|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
|
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
@jollie ik zou niet weten hoe ik na jou toe moest komen heb koortsaanvallen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Wolfje: ja maar nu zie je dus dat ik geen ezel ben  . @Irthe: alsjeblieft   , gelukkig maar  dat moet ook^^  . haha nou ja heb wel een betere radio die ik 's ochtends aan doe, de wekkerradio is alleen om mij wakker te maken  . mwa ik was al bont en blauw zag ik gister dus ja zoveel erger kan het nu niet zijn   . ik hoop het    alsjeblieft lief kiwi schaapje   . |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
@Wolfje: mmm da is jammer... zo goed ken ik nie uit zieken.. heb deze week 3 kinderen  |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: nog halfuurtje  haha ja  maar met geruis wordt je ook niet altijd wakker  wat heb je gister ook al weer gedaan dan?    |
|
Wolfje Oudgediende
|
jollie probeer het toch maar te doen want anders komt de griep harder terug dan dat ie was  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe:   bijna weer na huis dus  , ik was 14:15 alweer thuis   . ow nou ja ik wordt wel wakker hoor  , heb het geluid hard staan xD  . en hard geruis klinkt echt irritant  . uhmm ik zou het echt niet weten  , zitten blauwe plekken op mijn boven been en mijn schenen en arm  . maar ja ik heb er geen last van   .    |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
@Wolfje: deze week heb ik geen tijd om uit te zieken ik heb nu de kids en vrijdag ga ik een weekend weg  volgende week uit zieken.. hopelijk krijg ik medicijnen er voor want de 11e MOET ik beter zijn  |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: ja dan nog paar uur reizen, even gitaar spelen en dan aan me huiswerk (vanochtend niet gedaan  )  oke dat is wel weer waar  wordt je dan niet depressief?  oke  jij bent raar  maar zolang het maar geen pijn doet  ik heb een blauwe plek op me knie, van een treden van een glijbaantrap afgegleden  XD op huus an   doeg |
|
Wolfje Oudgediende
|
arme jollie  ziek en de kinderen hebben  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: hmmm ja jij wel  , arme jij   ben je nog lang niet thuis  . gitaarspelen is belangrijk   . ooooh foei Irthe jij hoort maandag ochtend je huiswerk te maken  , slecht hoor dat je het niet gedaan hebt  . hmm nee ik wordt er niet depressief van  , ik denk gewoon aan wat leuks en dan is het klaar   . ik weet het  oud nieuws  xD  . hmhm heb er totaal geen last van dus ja ik vindt het wel best  . omg  muts hoe krijg je dat nou weer voor elkaar  , je moet er wel om denken hé   . doei Irthe        een fijne reis na huis  . ik ben er ook vandoor  iedereen een fijne middag/avond verder   doei        |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
Hoi  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Morgu luitjes  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
ladekast Oudgediende
|
hey kokmans  |
|
Wolfje Oudgediende
|
*kuch* *kuch* *kuch* |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
* schiet paard af, hakt em in stukjes en gooit paard in de pan *  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Rookt een zware sigaar.*   Hmmmm horsestew.   *Gebruikt Roy als rijdier*  Alléé vort horse. *gebruikt de sporen.*  |
|
Wolfje Oudgediende
|
roy ben goed ziek  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Wolfje Oudgediende