|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@jackjanjanus: Hahaha, goed om te weten  . Volgens mij gebruikt onze arts oplosbare hechtingen. |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Brie: aaah oké  gelukkig maar  . hmmm dat is wel vervelend ja  , nou ja blijven hopen dat het niks is   . @Irthe: oooh oké  goed bezig dus   . tsunami, waterval, stroomversnelling. zoiets?  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
flyingdutchy: whahaha xD omg  ik ben een palmboom aan het tekenen en de verkeerde gedachten komen omhoog XD jep maar wat doen die dingen dan? moet je dan vakje vooruit, achteruit beurt overslaan niks doen? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: hahaha  wat voor vreemde gedachtes krijg je nu weer dan?   jij denkt altijd aan rare dingen   . uhmm voor een tsunami zou ik heel hard wegrennen   . waterval overleef je niet zo'n of de kans is klein   en stroom versnelling ga je sneller vooruit  , tenzij je er tegenin moet   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: en een waterval van 1/2 meter dan? |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Goedemiddag  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
Wesleeeey  Hoe is het hiero? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Ayashna: hier is het rustig  , niet veel mensen, maar wel gezellig  . en hoe is het met jou   |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Jasjee: hoihoi  @FD wat is jouw definitie van een waterval dan? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@jackjanjanus: Goedemiddag  Hoe is het daaro nu? flyingdutchy: Oke  En op stage? |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Ik ga afsluiten! Tot vanavond of morgen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: ik denk dan meer aan een soort hoge berg waar water na beneden loopt    . Ayashna: ^^  op stage ook prima  , heb de nodige kilometers weer gemaakt vandaag  . en bij jou dan  , nog geen wireless?  doei Brie      een fijne dag vandaag  en suc6 bij de huisarts   . |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: ik was het niet! rosa en carine hadden het daarstraks ook al over foute dingen dan verbeterd mijn palmboom het ook niet echt xD hmm k zal nog even denken  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: neee neee  ik geloof er niks van   . hahaha wanneer hebben jullie het eens niet over foute dingen  . en waar dacht je aan dan bij je palmboom   . doe dat  , komt vast wel goed   , you can do it   . |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: een onbewoond eiland waar je een beurt moet overslaan  ik niet!   hmhm .. *denkdenk*  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Nope nog steeds geen wireless, ah ja  Werk is voor ongeveer 60% klaar voor vandaag, ik ga zo weer verder  Hoi Irthe  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: hmm ja dat zou ook kunnen  of dat je op een wrak terechtkomt  of rif  , daar ook een beurt overslaan  . hahaha  echt wel  doe jij wel   . vertel vertel   . Ayashna: awww arme jij  , hopelijk wordt het snel gefixt  . goed bezig daar dus  , nog 40% te gaan  you can do it    . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Jasjee: ja goed hier  flyingdutchy: volgens mij is het : waterval Plaats waar stromend water bij een hoogteverschil zijn weg al vallend voortzet |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
en daar is ie weer! |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Haha, ah ja, zo lukt het ook.  Eerst even lunchen  JJJ: Okidoki @Stone-cold: Hoi |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: dat je daar tegenop vaart? hmm maar ik heb al dat hij een beurt moet overslaan. hmm eerst maar bootjes tekenen mijn hersenen kraken |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
@jackjanjanus: ik heb toch niks beters te doen op een dag dan WMR en chatten met bloedmooie meisjes... |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Irthe: Piratenschip dat je gijzeld en als je 6 gooit ben je weer vrij ?  |
|