|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
yep klopt maar is wel jammer dat er nu 2 zijn weliswaar 2 verschillende talen maar goed   |
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.743 OTindex: 97.361
|
@Tasmaanseduivel: De wetenschappelijke naam is: Sarcophilus Harrisii Heb je daar iets aan? ') |
|
Whiteshade Erelid
|
oh zeker mamsie  ik ga mijn naam veranderen in feite zijn wij ook homo sapiëns erectus  |
|
Relpa
Oudgediende
We hebben er zelfs een heel 'Topic' voor hier dus dan kan je alvast kijken wie je voorgingen  *Al staan ze er lang niet allemaal in*  Doorgaans is een mailtje naar een Admin genoeg of anders doe je't via de Helpdesk  *Maar wél éérst ff goed rondkijken hier voor je weer voor't zelfde probleem staat*  |
|
nietmeer
|
hai mensen  met latijn aan het rondgooien? kan meedoen: beo beo  |
|
Whiteshade Erelid
|
|
|
nietmeer
|
97 alweer?  weer hai iedereen, was even weg  |
|
Whiteshade Erelid
|
hoi  weet u wat een twitter is?? nee? een afkorting van tweezitter   |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Bodyguard would be a good one Tas!!;) |
|
kojak Erelid
 WMRindex: 2.665 OTindex: 1.934
|
Heyho, heyho, .....dus |
|
sjefke Oudgediende
Hee Kojak!!!!  Geweldige Avatar!!!  |
|
kojak Erelid
|
@sjefke: Welke?  Ik heb helemaal geen avatar!  Kan hem niet vinden, ik ben hem gewoon kwijt.  Hoe is ie verder? |
|
sjefke Oudgediende
Goed hoor, ik heb dat malle pakkie maar uitgedaan  |
|
Deus Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
avond café lui, hoe zou ik het gemakkelijkst muziek kunnen opzoeken en downloaden, in bulk  puur hypothetisch ofc  zou niet durven suggesties? |
|
kojak Erelid
|
@Deus:via torrents natuurlijk. @sjefke: ik mijn malle mutsje afgezet, en vuurpijl weggegooid, maar toen kon ik mijn oude avatar niet meer vinden....dusss |
|
Relpa
Oudgediende
@Deus, ik zou Utorrent aanraden  Wijst zichzelf en zelfs ik digibeet als ik kan er mee overweg  *Maar wat bedoel je met 'bulk' *  |
|
kojak Erelid
|
Quote @Relpa: *Maar wat bedoel je met 'bulk' *  ja wat bedoel je daar precies mee. Ikzelf gebruik trouwens: LimewireMaar degene die Relpa heeft word veel meer gebruikt wereldwijd. Het is maar wat je gewend bent op een gegeven moment. |
|
Deus Erelid
|
mbt tot muziek, bulk = veel + snel + meer + meest + veeeeeel, en snel torrents zijn poep |
|
Relpa
Oudgediende
Ga je een handeltje beginnen dan  *Your skin bro* *boink*  |
|
kojak Erelid
|
idd, als je met torrents niet tevreden ben, waarbij je hele hitlijsten en albums kan downloaden in 4 a 5 minuten, over wat voor iets praten we dan in hemels naam??? |
|
Deus Erelid
|
nee relpa, ik stel alleen een hypothetische vraag. Weten om het weten, meer niet  hoe durf je zoiets te insinueren.... - - kojak zulke goede torrents bestaan niet |
|
kojak Erelid
|
@Deus: Dan zijn er 3 mogelijk heden. 1-je hebt een trage internet verbinding 2-het verkeerde download programma 3-je download van de verkeerde site. Ik heb een Album gedownload in (gemiddeld) 5 minuten, en ik hoor dat collega's dat veel sneller doen.  |
|
Relpa
Oudgediende
'Hypotetisch' kom je er nooit achter vriend Deus  uitproberen en checken Torrents zijn er zat te vinden en ik persoonlijk hou't op TPB maar er zijner zát  Muziek is idd in 'no time' binnen  |
|
Deus Erelid
|
kojak 1. inderdaad maar dat houd ik in acht 2. bittorrent, bitlord, utorrent, what would you prefer? 3. ik zou het van een torrent zoek site aftrekken, bij voorkeur van een dienst als ztorrent die meerdere torrentsites indexeerd. Dan de trackerlist verrijken met alle announce url's van iedere bekende, minder bekende, onbekend, dubieuze etc. etc. torrent website erin dumpen om die laatste verborgen seeder te vinden en dan nog teleurgesteld zijn hoe traag dat gaat een album vinden, met genoeg seeders die online zijn = een kunst, zeker als de muziek niet per definitie mainstream of recent is. dan zijn nieuwsgroepen beter, maar mijn retentie is poep. youtube to ... doet qua kwaliteit de trick niet. het is allemaal nog niet zo gemakkelijk |
|