|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
LQ: misschien is je meetlat kapot  @LQ2: dat sleetje rijden was hier net nog een heel drama. 2 kinderen op 1 rood sleetje, willen ze net vertrekken, komt de oma van 1 van de 2 kinderen met een groen sleetje aanlopen: kijk eens wat ik voor je gekocht heb? Kleinkind wilde echter op rode slee blijven en het andere kind wilde graag op de nieuwe groene slee, maar dat vonden oma/moeder niet goed  Kinderen janken, ondertussen stopt er een auto (ze stonden op straat) en gaan ze aan de kant, kan die auto niet meer weg: heeft zichzelf ingegraven  Drama's drama's  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hmm ik zou naar het bos kunnen gaan met de slee, daar hebben ze een vette afdaling  Mja moet bezig voor school, anders kan ik Woensdag niet naar vriendje toe  .. (en dan moet er ook minder sneeuw liggen, want ik moet wel weer naar huis kunnen donderdag  ) |
|
Delenn
Oudgediende
ok nog maar 1200 foto's, ik schiet niet op  |
|
nietmeer
|
@Delenn: maak er dan ook niet zoveel. Als je gewoon een goeie maakt hoef je ze niet te sorteren en te bewerken  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Banaal: @Delenn: maak er dan ook niet zoveel. Als je gewoon een goeie maakt hoef je ze niet te sorteren en te bewerken  Soms moet je gewoon op verschillende manieren een foto maken, om zo de mooiste te maken  |
|
Delenn
Oudgediende
wat LQ zegt  fotoverslag deel 2 staat online  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
woedend.. echt gewoon.. niet te geloven  |
|
Delenn
Oudgediende
uh..Frank?  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Sjatter, nog meer ?  alsjeblieft zeg, dit is meer dan genoeg  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
weer problemen bij scouting  sorry  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Nog even en heel Nederland ligt plat  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Roy6: Ik heb het niet besteld  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Utrecht CS is onbereikbaar per trein  Wat een gezemel toch, hoe kan het dat ik op t fietsie er wel kom  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ach nog even en de sneeuwkettingen kunnen hier ook tevoorschijn komen   |
|
Delenn
Oudgediende
Kpuc; ik snap dat ook niet hoor, NL kan echt slecht tegen elke andere weersomstandigheid dan zon  |
|
Checker
|
Kpuc: Heel simpel. Jij woont niet 70 km er vandaan  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
*gooit een sneeuwbal naar binnen... en volgt zelf even later ook* Hé hallo allemaal |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*legt fietskettingen om de banden* Delenn, de Noorse sneeuwschuivers zijn te zwaar voor het lichte materieel in Nederland Checker, als ik me goed inpak en de tijd neem kom ik een heel eind  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Kpuc: De NS heeft ook al last op het internet.  Quote: Reizigers doen er volgens ProRail en de NS goed aan voor hun vertrek de site van de NS (mits in de lucht) te raadplegen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hopelijk rijdt mijn trein morgen wel   Anders heb ik echt een probleem  |
|
Delenn
Oudgediende
Kpuc; in Tsjechië hebben ze anders ook geen problemen  *gooit sneeuwbal terug naar emmertje* |
|
nietmeer
|
*gooit Delenn naar een sneeuwbal* |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Wat is het toch weer lekker wit buiten hè  Vannacht heb ik er weer heerlijk van genoten  Ben voor de verandering eens begonnen in Limbostan... en da's best lastig rijden als er helemaal NIET gestrooid is  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
*gaat een sneeuwpop maken  * |
|
Delenn
Oudgediende
|
|