|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
YMD: Oeps  Kan niet de bedoeling zijn?  En lekker  Ik heb elke dag gewoon veel lessen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Kameleon: arme jij  , ik wens je er veel suc6 mee xD. ik heb vrijdag de hele dag vrij    |
|
Kameleon Oudgediende
FD: Ik moet vrijdag eerder weg van school, naar de dokter  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
maaike ik krijg hartjes omdat kammie mijn vriendje is  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Kameleon: hoezo moet je na de dokter dan?  ik heb elke vrijdag standaard vrij  , heb het zelf zo ingepland    . @Jollie: maaike is al weg  . |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Kammie: is juist wel de bedoeling  anders kan ik dat huis niet kopen  |
|
Kameleon Oudgediende
Jollie, ja  FD: Lekker lang weekend dus  En voor mijn rug/nek/hoofdpijn wéér  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
X_X oke inspiratieloos en geen zin enzo en ik moet nog een uur  hoi  |
|
Violetje Oudgediende
|
maaike is jaloers  hahaha  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Kameleon Oudgediende
FD: Dat is inderdaad erg lekker  En nog steeds, sinds vorig jaar Februari al, en tot nu toe is er alleen nog maar röntgenfoto's gemaakt  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
hatsjoee!! |
|
Irthe Erelid
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Kameleon: hmhm  ik geniet er ook altijd heerlijk van  , 's ochtends wakker worden en dat weten dat anderen druk aan het werk zijn en jezelf nog lekker lui in bed ligt   . dat is wel klote zeg  en ze kunnen dus niks vinden? ik hoop maar dat er vrijdag wel resultaten komen, want dat is ook niet echt fijn  . @Irthe: hoe is het    ikke   ! wat moet ik doen   ? |
|
Kameleon Oudgediende
Irthe, een zak chips?
FD: Röntgenfoto's gaven geen rare misvormingen aan in rug en nek, dus ik ben wel benieuwd.. |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: uuhm iets om uit mijn dip te halen?  XD @Kameleon: wat van chips?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Kameleon: oooh oké  dus zit je gewoon al meer dan een jaar met niks anders dan klachten en nog steeds niet wetende wat de oorzaak is  . hmhm kijken of ze vrijdag wat kunnen vinden van wat de oorzaak ervan zou kunnen zijn. @Irthe: uhmmm moet ik een leuk verhaal vertellen?   doritos chips  |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: oeh lekker kom maar brengen  nou vertel   |
|
Wolfje Oudgediende
|
*verveelt zich dood* |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
neeeeeeeeeee da mag nie |
|
Wolfje Oudgediende
|
ziekzijn is verveeld je kan niets doen en je zit maar beetje op de bank te koekeloeren  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: kom maar halen  xD, heb ook nog choco toffees en koekjes en nog wat dingen    . uhmmm nou ja vanmorgen had ik geen zin om uit bed te komen en toen ben ik er uit eindelijk maar uitgerold  , ben ik boven op de wekkerradio geland en die uhmm gruist nu heel erg   . ik zo opstaan en doe ik mijn kleren aan val ik in1x om  , dus lag ik weer languit op de grond   . daarna ging ik maar even mijn haar wassen dus hoofd onder de kraan en wassen maar  en werd het water ineens heel erg koud dus ik zo met mijn hoofd omhoog en knal zo tegen de kraan aan  en stoot ik ook nog eens mijn teen tegen het kastje aan  . ik dacht nu heb ik alles wel gehad, maar nee hoor  , ik ben beneden wil wat uit het kastje pakken voor op brood, mep ik het kastdeurtje tegen mijn hoofd aan   . en later nog voor ik na school ging ging ik nog op jou pp spammen druk ik op de verkeerde knop en was het hele verhaal wel kon ik weer opnieuw   . dus ja heb weer genoeg meegemaakt beneden xD  . maar ja ik kan er nu wel om lachen  . hopelijk helpt dit wat  om je uit een dipje te halen    . |
|
Violetje Oudgediende
|
@Wolfje: kom je hier heen ?? kunnen we samen ziek zijn...  |
|
Wolfje Oudgediende
|
@fly zelfs een ezel stoot zich niet zo vaak  whahahhahaha |
|