|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
flyingdutchy:  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
keeeep on smiling   |
|
Jasjee
Oudgediende
|
*Steekt tong uit naar Wesley*  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
*trekt aan Ayashna's tong*  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: wiskunde is geen wonder puur een vorm van logica  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Hrmpf  Dat laat ik nooit toe  Maargoed ik mag weer aan het werk  Tot later   |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: niet alles te serieus nemen   en kom je weer op voor de vrouwen  , Ayashna had het fout  , ze zei dat 60% veel is  , maar dat hoeft helemaal niet  . Ayashna: nou ik heb het toch gedaan   héhé ze gaat eindelijk weer werken   . doei doei Ayashna      lekker werken  . |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
muse: oh haha, nou ja, laat maar dan  sterkte met je oor  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
In mijn geval is 60% veel  60 % van het werk is klaar, nog 40 te gaan, minder dan de helft dus nog, dus ja ik vind jouw bereking maar een beetje raar  Quote flyingdutchy: héhé ze gaat eindelijk weer werken   . Oh, geloof dat er iemand blij is dat ik ga, in dat geval blijf ik nog even  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: 60% korting is best veel vind ik anders (vrouwen logica toepassen  ) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
  ze blijft nog:, ik wist dat je daardoor hier zou blijven   . hoezo klopt mijn berekening niet  , als je bijv. nu 20zinnetjes hebt getypt en dat is 60%, dan is dat echt niet veel  , maar heb je nou echt al 6 pagina's of zo vol getypt en dat is 60% dan hebben we het over veel;)  . JJJ: ja maar dan heb je het over koopjes  en dat is een vrouwen ding   en een ding voor jou  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: korting is voor elke nederlander interessant  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
jij had het over de vrouwen logica  dus dan denk ik aan de kleding uitverkoop   . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: 60% van AL het werk wat ik moest maken  Dan vind ik dat wel veel. Denk niet zo raar met die rare hersenen van je. |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
flyingdutchy: Kilo veren of een kilo lood, het ís en blijft 1 kilo;) |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@sjefke: ja alleen is een kilo veren lastiger te tillen  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Quote @sjefke: flyingdutchy: Kilo veren of een kilo lood, het ís en blijft 1 kilo;) Lood om oud ijzer  |
|
sjefke Oudgediende
Hey Jasjee!!!   JJJ: dat is wel zo, maar het blijft een kilo, het soortelijk gewicht is anderst waar blijft de rest van mijn tekst nou weer ???  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@sjefke: daar ging ik ook echt niet tegen in hoor sjef hoest nou met je man? @yes_my_dear: nee lood om veren  |
|
sjefke Oudgediende
@jackjanjanus: Weet ik zat maar wat te plagen hahaha, ja wel goed, het voelt wel vreemd aan hoor als je de keuken inloopt en geen Maaauuuw hoort wat ie altijd deed, zittend bij ze etensbakkie hahahah  YMD: Pek en veren LOL |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna:  haha maar ik weet toch niet hoeveel jij moet maken?  noooh  sorry hoor  kan er ook niks aan doen dat ik raar ben   . Quote @sjefke: flyingdutchy: Kilo veren of een kilo lood, het ís en blijft 1 kilo;) maar dat is geen percentage van iets  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
sjefke Oudgediende
FD: Jij maakt een vergelijking die niet klopt, als 60% van een proefwerk 20 blaadjes beslaat is dat zo. van een ander proefwerk kan 60% wel 10 blaadjes beslaan. Er bestaat ook geen 110% rendement... 100 is het maximum!;) JJJ: Ja, zeker.. maar het gaat goed hoor.. tnx anyway!  |
|