|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Deus, dan maar naar de UK gaan en de Albums opkopen  *De handel daar is niet te vergelijken met hier* |
|
kojak Erelid
 WMRindex: 2.665 OTindex: 1.934
|
Met dat "soort" muziek heb ik ook niet zo veel download ervaring!  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
ble ble |
|
FliptheSwitch Erelid
 WMRindex: 587 OTindex: 950
|
|
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Burps, biertje? Ik had weer eens mazzel, iemand was haar sleutels in t slot vergeten dus die bewaar je dan in t kantoor. Helemaal in paniek, haar man vroeg van meneer, mag ik even de tas van mijn vrouw op de balie legen? Tuurlijk. Komt mevrouw zelf ook even kijken, en ziet haar sleutelbos  Tas werd weer ingepakt, en t los geld erin kreeg ik in de hand gedrukt, dankie, vijf euries tip  |
|
sjefke Oudgediende
Hey dat is leuk!!! zo horen mensen te reageren als ze geholpen worden!! En niet van ja hee bedankt doei  |
|
Kpuc Oudgediende
Inderdaad  En nog 3.50 zo los, mijn vijf uurtjes nachtdienst waren weer goed  |
|
sjefke Oudgediende
Die taxichauffeur gisteren kreeg ook 5€ fooi, doen we altijd, altijd vroeg, vrolijk, en ze rijden lekker door, maar wel safe!!!  |
|
Kpuc Oudgediende
Service doet veel makker  Op de minibus voor oudjes kreeg ik ook altijd ruim tip van een oudere dame wie door collega's als een stuk chagrijn werd aangemerkt. Bleek dat geen van de jongens en meiden de tijd wou nemen haar even zes treden trap op te helpen  |
|
sjefke Oudgediende
Inderdaad, een kleine moeite wordt vaak rijkelijk beloond, natuurlijk doe je het voor het oude mensie, en wil je er niet echt wat voor, maar toch, altijd lekker meegenomen..Ik had het ook bij Connexxion taxi, vroegen ze bij het afstorten welk oud vrouwtje ik nu weer beroofd had  |
|
Kpuc Oudgediende
Grinzz  Ik had t eens met een vrouw wiens koffer ik van boven op de bult nam. Bij aankomst in de Holiday Inn vroeg ze of ik die koffer, leeg, weer naar het adres van afhalen wou brengen. Tuurlijk mevrouw. Wat kost me dat? Uhm, noppie, ik kom er toch vlak langs voor de volgende rit. Oké, ik schrijf even een cheque uit. Prima, dat is dan 31 gulden mevrouw. Bwaf, netjes 131 gulden stond er op de cheque. Uhm, u maakt een foutje mevrouw  Nee hoor, goede service is dat wel waard  Kale John keek me aan en bleef maar kijken of die eerste 1 gelijk was aan de laatste  |
|
Kpuc Oudgediende
Ik ga eens lekker zien te snurken, de bank zal wel als tussenstation fungeren, eerst nog wat buishangen  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Dubbelpost   FA-cup op eredivisielive vanmiddag voor mij  Wordt toch kloteweer  |
|
Relpa
Oudgediende
Lakunoc bratets  *boink* Voor de rest van de were;d een goeie morgen gewenst  *boink* Eerst maar eens wat bammies naar binnen halen  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Veel te vroeg voor bammetjes  Eerst nog een senseo mét mokkastick, nadat ik me geschoren heb, want dat moet ook iedere ochtend, maar zeg je: scheer je dan niet, maar een baard staat mij niet, dus moet ik me scheren iedere ochtend, wat ik nu dus ook maar ga doen, want des te eerder ben ik er vanaf en kan ik dus die senseo met mokkastick nemen  |
|
Relpa
Oudgediende
Ik daarentegen heb ervaren dat 'baby-bum gladjes' bij mij misstaat dus veel plezier met de verregende Cup-Final Gio  *Scheer je weg*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Relpa
Oudgediende
Ook goeiemorgen PW  *boink* *Nat gelegen soms* ?   |
|
WMR-kok