|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@JJJ: hmmm ja maar bij een echte waterval gaan we toch uit van het grote werk   , van die kleine dingen heb je wel in een stroomversnelling zitten waar mensen in van die raft boten of zo doorheen gaan  . ey SC   Ayashna: aaah oké  gelukkig maar   , kun je ook niet veel afgeleid worden door gnompje   . eet smakelijk   . @Irthe: ja  dat ja  . goed bezig dus al  , weet zo ook niks anders   . haha dat moet je wel lukken  toch?  hoor je je eigen hersens kraken  awsome     |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
gooi eens een gespreks onderwerp op mensen! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Irthe: Ja eh, ik weet niet tot hoeverre dat past in het spel  Ik noem ook maar wat, haha. flyingdutchy: Oh gelukkig bestaat er ook iets als mail hoor  Maar we spreken elkaar nu echt heel heel veel minder overdag  Maarja, halen we 's avonds 3 x zo hard in  Oh ja ik ging eten. Even zoeken  |
|
Stone-cold Erelid
|
flyingdutchy: waarom zijn die krengen toch geel? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Stone-cold: Genetisch bepaald?  Ze kunnen ook groen, bruin of zwart zijn  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Jasjee: omg  dus jullie zitten nu de hele dag te mailen   . hahaha wat dan?   omg daarom ben je altijd zo stil hé  , je hebt alleen tijd voor gnompje  . ja oh ga eens eten  . @Stone-cold: ik zou het zo niet weten  , ze zijn ook groen  , maar dan zijn ze niet rijp en bruin maar dan kun je ze weggooien  . en waarom zijn ze krom   . |
|
Stone-cold Erelid
|
@Jasjee: maar dat zijn ze niet!!! dus op een of andere manier kiezen ze er zelf voor... en ik vraag me af... waarom kiezen ze voor geel?... |
|
Irthe Erelid
@Jasjee: haha past er prima in   gaat over bootjes soort van ganzenbord zegmaar  alleen dan eigen versie  flyingdutchy: haha ah oke, maakt niet uit hoor;D met er ook niet al te veel inproppen  maarja ghehe echtwel  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Integendeel, 2 mailtjes vandaag nog gestuurd tot nu toe. We hebben het beiden druk op stage  Whaha 's avonds heb ik voor iedereen tijd hoor  Ik ben niet altijd zo stil, dat maak jij ervan  Enne (Bron: Wiki) Quote: Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De vruchten willen naar boven blijven groeien (negatieve geotropie). Als de trossteel ondersteund wordt zodat de trossteel toch recht overeind blijft, blijven de vruchten gewoon recht. @Irthe: Oke  Bootjes zijn de pion dus? Of vergis ik me? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe:  op elk vakje een val zetten   wie haalt dit spel  niemand   . hmhm anders kom je er niet doorheen   . xD hoe doe je dat  . |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
sorry sc; moest net weg. je naam veranderen kan via voogeltje of mmore  |
|
Stone-cold Erelid
|
@MuseMatt: okidoki! ik zal; er over na denken... |
|
Irthe Erelid
@Jasjee: jij snapt het!  flyingdutchy: haha nee zo slecht ben ik niet  ben nu mooi doodshoofd aan het tekenen  gewoon vals mee zingen?  weird al yankovic - polkarama  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@MuseMatt: Jij gaat vast heel trots op me zijn  Ik heb mijn reflectie af van m'n stage. Nu moet ik nog m'n reflecties van m'n lessen typen en m'n observatie- en orïentatie opdrachten uittypen Nja, ik ben er dus eigenlijk nog lang niet Maar ik zit wel op school te werken met chocoladekoekjes |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
gelukkig hoef ik niet aan de antibiotica  (oorpijn) maar wel otrivin. scheelt weer een nuchtere periode  ik ben idd trots op je dreamertje! |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Irthe: Cool  Heb je al iets waardoor je een paar hokjes mag overslaan? Anders  Groepje pinquins, zwerm vogels, krabbenplaag (of andere waterbeesten, verzin wat geks  Haaien klinkt beetje standaard  ) willen je boot aanvallen, ga snel 3(of aantal ogen van je dobbelsteen) vakjes verder zodat je veilig bent. Muse: Hoihoi ! Hopelijk gaat die oorpijn snel weer over  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: haha oké  en wat voor mails?  4 pagina's vol   . jaaajaaa  gister zei je eerst al niks  , wou je gewoon niet met me praten en later op de avond viel je stil   . dus is wel stil    . omg  dat ga je ook echt even opzoeken   . muts   . @Irthe: nee nee dat geloof ik niet meer   , jij bent evil    . zie je, je gaat ook al een doodshoofd tekenen   . omg  ben je in de klas aan het zingen en daardoor kraken je hersenen   ? wat is dat  ? Hey MM    hey Dreamertje      |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
zal leuk worden met vliegen morgen  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Muse: nog langs de assistente geweest? edit: ja dus  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@MuseMatt: Aww. Dat lijkt me echt niet fijn. Van die oordopjes halen dan maar? Flyingdutchy: Nee afhankelijk van het onderwerp. Vandaag niet meer dan 20 regeltjes per mail hoor  Ja natuurlijk ga ik dat opzoeken  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Hoi en doei  Ik ben hard aan het werk, dus kan niet echt WMR-en! |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@DreamerTje: Succes met het maken dan  En af en toe tussendoor als beloning omdat je zo goed aan het werk was, even langskomen mag toch wel?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
nah ik denk niet dat dopjes werken... ja, net geweest en bijna thuis. de arts moest even snel oordelen tussendoor. gelukkig werd ik dus snel geholpen  |
|