfje Oudgediende
|
fly in de stad zul je het ongetwijfeld wel kunnen krijgen maare ik woon in een klein durpke  maar ik woon dicht bij duitsland  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Wolfje: hmhm hier kun je het wel krijgen ja   . oooh dus voor jou maakt het niet uit, jij kan zo de grens over  , dat kan ik dan weer niet  . en ik wil hier in de achtertuin een steenoven   zelf pizza's maken   |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
flyingdutchy: nee toch niet men heeft het voor elkaar gekregen dat we niet eerder naar huis mogen, dus halen we niet de trein van 10 voor vijf, dus kom ik kwart voor 7 in harfsen aan, (wordt gelukkig opgehaald door mijn mam) en teamgenootje staat wel om 7 uur bij ons, en in 1 kwartier kan ik niet eten.. dus denk dat ik een bakkie patat moet halen ofzo, maar dat kost geld en daar heb ik geen zin in -_- conclusie: ik eet gewoon niet  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe:  nou lekker dan  , waarom verpesten ze de boel nou weer. nee dat gaat je inderdaad niet lukken  , dat is best wel klote zeg  . waarom zitten anderen nou weer zo te kloten, nou heb jij door hun nergens tijd voor  . hmhm het moet dan maar  het kan niet anders, want je moet wel wat eten  . kun je niet zeggen van dat je 10 voor de trein moet halen en anders niet kan eten en zo?  conclusie: je gaat wel eten   |
|
Wolfje Oudgediende
|
Quote flyingdutchy: @Wolfje: hmhm hier kun je het wel krijgen ja   . oooh dus voor jou maakt het niet uit, jij kan zo de grens over  , dat kan ik dan weer niet  . en ik wil hier in de achtertuin een steenoven   zelf pizza's maken   als jij dat doet dan kom ik bij jou pizza's eten  20 min en ik ben de grens over ja en belgie is ook niet erg ver  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy: ow dat is geen probleem hoor;), dat doe ik zo  . @Wolfje: haha gezellig   , alleen ja mijn ouders willen eerst de tuin verbouwen en zo, achterin komt een afdakje en zo en stenen pad en daar komt misschien ook nog de steenoven  , maar ja het duurt nog wel even voor dat klaar is dan  . haha heb jij even geluk mee  , ik moet overal ver voor reizen xD  . |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Roy: Dat had ik al bijna gedaan toen we wegreden.. bij hem in de auto zit de 1 en 3 dicht bij elkaar.. dus ik reed perongeluk weg in z'n 3  (Nouja probeerde, maar mislukte  ). Dus toen zei ik al als je nog 1x commentaar levert ga jij maar rijden  |
|